Elin Hundhammer Vågen

Autorisasjon (1999)

Elin Hundhammer Vågen er en av 12 fastleger i Vindafjord

Siste vurderinger av Elin Hundhammer Vågen

Trygg og dyktig

Elin er kunnskapsrik og veit godt kva ho driv med. Det virker som ho trivst i jobben sin og ho er beroligende å være hjå.

Veldig fornøyd

Super lege som får meg til å føle meg sett og forstått! Jeg opplever alltid at hun har god tid til meg, og tar meg på alvor!
Anbefales!

Må ofte vente litt for å komme til, både ved timebestilling og på venterommet, men så lenge jeg blir ivaretatt hos legen, så er det av mindre betydning! Det betyr bare at hun tar seg tid til pasienten før meg også, noe som jeg absolutt vurderer som positivt!

Verdens beste lege

Denne leger er virkelig den beste! Elin er en behagelig lege som er lett å snakke med og det er ikke vanskelig å ta opp problem med henne. Hun forklarer bra og lar også deg komme opp med forslag og meninger. Er veldig glad for at jeg har Elin som lege!

Meget oppegående og følger med i tiden

En lege som tar pasienten på alvor, og lytter! Følger legenes ed og gjør alt det beste bare det ikke skader pasienten jfr. Den hippokratiske ed. Oppegående og følger med i tiden og jeg er meget godt fornøyd men valg av fastlege. Hun følger også opp sin pasient om ettermiddagen om formiddagen ikke strekker til.

En lege som har tid.

Elin er en lege som tar pasienten på alvor. Altid bli og omgjengelig,har tid til pasienten....