Ølen Legekontor

Telefonnummer53 65 55 0053 65 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusplassen 32 5580 Ølen

Siste vurderinger av Ølen Legekontor

Fantastisk

Lege: Iris Daniela Klage-Håheim Skrevet

Har vert min fastlege så lenge eg kan huske. Et fantastisk menneske som hjelper så godt hun kan. Ingenting vondt med dette menneske. kjempe fornøyd :)

Veldig fornøyd

Lege: Elin Hundhammer Vågen Skrevet

Super lege som får meg til å føle meg sett og forstått! Jeg opplever alltid at hun har god tid til meg, og tar meg på alvor!
Anbefales!

Må ofte vente litt for å komme til, både ved timebestilling og på venterommet, men så lenge jeg blir ivaretatt hos legen, så er det av mindre betydning! Det betyr bare at hun tar seg tid til pasienten før meg også, noe som jeg absolutt vurderer som positivt!

Endelig ein eg kan stole på!

Lege: Mark Ernst Amend Skrevet

Veldig flink og dyktig lege, mye kunnskap og svært grundig. Hadde noken kompliserte greier og følte meg ikkje ivaretatt av forrige fastlegen. Er veldig glad at eg kunne bytte til han. Han følger opp og er til stedet når det trengs. Kan anbefales på det varmeste!!!

En bauta innen legeyrket!

Lege: Mark Ernst Amend Skrevet

Han er bare fantastisk. På tross av at han kommer fra ett annet land, snakker han utrolig bra norsk. Litt aksent som bare er koselig :)
Kan han ha sin opprinnelse fra Tyskland?

Faglig svært sterk og trygg på det han gjør.

Anbefales virkelig.

Lege: Mark Ernst Amend Skrevet

En lege som tar seg tid til å lytte og bryr seg.
Undersøker nøye og henviser videre til rønken evt. spesialister uten at en treng å spør selv om å bli henvist videre.