Ølen legekontor

Telefonnummer53 65 55 0053 65 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusplassen 32 5580 Ølen

Siste vurderinger av Ølen legekontor

Styr unna!

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Ikke interessert i deg som pasient, vrang og lite lydhør. Uvvisende og kald. Direkte motarbeidende, nesten hevngjerrig.

Ingen bra lege

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Har vært hos henne en gang. Hun er en kald,frekk lege hørte ikke på hva jeg hadde og fortelle om meg selv og jeg følte hun ikke tok meg på alvor. Det var kun hun som skulle bestemme og styre hele tiden jeg var der,hun har satt meg i en vanskelig situasjon når det gjelder meg og min helse. Anbefaler henne ikke om du sliter physisk og har mye problemer med helsen din. Har nå funnet ny fastlege.

Trygg og handlekraftig

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Anne har alltid tatt meg alvorlig, og vore ei god støtte gjennom både alvorlig fysisk sykdom og den psykiske belastninga som kom i etterkant. Ho er ikkje den mest snakkesalige, men eg har alltid følt meg sett og ivaretatt.

Fantastisk

Lege: Iris Daniela Klage-Håheim Skrevet

Har vert min fastlege så lenge eg kan huske. Et fantastisk menneske som hjelper så godt hun kan. Ingenting vondt med dette menneske. kjempe fornøyd :)

Ikke en people person.

Lege: Anne Sinnes Kleiven Skrevet

Når du kommer inn på kontoret til Anne er du heldig hvis du får 2 sek med øyenkontakt. Dette er ingen people person, så om du sliter litt psykisk så er ihvertfall ikke dette personen for deg. Opplever henne bare som frekk og litt skummel. Føler heller ikke at jeg blir tatt seriøst.
Er nå på leit etter ny lege.