Unni Aanes

Autorisasjon (1990)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Unni Aanes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Unni Aanes

Dårlig

Både Unni og vikaren er ikke flink. Unni og vikaren gir motstridende behandling. De mister prøver, slik at jeg har måttet ta flere enn jeg hadde trengt.

Vikaren, Mindaugas Jauneika, søker opp på Helse-Norge og gir meg råd deretter. Jeg har tatt mange ekstra undersøkelser uten å få en forklaring på hvorfor. Når jeg spør Unni får jeg beskjed om at de ikke trengs.

Har brukt mye unødvendig tid og penger på unødvendige legetimer.

Unni skriver feil i journal. Det virker som de er overarbeidet. De har ikke relasjonelle ferdigheter og er ikke tillitsvekkende leger. De burde bytte yrke.

Forutinntatt

Hun kan fremstå hyggelig og har smalltalk om vær, hverdagslige ting. Kan virke interessert i pasienten, men hun husker ikke fra time til time, og det er tydelig at hun ikke har fulgt med i journalen. Opplever henne som forutinntatt ved at hun kommer med sterke påstander uten å spørre eller kartlegge. Det er vanskelig å komme til ordet og det er litt skummelt å være der. Hun gir lite blikkontakt etter snakk om været, og snur ryggen til ofte. Får aldri time slik avtalt, det er alltid lang ventetid selv når man har time tidligst mulig. Hun er sikkert flink med enkelte pasienter, men det har ikke vært erfaringen for meg. Jeg skulle ønske hun var mer åpen, varm, tilstede, sjekket ut antagelser med pasienten og var bedre til å samarbeide. Jeg har satt meg på venteliste til annen lege.

Dyktig, empatisk og profesjonell

Unni fremstår som en bunnsolid lege, med både profesjonalitet og empati.

Hun har erfaringsgrunnlag å sette seg inni de fleste problemstillinger, uten allverdens om og men.

Rett og slett en faglig dyktig lege

Anbefales på det sterkeste

Veldig fornøyd

Har kun vært hos Unni et par ganger, men mest hos han hun deler pasientlisten med.

Ser andre har vært misfornøyd med han, men jeg er veldig fornøyd. Han lytter, tar ting på alvor, bruker tid, stiller gode oppfølgningsspørsmål og er kunnskapsrik og grundig.

Varm og flink

Jeg synes Unni er en nydelig lege. Er ikke så ofte hos legen, men hun husker meg alltid og spør ut i ting jeg har nevnt før, tar meg alltid på alvor og har den varmeste gode latteren. Varm, flink og jordnær!