Unni Aanes

Tlf: 55 55 92 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Unni Aanes er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Unni Aanes

Kunnskapsrik

Den beste fastlegen! Anbefales!
Hun er en veldig hyggelig person,lytter deg nøye,snakker sakte og gir deg en følelse at du er trygg.
Jobber profesjonelt.Har ultralyd kompetanse.

Unni er fantastisk!

Unni er definitivt en lege som verdsetter pasienten og dens behov. Alltid hyggelig, seriøs og hjelpsom. Veldig glad for valget jeg gjorde!

Faglig flink, interessert i pasienten, tar seg god tid. Lytter og gir gode råd. Virker dyktig og erfaren.

Veldig dyktig

Hadde Unni Aanes som min fastlege i Bergen i flere år og jeg opplevde henne som veldig profesjonell og dyktig. Hun tok seg alltid god tid til å lytte før evnt undørsøkelse og tok seg generelt god tid til meg som pasient. Absolutt å anbefale!

Etter flere episoder med mindre gode fastleger var det en lettelse å komme til Dr.Aanes

Jeg har vært borti litt forskjellig på fastlegefronten, og ytterpunktene er vel henholdsvis legen du føler at ikke tar problemene dine på alvor, og på den andre siden legen som tar alt du sier for god fisk uten noen videre undersøkelser.

Dr. Aanes klarer på utmerket vis å balansere mellom disse ytterpunktene. Jeg har aldri opplevd følelsen av å ikke bli lyttet til, og jeg har fått både henvisninger, legeerklæringer, resepter og sykemeldinger når jeg har trengt dette. Derfor føles det, utrolig nok, ekstra godt de (få) gangene hun mener at denne typen tiltak er unødvendige, - det beviser at hun tar en konkret vurdering i hver enkelt sak, og jeg føler at jeg blir tatt hånd om, og at hun "bryr seg".

Det eneste som eventuelt kan trekke ned litt, er at det av og til er noe forsinkelse før man kommer inn til time. I motsetning til hos andre leger med samme problematikk, er imidlertid all frustrasjon glemt i det jeg kommer inn på Aanes sitt kontor, for det er ingen tvil om at jeg får den samme tiden og oppmerksomheten som alle pasientene før meg har fått.

Jeg anbefaler denne fastlegen til alle jeg møter. Dessverre har hun ofte fulle lister, men skulle det være en ledig plass, ville jeg ikke nølt med å gå for den!

Utrolig!

Er så glad for at jeg har Unni Aanes som min fastlege!

Dyktig lege og god kommunikator

Veldig dyktig lege som er flink til å få pasienten til å føle seg vel uansett hva problemet er.

Fantastisk lege!

Fantastisk lege som tar tid til deg, hører på deg, bryr seg om deg. Anbefales på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt

Unni Aanes kan anbefales som fastlege på alle måter. Hun er en veldig kompetent lege og viser et høyt faglig nivå uansett problemstilling. Samtidig er hun et særdeles fint medmenneske som alltid setter deg som pasient i fokus og har tid til deg.

Ikke noe særlig

Jeg synes hun var helt forferdelig. Falsk hyggelig og brydde seg ikke om det jeg fortalte. Ikke å anbefale.

en lege som lytter

har alltid god tid til deg..føler att en blir tatt på alvor .og en lege som er handlekraftig..