Roger Ove Apelseth

Autorisasjon (1990)

Roger Ove Apelseth er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Roger Ove Apelseth

Beste fastlegen eg noen gang har hatt

Roger er en fantastisk flink lege som tar seg veldig god tid hvis det er nødvendig. Er det noe han er usikker på så spør han andre om råd eller henviser til spesialst. Kommer ikkje til å bytte fastlege så lenge eg bor i Bergen

God lege

Roger er en god lege, som tr seg tid til pasientene når han ser at det trengs. Han er dessverre ikke spesialisert innen magesykdommer da jeg fikk syredempende i 6 måneder (ulike typer) som ikke fungerte også gav meg noen som etterhvert fungerte, men følte at hvis jeg spurte etter undersøkelser for å være 100% sikker at det er hva jeg har så virket det som han ikke hørte meg. Ellers er han å være en god lege som tar en seriøst og hører etter.

Meget dyktig

Har hatt Apelseth som fastlege i mange år og opplever han som meget dyktig også innenfor diabetes området stikk i strid med en vurdering ovenfor. Har aldri opplevd at han ikke tar seg tid og har til og med en gang spurt om han virkelig hadde tid til dette, riktignok ved en relativt alvorlig diagnose. Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege

Tar seg god tid. Oppretter god kontakt og er en god lytter. Skaper trygghet og tillit og forklarer hva som må gjøres og hvorfor. Vinkler symptomer fra mange sider og lytter interessert til pasientens egne erfaringer og opplevelser.

God lytter som finner løsninger

Tar seg god tid, forståelsesfull, finner løsninger, lett å prate med, smilende og hyggelig!