AMS AllmennMedisinsk Senter DA

Søråsbråtet 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av AMS AllmennMedisinsk Senter DA

Grundig og flink, dyktig med pasienter

Lege: Roger Ove Apelseth Skrevet

Jeg og min mann har vært pasient ved senteret i over 30 år. Først ros til de svært dyktige helsesøstrene og dem i resepsjonen! Apelseth gir seg tid, dyktig, flink til å lytte og er en behagelig lege å oppsøke. Men samme erfaring har jeg med dem andre. Vi legger vår helse i deres hender, så det er viktig å føle seg ivaretatt. Takk til dere alle!

Hyggelig, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Anne-Lisbeth Vabø Skrevet

Hun er vennlig, imøtekommende og aktivt lyttende. Faglig dyktig og følger opp. Man føler seg trygg og ivaretatt som hennes pasient.

Effektiv lege

Lege: Merete Villanger Nielsen Skrevet

Sjekker flere ting på en legetime.
Kort ventetid på venterommet.
Kontorfellesskap med flere andre leger.
Greit og velfungerende legekontor, der man kommer igjennom på telefon.

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt!

Lege: Anne-Lisbeth Vabø Skrevet

Anne-Lisbeth Vabø bryr seg virkelig om pasientene sine.
Jeg kan takke henne for at jeg kom meg tilbake til jobb etter lang sykemeldingsperiode. Hun ser hele mennesket. I tillegg er hun en hyggelig og flink dame.
Desverre mistet jeg henne som fastlege da jeg flyttet fra Bergen og ingen ny fastlege kan måle seg mot henne. Jeg anbefaler alle som vil bytte fastlege om å velge henne.

Behagelig og effektiv

Lege: Geir Erik Vattekar Skrevet

Etter å ha vært kunde i ca. 2-3 år er jeg bra fornøyd med hans tjenester! Han er seriøs og konsulterer skjermer, spør kolleger og tester tilgjengelig faglitteratur. Er nøye med å teste ulike kroppsdelers bevegelighet og sjekker andre tilgjengelige hjelmpemidler FØR han anbefaler adevkat behandling f.eks til fysio - og ikke minst HVOR og hos HVEM undersøkelse(r) & prøve(r) bør utføres. Han virker å ha en meget god og profesjonell kontaktflate i sitt miljø. Geir Erik er sympatisk og har stort sett tid til å lytte på min fremstilling og forklarer meg realistisk hva jeg kan forvente skal bli bedre for å fremme min livskvalitet - jeg er 1939- modell, mann. Geir Erik W. har en lun humor og er grei å kommunisere med. Jeg behøver meget sjelden å vent lengre enn ca. 5 - 10 minutter. Sist gang måtte jeg vente med å få time i hele ca.15 dager (ultimo desember 2017 til 10.01.2018) - Det var sannsynlivis pga av ferieavvikling samt at en annen lege er bortreist på lengre tids etterutdanning.