Roger Ove Apelseth

AMS AllmennMedisinsk Senter DA
Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Roger Ove Apelseth er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Roger Ove Apelseth

Dyktig lege, kommer definitivt ikke til å bytte

Kjempe dyktig lege som har hjulpet meg i flere år, noe som jeg er så takknemlig for. Finner alltid svar på ting og veldig sympatisk. Det han ikke kan, finner han ut. Kommer definitivt ikke til å bytte lege så lenge han jobber der!

Dyktig, grundig og profesjonell lege

Apelseth er en dyktig og profesjonell lege. Han tar seg tid til å lytte, gjør gode og grundige undersøkelser, og henviser til spesialist ved behov.

Han er flink til å forklare medisinske ting på en folkelig måte.

Jeg føler meg trygg hos denne fastlegen, som jeg har hatt i mange år, og kan anbefale ham på det varmeste.

Beste fastlegen eg noen gang har hatt

Roger er en fantastisk flink lege som tar seg veldig god tid hvis det er nødvendig. Er det noe han er usikker på så spør han andre om råd eller henviser til spesialst. Kommer ikkje til å bytte fastlege så lenge eg bor i Bergen

God lege

Roger er en god lege, som tr seg tid til pasientene når han ser at det trengs. Han er dessverre ikke spesialisert innen magesykdommer da jeg fikk syredempende i 6 måneder (ulike typer) som ikke fungerte også gav meg noen som etterhvert fungerte, men følte at hvis jeg spurte etter undersøkelser for å være 100% sikker at det er hva jeg har så virket det som han ikke hørte meg. Ellers er han å være en god lege som tar en seriøst og hører etter.

Meget dyktig

Har hatt Apelseth som fastlege i mange år og opplever han som meget dyktig også innenfor diabetes området stikk i strid med en vurdering ovenfor. Har aldri opplevd at han ikke tar seg tid og har til og med en gang spurt om han virkelig hadde tid til dette, riktignok ved en relativt alvorlig diagnose. Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege

Tar seg god tid. Oppretter god kontakt og er en god lytter. Skaper trygghet og tillit og forklarer hva som må gjøres og hvorfor. Vinkler symptomer fra mange sider og lytter interessert til pasientens egne erfaringer og opplevelser.

God lytter som finner løsninger

Tar seg god tid, forståelsesfull, finner løsninger, lett å prate med, smilende og hyggelig!

Veldig fornøyd

Kommer stort sett raskt til hos hos han ved behov. Sitter ikke og skriver mens jeg prater, men virker genuint intressert i å finne ut av ting.
Kan absolutt anbefale Apelseth!!
Har noen ganger savnet litt forklaring på f.eks blodprøver som blir bestilt, men ikke mer en at jeg får gode svar hvis jeg spør selv.

Veldig god lege

Han er grundig, omsorgsfull, forklarer når jeg spør, gir meg tillit til at jeg får den behandlingen som er best for meg. Har ingenting negativt å si om denne legen!

Usympatisk

Hadde Apelseth som vikariende lege i fravær av fastlege. Virket uengasjert og tiltaksløs. Diabetes er definitivt ikke hans kjernekompetanse.

god lege, men rom for forbedring

Han kan bli bedre på å ta seg tid når jeg kommer inn og skal fortelle hvorfor jeg har kommet hit idag. Har et par ganger følt at han ikke hører skikkelig etter, og overser enkelte småplager. Virker tildels ivrig med å bli raskt ferdig, pleier ikke å være lengre inne enn 5—7 min.

En fantastisk flink lege

Jeg har ofte vært hos denne legen når min fastlege ikke har vært tilstede. Dette er en lege jeg har svært mye tillit til, og som utfører sin jobb utmerket godt.

Ingen tvil om at dette er en god fastlege.

Dyktig, omsorgsfull og lyttende

Han gir gode råd og spør om livsstil og livssituasjon.

Oppegående, lyttende og årsakssøkende

Dette er en meget sympatisk lege som tar seg den tid som er nødvendig med pasientene. En helt topp fastlege!