Roger Ove Apelseth

AMS AllmennMedisinsk Senter DA

1990

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

AMS AllmennMedisinsk Senter DA
Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Roger Ove Apelseth er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Roger Ove Apelseth

Dyktig, grundig og profesjonell lege - Anbefales på det sterkeste

Har gått til Apelseth siden 2002, og er veldig fornøyd.

Han er dyktig, grundig og profesjonell, og tar seg tid til å lytte. Han gjør gode og grundige undersøkelser og henviser til spesialist ved behov.

Et ekstra pluss er at han også er rask og presis via nett, slik at det er mulig å få informasjon fra ham via helsenorge.no, f.eks. dersom man venter tilbakemeldinger på prøver, o.l.

Jeg kan anbefale Apelseth på det varmeste.

Grundig og flink, dyktig med pasienter

Jeg og min mann har vært pasient ved senteret i over 30 år. Først ros til de svært dyktige helsesøstrene og dem i resepsjonen! Apelseth gir seg tid, dyktig, flink til å lytte og er en behagelig lege å oppsøke. Men samme erfaring har jeg med dem andre. Vi legger vår helse i deres hender, så det er viktig å føle seg ivaretatt. Takk til dere alle!

Dyktig lege, kommer definitivt ikke til å bytte

Kjempe dyktig lege som har hjulpet meg i flere år, noe som jeg er så takknemlig for. Finner alltid svar på ting og veldig sympatisk. Det han ikke kan, finner han ut. Kommer definitivt ikke til å bytte lege så lenge han jobber der!

Beste fastlegen eg noen gang har hatt

Roger er en fantastisk flink lege som tar seg veldig god tid hvis det er nødvendig. Er det noe han er usikker på så spør han andre om råd eller henviser til spesialst. Kommer ikkje til å bytte fastlege så lenge eg bor i Bergen

God lege

Roger er en god lege, som tr seg tid til pasientene når han ser at det trengs. Han er dessverre ikke spesialisert innen magesykdommer da jeg fikk syredempende i 6 måneder (ulike typer) som ikke fungerte også gav meg noen som etterhvert fungerte, men følte at hvis jeg spurte etter undersøkelser for å være 100% sikker at det er hva jeg har så virket det som han ikke hørte meg. Ellers er han å være en god lege som tar en seriøst og hører etter.