Roger Ove Apelseth

AMS AllmennMedisinsk Senter DA Mann, 54 år

Autorisert1990
Ledige plasser 6 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

AMS AllmennMedisinsk Senter DA

Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Roger Ove Apelseth er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Roger Ove Apelseth

Meget dyktig

Har hatt Apelseth som fastlege i mange år og opplever han som meget dyktig også innenfor diabetes området stikk i strid med en vurdering ovenfor. Har aldri opplevd at han ikke tar seg tid og har til og med en gang spurt om han virkelig hadde tid til dette, riktignok ved en relativt alvorlig diagnose. Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege

Tar seg god tid. Oppretter god kontakt og er en god lytter. Skaper trygghet og tillit og forklarer hva som må gjøres og hvorfor. Vinkler symptomer fra mange sider og lytter interessert til pasientens egne erfaringer og opplevelser.

God lytter som finner løsninger

Tar seg god tid, forståelsesfull, finner løsninger, lett å prate med, smilende og hyggelig!

Veldig fornøyd

Kommer stort sett raskt til hos hos han ved behov. Sitter ikke og skriver mens jeg prater, men virker genuint intressert i å finne ut av ting.
Kan absolutt anbefale Apelseth!!
Har noen ganger savnet litt forklaring på f.eks blodprøver som blir bestilt, men ikke mer en at jeg får gode svar hvis jeg spør selv.

Veldig god lege

Han er grundig, omsorgsfull, forklarer når jeg spør, gir meg tillit til at jeg får den behandlingen som er best for meg. Har ingenting negativt å si om denne legen!