Hans Kristian Bakke

Legehuset Varden

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Hans Kristian Bakke er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hans Kristian Bakke

Den beste legen vi har hatt

Vi har hatt Hans Kristian Bakke som fastlege for familien på 5 i ti år, og har opplevd flere ganger at han raskt og presist kommer frem til hva som er i veien, etter at andre leger har gitt feil diagnoser. Vi har aldri opplevd at han har tatt feil, og etter vårt inntrykk er han den "perfekte" fastlege.

Fantastisk!

Dr. Bakke er definitivt den beste fastlegen jeg har hatt! Han lytter til pasientene sine og får meg til å forstå at leger ikke er så skumle egentlig. Har ikke fortalt noe om min legeskrekk til noen av legene jeg har hatt, men dr. Bakke virker utrolig god i å lese kroppsspråk og vite med en gang hvor stor personlig sone den personen har når pasienten blir hentet på venterommet.
Dr. Bakke er også meget høflig av seg, og avslutter hver time med "er det ellers noe?" Går alltid ut fra kontoret hans med en følelse på at jeg blir bra, og at jeg kan komme tilbake, uten å være en byrde for folkene rundt meg.

Ha vært veldig fornøyd med å ha Bakke som fastlege

Har hatt Bakke som fastlege i mange år og har vært veldig fornøyd og trygg på å bli fulgt opp. Har etterhvert blitt henvist til de ulike vikarene som har vært inne for Bakke og vært greit fulgt opp. Siste vikar var ung, utrygg og lite emptisk og hjelpsom. Etter veldig mange år hos Legesenteret på Varden valgte jeg å skifte fastlege.

Ikke tilgjengelig

Hadde Bakke som fastlege tidligere. Han var alltid sykemeldt og ikke tilgjengelig. Forsøkte å bestille time tre uker frem i tid utenfor ferietiden. Fikk tilbud om time 5 uker frem i tid hos Bakkes vikar. Skiftet da fastlege.

Høflig og hyggelig

Høflig og hyggelig lege, som jeg har hatt i syv år. Har "avvente og se" strategi basert på erfaring som virker fornuftig, men henviser også når nødvendig. Lett kommunikasjon og avslutter nesten alltid med "Er det ellers noe?" - den viktigste setningen for at mange føler seg ivaretatt. Forøvrig moderne og pene lokaler og hyggelige ansatte.