Legehuset Varden

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset Varden

Svært lite empatisk lege

Lege: Tonje Elisabeth Brinch Skrevet

Dette var en stor overgang fra min fastlegen i 25 år Erik Lage Malin som nå gikk av med pensjon. Denne legen var rake motsetning, kald, arrogant og kjølig. Ikke fant hun ut hva hva som feilte meg og ønsket blodprøver.
Kanskje en fordel å lese blodprøveresultatatene som ble sendt henne. Stod mitt mellom 2 fastleger og blodprøveresultatene ble send denne legen som skulle følge meg opp. Hun hadde ikke lest prøveresultatene og svarer at det hadde ikke hun tid til å lese journal og sier hun ikke hadde fått blodprøveresultatene. Jeg tar frem mobilen og appen for å vise henne blodprøvesvarene, da varer hun jeg fant de visst her på pcen. Dette var bortkastet tid og penger. Gikk ut fra legekontoret mektig irritert uten noe hjelp. Her blir det bytte av fastlege. Denne legen må lære seg å behandle mennesker.

Trygg lege..

Lege: Ida Vabø Skrevet

Var heldig som fikk en flink lege etter Madsen gikk av. Ida Vabø er blid og flink lege. Gir seg tid, virker trygg og sikker. Henviser videre når det er noe spesielt. Veldig fornøyd med henne...

Dr Erik Malin

Lege: Erik Lage Malin Skrevet

Så nærmer det seg tiden hvor denne legen skal slutte.Klart jeg unner han en rolig pensjonstilværelse.
Han er / var virkelig flink med sine pasienter. Ventetid ja. Men slik blir det når han var såpass populær. Han nølte ikke med henvise videre når behovet for det var tilstede. Jeg vil savne han dypt. Men dessverre var ikke de kontor personale av samme kaliber. De svarte ikke på brev om utlevering av jornal. De var utrolig treige. Så om Dr Malin var en flott lege, lå ikke nivået på sekretærene på samme nivå. Takk Dr Malin !

Legen min

Lege: Svein Tore Wendelborg Tomassen Skrevet

Jeg har vert pasient hos denne legen siden sommeren 2000.
Han er alltid venlig og faglig dyktig
Ikke lang ventetid på time. Fått meget god hjel hos han.

Fantastisk lege!

Lege: Raisa Tsynkalovskaya Skrevet

Raisa er en fantastisk lege! Hun er imøtekommende, alltid blid, god lytter, tar pasientene sine på alvor og har utrolig mye kunnskap! Hun henviser alltid til andre spesialister og tar dobbeltsjekk når det er nødvendig, samtidig som hun kan roe ned pasienter som meg som kan bli stresset av små ting når det kommer til egen helse. Hun kommer alltid med gode forklaringer om hvorfor det er ikke nødvendig å være bekymret for et eller annet. Jeg stoler 100% på Raisa og kommer ikke til å flytte fra Bergen pga man skal lete lenge etter en så fantastisk lege! 10/10