Legehuset Varden

Siste vurderinger av Legehuset Varden

Interessert i meg som pasient.

Lege: Svein Tore Wendelborg Tomassen Skrevet

Min fastlege i 15 år. Altid blid å imøtekomede. Det han ikke finner ut av, sender han videre til spesialist. Så kan anbefales.

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt !!!

Lege: Svein Tore Wendelborg Tomassen Skrevet

Nå har jeg hatt S.T.Tomassen,som fastlege i 20 år og jeg er storlig fornøyd med hans kompetanse.Jeg Kjenner ham ikke igjen ,utfra noen innlegg her.Kan ikke "TRO",hva øynene mine har lest. Jeg blir alltid møtt med forståelse,god oppfølging osv... Han har alltid smil på lur . Jeg kommer mange ganger til time,sur og grinete,men går derfra i godt humør.Jeg kan bare si og det rett fra hjerteroten: TUSEN TAKK FOR AT DU ER DU og AT DU HAR HOLDT UT MED MEG I 20 ÅR.Jeg håper jeg får ha deg som fastlege så lenge du praktiserer. Stå på videre.!!! DU ER DYKTIG,Svein Tore !!! Hilsen

Ikke min lege mer..

Lege: Erik Lage Malin Skrevet

Bruker altfor for lang tid på å skrive og sende henvisninger og legeerklæringer...
Har hatt han som lege siden jeg var barn, men nå er det slutt..
Beklager seg endel over hvor mye arbeid det er å være fastlege, så kanskje du burde funnet deg noe annet etterhvert?
Takk for meg

Holistisk med en salutogen tilnærming

Lege: Svein Tore Wendelborg Tomassen Skrevet

Jeg vil berømme Tomassens evne og vilje til å lytte og sette seg inn i mitt sykdomsbilde og situasjon på en helhetlig måte. Føler meg meget godt ivaretatt hos denne kunnskapsrike legen, som i tillegg har både humor og humør på riktig plass.

Veldig dyktig

Lege: Ketil Kvanum Sund Skrevet

Har hatt Dr Sund som fastlege siden 2014,har mine ting som jeg sliter med,flink å følge opp,henvise ved behov,tar meg alltid på alvor,alltid smilende og blid,føler han har god tid,meget dyktig lege,kjempefornøyd etter så mange år som min fastlege.