Toofan Barhag

Tlf: 55 24 04 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Toofan Barhag er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toofan Barhag

Veldig god lege ☺️

Takket være Toofan har jeg i dag mye bedre helse enn jeg har hatt på veldig mangen år.
Jeg har hatt problemer med helsen i mangen år, men det var ikke før eg fikk Toofan til lege at jeg følte meg sett og hørt.
Han er veldig flink til å lytte og behandler utifra det.

Han er en fantastisk lege. Jeg bor et stykke unna Arna og må kjøre en time når eg skal til legen. Men bytter ikke lege fordi jeg er så fornøyd.

Fantastisk lege! :)

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Stiller nøyaktig diagnose og nøler ikke med og sende til spesialister ved behov. Vil også gi en blomst til hans kone som også er en strålende flink lege.
Jeg ønsker dem begge alt det beste.

🇮🇷🇳🇴

Den beste legen eg har hatt!!!

Leger eg har hatt tidligere er langt ifra like flink og forståelsesfull som Toofan. Han er så rolig og så flink i det han gjør. De fleste leger kan ingenting. De bare sender deg til spesialist etter spesialist, mens Toofan føler eg kan veldig mye innen hvert felt. En skikkelig glup og snill lege.

En av de sjeldne legene som finnes som er fantastisk flink, både med voksne som med barn. Tar seg god tid og lytter. Han gjør grundig research og føler at han bryr seg.

Dyktig fastlege

Tar seg tid til å lytte, og man føler man blir ivaretatt.
Dersom han er usikker på noe eller i tvil, innhenter han nødvendig kompetanse.
Alle problemstillinger blir tatt seriøst, og når man går vet man at man er i gode hender.
Følger opp i etterkant.

Fantastisk lege !

Han er imøtekommende og lytter. Gir konkrete og gode tilbakemeldinger. Stiller spørsmål og bruker tid for å være sikker på ev diagnoser. Han følger opp langt utover det man kan forvente. Feks med sms etter operasjoner på sykehus hvor han ber deg ta kontakt dersom det er noe, selv om det kan virke "dumt"/unødvendig. Han ringer spesialister for konsultasjon, og står virkelig på for pasienten.

Beste fastleger jeg har hatt i livet min !!

Han er så god til å lytte og han gjøre det faktisk. Han ser hele person og ikke bare den sykdommen man sliter med.Nesten ingen ventetid og hvis da få man beskjed, selvom det er bare 15 minuter.Jeg håper han vil beholde sin måte å behandler pasientene!

flink lege

Har vært hos han to ganger når legen min har vært på ferie.
Sitter igjen med et kjempe godt inntrykk og er lei meg for at jeg ikke byttet til han.
Synd han ikke har flere ledige plasser.

Engasjert, høflig og dyktig

Vi er veldig fornøyd med Toofan som fastlege. Han er engasjert, dyktig og veldig behaglig å komunisere med. Han har ikke noe av den litt selvhøytidlige holdningen som endel eldre leger har. Håper vi får beholde han som fastlege lenge.

Veldig godt inntrykk!

Har bare hatt noen få konsultasjoner, men føler meg allerede svært godt ivaretatt. Opplever at han har satt seg grundig inn i min sykehistorie, og føler han har god oversikt og kjenner meg godt.

Var i utgangspunktet noe skeptisk siden han er veldig ung, men opplever nå at dette er en av hans styrker. Han er da faglig oppdatert, men ikke minst har han forståelse av meg som helt menneske, og ikke bare et symptom. Opptatt av hvordan jeg HAR det, samtidig som han er kjapp med blodprøver og henvisninger hvis det er nødvendig.

Han oppdaget forøvrig at min niese hadde gallestein, etter at alle andre hun hadde vært til avskrev henne som panikkangstpasient. Han trodde med andre ord på de intense og uforståelige smertene hun beskrev, og "gadd" å ta en ultralyd.

Ser frem til fortsettelsen, har tro på at jeg har havnet i svært gode hender.

Høfflig, faglig dyktig, lytter.

Jeg ble kjent med Toofan som pårørende.
Fulgte min gamle far 92 år, til legen.

Selv om pasienten hadde følge, var det pasienten som var i fokus hele tiden.
Snakket ikke pasienten over hodet, spurte pas om det var greit at han stilte datteren noen spørsmål.
Henvendte seg til pas og spurt om pas var enig med det som ble sakt.

Slik syntes jeg det skal være, dette skaper tillit.

Tok meg på alvor

Tok min sykdom på alvor. Første gang jeg har opplevd slik behandling. Veldig fornøyd.

han er super!

engasjert, nøye, humoristisk, ærlig,grundig osv

sånn lege vil vi ha!

Tillitsfull og grundig

Har kun hatt ett besøk hos denne legen, men sitter igjen med et veldig godt inntrykk både med tanke på faglige og personlige egenskaper

Utmerket og rask behandling

Det tok ikke lange tiden før han hadde oversikt over hva som var problemet og kom opp med en mulig løsning. Snakker om smart fyr. Glad for at jeg byttet til ham... Er nå kvitt problemene jeg hadde med både rygg og nakke... Absolutt en faglig kompetent lege :-)

Ny og ung, fantastisk

Har nettopp bytta til ham, har hatt mange plager som eg føler andre leger ikke har tatt på alvor. Han brukte god tid, undersøkte meg grundig og informerte meg om hva han gjorde på en likeverdig måte (hater leger som sitter på sin høye hest og ser ned). Grundig, nyutdannet og pålitelig!