Toofan Barhag

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Toofan Barhag er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toofan Barhag

Fantastisk lege! :)

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Stiller nøyaktig diagnose og nøler ikke med og sende til spesialister ved behov. Vil også gi en blomst til hans kone som også er en strålende flink lege.
Jeg ønsker dem begge alt det beste.

🇮🇷🇳🇴

Den beste legen eg har hatt!!!

Leger eg har hatt tidligere er langt ifra like flink og forståelsesfull som Toofan. Han er så rolig og så flink i det han gjør. De fleste leger kan ingenting. De bare sender deg til spesialist etter spesialist, mens Toofan føler eg kan veldig mye innen hvert felt. En skikkelig glup og snill lege.

En av de sjeldne legene som finnes som er fantastisk flink, både med voksne som med barn. Tar seg god tid og lytter. Han gjør grundig research og føler at han bryr seg.

Dyktig fastlege

Tar seg tid til å lytte, og man føler man blir ivaretatt.
Dersom han er usikker på noe eller i tvil, innhenter han nødvendig kompetanse.
Alle problemstillinger blir tatt seriøst, og når man går vet man at man er i gode hender.
Følger opp i etterkant.

Fantastisk lege !

Han er imøtekommende og lytter. Gir konkrete og gode tilbakemeldinger. Stiller spørsmål og bruker tid for å være sikker på ev diagnoser. Han følger opp langt utover det man kan forvente. Feks med sms etter operasjoner på sykehus hvor han ber deg ta kontakt dersom det er noe, selv om det kan virke "dumt"/unødvendig. Han ringer spesialister for konsultasjon, og står virkelig på for pasienten.