Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Lite sensitiv vikar

Dette er ingen vurdering av Shagun Bhatia, men hennes vikar. Dette skrives likevel fordi det bør være i fastlegens interesse at hennes pasienter er godt ivaretatt også ved hennes fravær.

Problemet er at hennes vikar, [FJERNET AV MODERATOR], virker utålmodig og lite villig til å høre på pasienten. Det som gjør dette verre er at hun også virker lite sensitiv over hva som opprører pasienten. Når pasienten tydelig trengte å bli beroliget ble dette ignorert, og gjentatte ganger ble unødvendige ting som gjorde pasienten urolig sagt under samtalen.

Det er mulig stress og tidspress kan forårsake slikt, men dette var ikke akseptabelt selv under de forutsetningene.

Flink og tar pasienter seriøst

1. SMS-bestilling og time på dagen er helt fantastisk!
2. En svært imøtekommende og åpen lege som tar pasientens opplevelser seriøst.
3. Flink til å forklare hva som skjer og hvordan man skal behandle. Tar hensyn til at man som student er omringet av andre mennesker og gir tips til hvordan man kan håndtere sykdom i forhold til situasjonen man er i.
5. Effektive og flinke medarbeidere som tar prøver.

Er desverre enig i at vikaren til Shagun ikke er spesielt flink eller hyggelig å være hos. Men jeg vil ikke bytte fastlege så lenge Shagun kommer tilbake!

Håpløs vikar

Jeg har byttet fastlege på grunn av lite imøtekommende og utålmodig vikar.

Flink lege, useriøs vikar

Gleder meg til Bhatia kommer tilbake, vikaren er frekk og useriøs.

Aldri igjen

Legen hadde ikke utstyret hun trengte, så jeg måtte komme tilbake en annen dag. Dette måtte jeg betale dobbelt for. Da jeg tok dette opp med legen var hun svært lite imøtekommende og henviste meg bare til faktureringsselskapet sitt. Jeg byttet fastlege rett etter denne episoden. Helsesekretærene der er også svært lite imøtekommende.