Shagun Bhatia

Christies gate 13 5015 Bergen
Tlf: 52 69 51 51 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shagun Bhatia er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Glad for å ha hun tilbake!

Er så utrolig glad for at Shagun er tilbake. Slapper så mye av hos hun og hun tar deg 110% på alvor. Hun er også faglig flink. Anbefales på det sterkeste! :-)

Dårlig vikar!

Besøket hos Bhatias vikar, Ulset, var en lite hyggelig og veldig ubehagelig opplevelse. Hun virket ikke interessert i meg, var brå og hard i tonen og fortalte ikke hva hun skulle gjøre eller gjorde. Det ble gjennomført en undersøkelse, hvor hun var svært hardhendt og brå, og hvor hun først etterpå fortalte hvilke prøver hun hadde tatt.

Jeg hadde lyst til å grine hele timen fordi det var så ubehagelig å være hos henne. Jeg var bekymret, men hun virket til å ikke ta dette på alvor.

Håper Bhatia snart er tilbake fulltid, for Ulset går jeg ALDRI i mitt liv til igjen!!

Dyktig, høy sosial kompetanse

Shagun har vært min fastlege fra jeg var student til dagens småbarnsmor. Jeg er svært fornøyd med henne når det gjelder hennes faglige- og sosiale kompetanse. Nå flytter jeg østover, men vil ikke dra før jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Skremmende vikar

Må bare føye meg i rekken av andre her som har vurdert Elisabeth Vågen Ulset. Hun hilste ikke etter hun ropte meg opp, var sur under hele besøket, målte blodtrykket fire ganger med mens hun klagde på at jeg ikke slappet av i armen. Ærendet mitt var meget prekært og jeg var ganske urolig, men noe tegn til omsorg var ikke å spore i dette iskalde mennesket uten folkeskikk.

Shagun Bhatia tar pasienten på alvor og får deg til å føle deg trygg. Ho er dyktig, profesjonell og sympatisk, og gir deg god oppfølging. Eg føler meg alltid lettare når eg går ut frå time hos Bhatia. :-)