Shagun Bhatia

Tlf: 52 69 51 51 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shagun Bhatia er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Verdens verste vikar

Jeg byttet fastlege hit fordi jeg hadde lest mye bra om legen. Endte opp med hennes vikar Ulset. Det er det verste jeg har vært borti noen gang.

Jeg kom til henne med bekymringsmeldinger fra min tidligere fastlege om at situasjonen min hastet, og at jeg måtte ha hjelp snarest mulig. Og der satt Ulset: tilbakelent i stolen, med null interesse for å hjelpe. Null forståelse. Null symati. Og da jeg spurte om å få ta enkelte tester for å finne kilden til mitt sykdom svarte hun regelrett «Nei». Jeg har aldri følt meg så dårlig behandlet på et legekontor noensinne.

For at det hele skulle få en fin helhet så klarte Ulset også å si jeg skulle sette meg og vente på blodprøve, hvorpå ingen kom og hentet meg og sykepleieren til slutt spurte «hvorfor sitter du her?». Godt spørsmål. Veldig godt spørsmål.

Vikaren er noe av det verste jeg har vært borti

Har aldri vært borti en mer ubehagelig opplevelse enn det jeg hadde med vikaren Elisabeth Vågen Ulset. Hun tar deg ikke på alvor på noen som helst måte, oppførte seg uprofesjonell, krenkende og svært ubehagelig. Timen endte i tårer og hun forverret min situasjon på alle måter. Ser det er flere som har svært dårlige opplevelser med henne, håper dette blir tatt tak i og gjort noe med. Desverre veldig ødeleggende for Shagun å ha en så dårlig vikar.

Vikaren

Noe så surt skal man lete lenge etter! Er faglig flink, men ikke med pasienter! :-( kan ikke skjønne at hun fortsatt får lov å være vikar! Veldig synd for Shagun er bare helt skjønn!

vikaren er ikke flink

Vet ingenting om shagun, men har vært hos vikaren, ulset, og hun er en av de verste legene jeg har møtt. tar deg ikke på alvor, og har egentlig ikke noen løsninger til problemer du kommer med, virker irritert når du spørr spørsmål og viser ikke interesse for deg som pasient.

Beste fastlegen du kan få

Shagun er bare helt fantastisk. Ikke minst den mest kompetente legen jeg noen sinne har vært borti. Håper jeg alltid kan få ha shagun som fastlege!