Shagun Bhatia

Legene på Høyden DA

2011

Legene på Høyden DA Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christies gate 13 5015 Bergen
Shagun Bhatia er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Varm, tilstede, profesjonell, klok, følger opp. Skulle gjerne tatt henne med til Oslo på flyttelasset!

Lytter, troverdig og dyktig

Shagun er den beste fastlegen jeg har møtt. Hun er imøtekommende og tar seg alltid tid til å høre på pasienten, men er likevel effektiv (noe jeg setter pris på hos en fastlege for å unngå for lang ventetid). Hun tar pasientens plager alvorlig, er troverdig og virker veldig dyktig i faget sitt.

Shagun er flink - Elendig vikar

Shagun er kjempeflink lege som tar deg på alvor.
Men vikaren er helt grusom, det er veldig synd. Må nå bytte fastlege pga vikaren Ulseth.

For rask?

Jeg har bare vært hos Bhatia én gang, fortalte da at jeg følte meg deprimert i svangerskapet. Hun stilte svært få spm til dette, men skrev raskt en resept på antidepressiva som jeg kunne hente ut hvis det ble «for ille». Jeg fikk ingen andre råd, og vi avtalte ingen videre oppfølging. Jeg skulle ønske problemet ble tatt mer på alvor, både i mitt tilfelle, og for den neste som måtte slite med det samme.

Flink og behagelig

Har hatt Shagun Bhatia som min fastlege hele min tid i Bergen. Var fornøyd fra første stund. Følte meg godt ivaretatt, og hadde inntrykk av at hun hadde god tid og var genuint opptatt av at jeg skulle ha det best mulig. Jeg er oppriktig lei meg for at jeg ikke kan fortsette å ha henne som fastlege når jeg flytter fra Bergen.