Shagun Bhatia

Christies gate 13 5015 Bergen
Shagun Bhatia er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Fantastisk fastlege

Shagun er imøtekommande, hyggeleg og profesjonell. Eg sitt igjen med eit inntrykk av ein dyktig og oppdatert lege. Ho lytter til problemet og gir gode råd eller viser videre dersom ho meiner det er grunn til det. Kort ventetid på time, ofte oppsatt same dag eller dagen etterpå. Øvrig personale på kontoret er også utruleg trivelege og dyktige. Eg føler meg alltid trygg og ivaretatt når eg går til Shagun, eg har aldri hatt ein betre fastlege!

Kjempebra lege

Dette er en dyktig, hyggelig og behagelig lege. Hun lytter godt, gir god behandling og nyttige råd, samt henviser raskt til spesialist. Hun er effektiv og direkte, men tar seg god tid til å gå gjennom medisinsk historikk, for ikke å snakke om hele listen med saker som jeg har med meg. Anbefales!

Ikke bra!

Jeg har vært av og på syk i nesten et år. Jeg føler jeg ikke blir tatt seriøs der jeg sliter med å være ueffektiv på jobb etter å hatt flere infeksjoner etter hverandre og å ha gått på medisin og antibiotiker lenge. Etter perioden med sykdom og medisin har jeg vært generelt uvell og det er nå jeg føler jeg ikke bli møtt med noe medfølelse.

Etter å ha nevnt at jeg kansje sliter med stress og kansje det er grunnen til slitenhet, og diverse fysiske symtomer på sykdom. Så ble jeg spurt 'hvorfor er du så stresset'?

Som en person med varierende intekt og ingen familie i norge, har denne perioden gått veldig ut over meg mens jeg får ingen medfølelse fra legen og føler det blir son 'rulling med øyner' stemning fra henne. Jeg ble nødt til å spørre om sykemelding der jeg fikk beskjed om at de ikke viste hva som ga fysisk symptomer der alle blodprøver hva normale. Men jeg 'skulle komme tilbake om det ble verre'. Man går jo til legen fordi at det er gale nok som det er.

Jeg anbefaler henne ikke om ikke du vet akkurat hva problemet du kommer til henne med. Hun er rask og effektiv vist du vet hva du har og vil få medisin for det, men om det er langvarig eller generall uvellhet, ikke forvent å bli møtt med noe medfølelse eller tålmodighet.

Kjempegod og lyttende lege

Vennlig og lyttende, hører etter, er tålmodig og smilende. God kommunikasjon og hun husker deg fra gangen før

Flink lege

Shagun har varit en fantastisk fastlege. Jag ändrade till henne efter att ha blivit tildelt "spøkelegen" i Cort Piil Helsesenter, och har alltid varit väldig förnöjd med byttet! Hon (och hela personalen som jag har träffat) är alltid hyggelige, och det är inte svårt att booke tid hos dem. Sms tjenesten fungerer utmerkt, men det är också lätt att nå dem på telefon. Shagun lytter och tar mig alltid på alvar. Hon var också fantastisk att ha som fastlege under mine 2 svangerskap. Hon anbefales!