Shagun Bhatia

Tlf: 52 69 51 51 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shagun Bhatia er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

vikaren er ikke flink

Vet ingenting om shagun, men har vært hos vikaren, ulset, og hun er en av de verste legene jeg har møtt. tar deg ikke på alvor, og har egentlig ikke noen løsninger til problemer du kommer med, virker irritert når du spørr spørsmål og viser ikke interesse for deg som pasient.

Beste fastlegen du kan få

Shagun er bare helt fantastisk. Ikke minst den mest kompetente legen jeg noen sinne har vært borti. Håper jeg alltid kan få ha shagun som fastlege!

Meget dyktig

En dyktig og lyttende fastlege. Tar pasienten sine bekymringer på alvor. Lett å få time. Kan trygt anbefales.

Manglende empati og manglende kommunikasjon

Jeg har shagun som fastlege vanligvis. Nå har hun en vikar pga permisjon, Ulset. Jeg føler denne vikaren ikke tar meg på alvor og er mest opptatt av å få timen unnagjort så fort som mulig. Nekter å skrive uttalser, tar andre telefoner under timen og vil ikke ta opp mer enn ett problem om gangen. Når jeg gikk til Shagun ble jeg møtt med forståelse, empati og en av de mest kompetente legene jeg har vært borti.
Dessverre kan jeg ikke si det samme om Ulset.

Vikarlege

Vikarlegen, Ulset. Har ikke så mye mer å si enn at legen kunne virket mer interessert i kundene :) sine.

Ok minus - men tror ikke du vil finne noe bedre.

Enkel SMS-tjeneste hvor man kan få time samme dag, men som oftest dagen etter.
Helt greit å ringe inn. Ikke de beste åpningstidene på telefon. Ikke spesielt hyggelig personale på andre siden av linjen. Kort ventetid på venteværelset.

Bhatia er ikke spesielt flink til å utdype hva og hvorfor når man kommer til hun med en problemstilling. Hun spør og graver heller ikke, så du må selv vite hva som feiler deg når du går inn døren.
Hun prøver å lage rom for deg og dine behov, men ofte faller det gjennom. Men jeg tror at hun oppriktig prøver. Kunne vært flinkere på å ikke "skubbe" pasientene ut døren - bør være mer åpen for at pasienter synes det er vanskelig å åpne seg, og yte større tålmodighet.
Hun er ikke legen for en pasient med litt dårlig selvtillit, da hun ofte overkjører deg. Jeg personlig finner det vanskelig å nå gjennom.
Ellers er hun hyggelig, med et snev av frekk undertone, men også artig.

Jeg må legge til at jeg går ikke like hyppig til legekontoret som jeg burde. Muligens det er min dårlige selvtillit som bedømmer, men grunnen er at jeg føler jeg ikke blir tatt seriøs, ikke klarer å "skjære gjennom" og at jeg er til bry. Jeg må kjempe for meg selv når jeg sitter i pasientstolen.

Åpningstider er helt greit, man må ta fri fra jobb for å gå til legen eller hente noe i resepsjonen.
Dem i resepsjonen er et uendelig lite kaos i seg selv. Her har jeg dårlig erfaring. Mye smått og noe stort, men det mest alvorlige var en henvisning til en av fastlegevikarene om et inngrep, hvor jeg lærte ved oppmøte at vikaren ikke hadde faglig kunnskap om inngrepet. "Men vi kan prøve".. Nei, takk.
Fowsi på laben er jeg meget fornøyd med - utrolig nok er det hyggelig å ta blodprøver og vaksiner.
Legekontoret fremstår som rent, ryddig og hygenisk.

Svært empatisk og effektiv

Lytter og er god på å stillle relevante spørsmål. Evneveik å skjære ugjennom om det blir lite fakta og mye følelser.

God opplevelse!

Jeg var til Shagun og fikk god hjelp med en infeksjon. Hun tok flere prøver og var opptatt av å fortelle meg om hva vi kunne gjøre videre dersom behandlingen ikke fungerte, og passet på at jeg fikk god oppfølgning. En god lege som jeg er fornøyd med.

Lyttande, aktiv lege!

Shagun Bhatia er ein kjempedyktig lege som alltid tar meg seriøst. Det verkar som hennar fagkunnskap er svært solid, og ho er flink til å forklare kompliserte saker på ein forståande måte. Ho er flink til å lytte og ein merkar at ho bryr seg om pasientane sine. Shagun Bhatia er beste legen eg nokon gong har hatt!

Fantastisk fastlege

Shagun er imøtekommande, hyggeleg og profesjonell. Eg sitt igjen med eit inntrykk av ein dyktig og oppdatert lege. Ho lytter til problemet og gir gode råd eller viser videre dersom ho meiner det er grunn til det. Kort ventetid på time, ofte oppsatt same dag eller dagen etterpå. Øvrig personale på kontoret er også utruleg trivelege og dyktige. Eg føler meg alltid trygg og ivaretatt når eg går til Shagun, eg har aldri hatt ein betre fastlege!

Kjempebra lege

Dette er en dyktig, hyggelig og behagelig lege. Hun lytter godt, gir god behandling og nyttige råd, samt henviser raskt til spesialist. Hun er effektiv og direkte, men tar seg god tid til å gå gjennom medisinsk historikk, for ikke å snakke om hele listen med saker som jeg har med meg. Anbefales!

Ikke bra!

Jeg har vært av og på syk i nesten et år. Jeg føler jeg ikke blir tatt seriøs der jeg sliter med å være ueffektiv på jobb etter å hatt flere infeksjoner etter hverandre og å ha gått på medisin og antibiotiker lenge. Etter perioden med sykdom og medisin har jeg vært generelt uvell og det er nå jeg føler jeg ikke bli møtt med noe medfølelse.

Etter å ha nevnt at jeg kansje sliter med stress og kansje det er grunnen til slitenhet, og diverse fysiske symtomer på sykdom. Så ble jeg spurt 'hvorfor er du så stresset'?

Som en person med varierende intekt og ingen familie i norge, har denne perioden gått veldig ut over meg mens jeg får ingen medfølelse fra legen og føler det blir son 'rulling med øyner' stemning fra henne. Jeg ble nødt til å spørre om sykemelding der jeg fikk beskjed om at de ikke viste hva som ga fysisk symptomer der alle blodprøver hva normale. Men jeg 'skulle komme tilbake om det ble verre'. Man går jo til legen fordi at det er gale nok som det er.

Jeg anbefaler henne ikke om ikke du vet akkurat hva problemet du kommer til henne med. Hun er rask og effektiv vist du vet hva du har og vil få medisin for det, men om det er langvarig eller generall uvellhet, ikke forvent å bli møtt med noe medfølelse eller tålmodighet.

Kjempegod og lyttende lege

Vennlig og lyttende, hører etter, er tålmodig og smilende. God kommunikasjon og hun husker deg fra gangen før

Flink lege

Shagun har varit en fantastisk fastlege. Jag ändrade till henne efter att ha blivit tildelt "spøkelegen" i Cort Piil Helsesenter, och har alltid varit väldig förnöjd med byttet! Hon (och hela personalen som jag har träffat) är alltid hyggelige, och det är inte svårt att booke tid hos dem. Sms tjenesten fungerer utmerkt, men det är också lätt att nå dem på telefon. Shagun lytter och tar mig alltid på alvar. Hon var också fantastisk att ha som fastlege under mine 2 svangerskap. Hon anbefales!

En utrolig god fastlege

Shagun Bhatia tar meg alltid på alvor når jeg er inne hos henne. Hun lytter alltid til problemet og gir gode råd eller henviser videre dersom hun mener det er grunn til det. Jeg føler meg alltid trygg når jeg går til henne og har aldri hatt en bedre fastlege! I tillegg er det mye kortere ventetid enn jeg noen gang har opplevd på et legekontor tidligere og damene som jobber på laboratoriet er helt fantastisk positive, hyggelige og ikke minst dyktige! Jeg har aldri opplevd ubehag verken ved å gå til Shagun eller de koselige damene på laboratoriet. Jeg blir i tillegg alltid møtt av et smilende ansikt i skranken.

Det er også veldig praktisk at man kan sende sms for å bestille time. Man får nesten alltid time samme dag som man bestiller. Jeg har også svært sjelden opplevd å kommet til vikar når jeg skal til Shagun, noe jeg synes er godt og betryggende når man skal til fastlegen sin.

Ser at andre har kommentert at hun kan være frekk, dette er noe jeg aldri har opplevd på de nesten fire årene jeg har hatt henne som fastlege.

Helt OK

Shagun er som overskriften sier - helt OK.
Har opplevd at hun ikke hører helt etter, og får alltid følelsen av at hun har det veldig travelt og er klar for neste pasient. De er også alltid forsinket.

De på laben er derimot helt fantastisk! En fryd å ta blodprøver!

En fantastisk bra lege!

Bhatia er alltid hyggelig, lyttende og omsorgsfull. Hun virker i tillegg også veldig dyktig og oppdatert. Jeg kan egentlig ikke anbefale Bhatia nok!!! Jeg har aldri opplevd henne uhøflig og kan faktisk ikke forstå at andre her snakker om samme legen. Også kontor-/laboratoriepersonalet er noen av de hyggeligste ansatte jeg har vært borti. Alltid hjelpsomme og med et varmt smil. Jeg har bare positive ting å si om dem. I tillegg har Legene på høyden en sms-tjeneste der man kan bestille time via sms. Det beste legesenteret og den beste legen jeg har hatt!

Veldig fornøyd med Legene på Høyden

Ikke bare fastlegen, men alle som jobber på dette legekontoret har jeg opplevd som utrolig hjelpsomme og hyggelige. Jeg blir møtt med et stort smil i resepsjonen og på labben. Det virker som de ansatte her trives godt med arbeidsplassen sin. Jeg er også veldig fornøyd med fastlegen som er god til å lytte og fremstår som en fornuftig og dyktig lege.

Dyktig lege

Jeg har brukt denne legen en stund nå, og hun er den beste jeg har hatt. Ser noen mener hun er litt frekk, det er jeg ikke enig i. Kan det være at disse mener at det er feil at legen stiller krav til dem som er pasienter? Dette er ikke legen å gå til om du er hypokonder eller vil ha uføretrygd, derimot hjelper hun deg opp på beina og er det noe galt tar hun deg alvorlig. Kontordamene er kjempehyggelige, alltid i godt humør og er flinke.

Både og

Vanskeligheter for å kommunisere, hører ikke på problemet, småfrekk og jeg har begynt å gå til ett privat legekontor pga ubehaget med å komme til dette legekontoret.