Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Trygg, effektiv og tar deg på alvor

Har hatt Shagun som fastlege de siste 10 årene, men må dessverre bytte fastlege nå ettersom jeg flytter.

Jeg har opplevd henne som kjempe hyggelig, effektiv og tilstede. Hun er kunnskapsrik og henviser videre når hun ikke har svaret selv.

Jeg har vært mye hos henne for oppfølging etter en del operasjoner, og jeg har kommet til henne med alt fra psykisk til fysiske problemer. Jeg har blitt tatt på alvor alle gangene.

Anbefales på det sterkeste fra meg.

Dårlig inntrykk

Lite empati, tar seg liten tid og henviser bare videre. Ikke et smil og virker ikke som hun lytter til hvordan man faktisk har det. Anbefales ikke.

Kald, lite imøtekommende og følelsesløs

Første møte med ny fastlege; Shagun hadde meg inne i knapt 7-8 minutter, og på den korte tiden fikk hun meg til å føle meg som om jeg var til bry. Smilte ikke en eneste gang, så majoriteten av tiden på skjermen og avviste vanskene mine med en gang føltes det ut som. Jeg følte meg ubekvem for å åpne meg opp for henne og følte hun ikke tok meg seriøst. Oppå det hele var hun nærmere et kvarter forsinket til timen som var oppsatt.
Hun ville ikke følge meg opp med en ny time og stilte meget få oppfølgingspørsmål. Her var hun klar på hva hun mente, og alt det klarte hun å gjøre opp en mening om på under 10 minutter, noe som burde blitt brukt lenger tid på. Dette var skuffende og sårt.

Empatisk og kunnskapsrik

Hatt Shagun Bhatia som lege i to år og har hatt utelukkende gode opplevelser. Hun tar seg god tid og lytter til det jeg har å si. Shagun er effektiv og man føler seg godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Har hatt Shagun som lege i ca. 10 år. Er ikke der så ofte (1-2 ganger i året), men har alltid følt at jeg blir hørt på og tatt på alvor, og dersom jeg trenger mer hjelp er det aldri noe problem å bli henvist til spesialist.

Meget fornøyd, beste fastlegen jeg har hatt.