Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Faglig høg standard, empatisk og varm

Denne legen har eg hatt i snart 10 år. Hun er faglig sterk, empatisk og varm i møte med pasienter. God til å se pasienter, men går ikkje på akkord med eigen faglige etiske standard. En stor trygghet å ha henne som fastlege.

Dårlig erfaring

Min erfaring med denne legen er ganske dårlig. Hun mangler fullstendig empati. Jeg har ofte fått en følelse av at hun ønsker meg ut av kontoret før jeg har satt meg. Virker som man er til bry når man kommer inn til kontoret hennes. Hun virker ofte sint og gir inntrykk av at hun vil ha deg ut så fort som mulig. Jeg har til og med opplevd frekke svar. På den positive siden er hun flink til å henvise videre.

Effektiv for de som vet hva som er galt på forhånd

Min opplevelse hver gang jeg har time hos Shagun er at hun er super effektiv. Vi prater veldig lite, jeg sier hva jeg trenger, hun fikser det også går jeg. Hun stiller lite spørsmål og det er lite prating, og hun er rett på sak, ingen "unødvendig prat". Hun har heller ikke fulgt meg opp, jeg må fortelle hun hva vi gjor sist og hva som fremdeles er galt. Hvis man vet på forhånd hva som er galt eller hva man trenger så er det supert, hun tar prøver og henviser videre veldig enkelt. Jeg har egentlig aldri dratt dit uten å vite hva som er galt med meg, så for meg har det bare vert veldig effektive legetimer. Hver legetime blir satt opp til 15min uansett hva man skal, det er måten de gjør det på på legekontoret. Det har vert ganger der legetimen bare har bestått av 10min venting utenfor og 2min inne hos legen, så det går veldig raskt.
De i resepsjonen er veldig hyggelige og prater mer.

Jeg vil anbefale denne legen til de som ønsker å være effektiv og som vanligvis vet hva som er galt på forhånd. For de som ønsker en lege som bryr seg og som tar seg tid til å lytte og følger opp problemene dine så ville jeg ikke anbefalt Shagun.

Jeg stoler ikke helt på at hun tar seg tid til å vurdere om problemet kan ha en annen grunn en den man først tenker at det er. Jeg vil heller ikke ta noe celleprøve hos hun for hun har vert litt hardhendt tidligere når hun har sjekket andre ting.

Apatisk

Ho er sikkert flink til det ho gjer, men det kan ikkje eg veta. Ho husker meg aldri, greier aldri ut, og følger aldri opp.

Har aldri blitt møtt med eit smil. Føler meg som ein dum byrde kvar gang eg er der.

Etter det eg har sett av kontorrekvisita og andre tilbakemeldinger, har eg eit inntrykk av at ho ikkje ønsker mannlige pasienter.

En super lege!

Trygg, imøtekommende, tillitsvekkende og empatisk. Flink til å forklare på en tilgjengelig måte. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!