Ole Kristian Bjønnes

Autorisasjon (1997)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Ole Kristian Bjønnes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ole Kristian Bjønnes

Ingen over, ingen ved siden.

Har hatt Ole Kristian som fastlege i 6 år og han er et unikum. Ikke bare er han ekstremt kunnskapsrik, men han er et fantastisk menneske, og han får deg alltid til å føle deg velkommen. Har aldri dårlig tid, og om du ønsker kan du ta opp 10 ulike ting i en og samme konsultasjon. Jeg har flyttet hjem til Ålesund og vurderte seriøst i lange tider og beholde han og pendle til Bergen for å kunne beholde han, men måtte innse at det var svært lite praktisk. Jeg vil aldri noensinne møte på en bedre fastlege, eller lege.Man kommer heller ikke utenom Engen legesenter som i sin helhet er helt fantastisk. Verdens mest fantastiske og hyggelige damer, som ikke vet hva godt de kan gjøre for deg. Kort sagt, det finnes ikke nok superlativer i det norske språk.

Dyktig

Han viser omsorg, tar vare på deg, alltid i godt humør tar deg på alvor.

Utrolig dyktig

Jeg har hatt ham som lege siden jeg flyttet fra Østlandet for 7 år siden. Faglig dyktig, svært hyggelig og oppriktig interessert i deg. Kort sagt den beste legen jeg har hatt noen gang, og jeg er ingen ungdom lenger.

En lege som ønsker å gjøre en god jobb

Bjønnes er den beste fagpersonen jeg har truffet innen helsevesenet. Han er dedikert til å finne ut av dine problemer, og kunnskapsrik nok til å klare det. Bjønnes ønsker å løse utfordringene dine, og ikke bare få fakturert deg. Man skal ikke forvente at en fastlege kan ordne alt for deg, men jeg føler meg overbevist om at Bjønnes gjør det som er mulig innenfor de rammene han har, for pasientene sine. En glede å besøke, og virkelig en som hederlig utfører faget sitt.

En fantastisk lege!

Bjønnes har vært fastlege for meg, min kone og våre to barn i over 10 år. Vi flyttet ut av Bergen sentrum for 8 år siden, men å bytte fastlege har aldri vært aktuelt selv om det er litt tungvint å reise inn til sentrum i de tilfeller der vi har behov for å oppsøke ham.

Bjønnes har raskt stilt diagnoser som spesialister har brukt lang tid på å bekrefte og har gang på gang vist stor faglig bredde.

Han viser stor empati og forståelse og har en lun og fin fremtoning. I det hele tatt en flott person og flink lege!