Thomas Hetland

Autorisasjon (2004)

Fenring Legesenter Telefonnummer56 15 83 1056 15 83 ...
Kleppevegen 17 5300 Kleppestø
Thomas Hetland er en av 30 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Thomas Hetland

Ikke interessert

Har bare negativ erfaring desverre. Ikke interessert i å undersøke symptomer, lite villig til å diskutere eller komme med mulige tiltak. Han virker generelt veldig lite interessert i hva som plager meg, hvorfor jeg er der, eller hva som kan gjøres for at jeg skal bli bedre. Han sjekket heller ikke sykdomshistorikken min eller tidligere resepter, så jeg måtte selv gjøre ham oppmerksom på flere ting og foreslå hvordan jeg skulle behandles.

Lite engasjert og tafatt lege

Mitt totalinntrykk etter å ha besøkt denne legen er at han er svært lite intetessert i å finne ut hva som feiler deg som pasient, og finne tiltak hva som kan hjelpe. En må selv være svært "på hugget" og vite mye om egen tilstand for å få hjelp. Lite imøtekommende da også. Er helsepersonell selv og rystet over å ikke bli tatt mer på alvor. Hyggelig mann, nikker og smiler, men det er det.

Google funker bedre

Utrolig hyggelig mann , men det er ikke derfor man går til legen . Ville heller hatt en kvass, litt sur lege som fikk jobben gjort . Fant ut hva som feilte meg .
Han undersøker ingenting, må overtale han til å henvise, skrive ut medisin, føler meg rett og slett dum .
Har man vondt i et sted i kroppen må det undersøkes .
Jeg er redd om jeg fortsetter å ha han og får en alvorlig sykdom at det ikke blir oppdaget i tide .
Når Google hjelper meg mere så kan jeg ikke annet enn å skifte lege.
Et eksempel :
Det var en periode jeg hadde en alvorlig sterk hodepine over langt tid . Omtrent daglig i et halvt år . Han sa det kunne være stress og da blir man litt stiv i nakken og får hodepine . Anbefalte meg paracet og begynne å svømme .
Etter litt googling så oppdaget jeg at denne hodepinen kunne være bivirkning pga p-pillene .
Jeg hadde gått på de i 5 år i strekk så han visste at jeg gikk på det .
Sluttet tvert på p-pillene og hodepinen stoppet opp få dager senere . Vært hodepine-fri siden (over ett år)
Burde legen funnet ut av dette eller jeg ?
Ellers alt i alt : hyggelige leger, fint og moderne , bra plassering

Ikke den beste legen jeg har hatt

Hyggelig mann, men gjør ikke mer enn du ber han om så du må vite hvilken behandling/tiltak som må til. Glemte å bestille ultralyd og jordmor da jeg skulle ha barn.