Fenring legesenter

Telefonnummer56 15 83 1056 15 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kleppevegen 17 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Fenring legesenter

Veldig fornøyd med denne legen

Lege: Thomas Hetland Skrevet

Han er alltid høflig og vennlig. Han ser deg inn i øynene når du snakker med ham. Han har hjulpet med med vanskelig smerteproblematikk ved nøye utredning og viderehenvisning til spesialisthelsetjenesten. Er nå helt smertefri etter å ha hatt store plager. En stor takk for god helse rettes til denne flinke og greie legen!

God oppfølging og behandling

Lege: Arild Iversen Skrevet

Iversen er en lege som tar seg tid til å gå gjennom det du lurer på og litt mer. Han kjente lite av saken min fra før av, men satt seg godt inn i det mellom timer og har gitt oppfølgingen jeg trenger. Han lytter og kommer med gode råd. Om det er noe som må tas opp så gjør han det på en måte som ikke skremmer pasienten, og er støttende.
Det kan være noe vanskelig å få time på kort tid, men da legen bruker e-konsultasjon via helsenorge så er kommunikasjonen lettere. Kan sende inn spørsmål til legekontoret eller legen, og få svar mellom et par timer til en dag etter.

Bør bli flinkere med folk

Lege: Thomas Hetland Skrevet

Han virket ikke interessert og ikke så god til å verken lytte eller snakke med meg. Hadde med min lille sønn, 2 år, som egentlig ikke var så syk, men jeg ville sjekke om han kanskje hadde noen av de plagene jeg hadde. (Vanskelig å vite når de er så små) Men syntes ikke han var flink med barn og forstår godt skepsisen til min sønn, da han ikke ville gape og si A for han. Legen spurte ingenting om symptomer eller hvor vondt jeg faktisk hadde det. Følte mæ stakkarslig og sytete, for han var så sikker i sin sak bare ved å se på meg virket det som. Høy smerteterskel har jeg hørt at jeg har, og er generelt dårlig på å klage(Hvem gidder å høre på klaging) Så han sa at det sikkert er et virus, men sender dere inn på blodprøve bare for å bekrefte det.
Hun som tok blodprøven sa overraskende: du er virkelig ganske så syk du. Der jeg svarte: jo takk, det er jeg fullstendig klar over ellers hadde jeg ikke vært her. Antibiotika fikk jeg, og det fikk min sønn tilbud om og, men jeg takket nei, ettersom han ikke hadde så høye verdier. Jeg håper jammen medisinen fungerer snart. Før ører og hals eksploderer!

Vennlig og menneskelig

Lege: Arild Iversen Skrevet

Jeg anbefaler Dr. Iversen dersom du ønsker en ung, trivelig lege som tar deg på alvor og er ikke redd for å "ta i et tak" og gjennomføre tiltak og komme til løsninger for dine utfordringer.

Han har stort fokus på å møte deg som person og er lett å prate med, ser lite inn i maskinen og unngår unødvendig fagterminologi - noe som bedrer kommunikasjonen og den felles forståelsen.

Noe som kunne vært bedre er tilgjengeligheten - han er kun tilgjengelig 2 dager i uken, men likevel får jeg alltid time i nær framtid og har videre ikke hatt utfordringer mtp dette.

Alt i alt, en hyggelig kar med kunnskapen på riktig plass!

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Thomas Hetland Skrevet

Positiv overrasket. Grundig undersøkelse. Flink til å lytte. Ga god informasjon om sykdommen. Følte meg ivaretatt.