Fenring Legesenter

Kleppevegen 17 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Fenring Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Thomas Hetland Skrevet

Han kunne vert flink etter mitt syn om han hadde vist mer tillit og respekt for pasienten ( Har hatt han til meg , og flere barn) Følte at han hadde gjort om en mening om hvem jeg var og hva som var problemet, før han hadde blitt kjent. Desverre er det ikke gunstig for meg å ha han som lege. Følte meg aldri tatt på alvor! Vikaren han satt inn en gang : Han var enda verre. Nei,takk…Styr unna!

En lege som tar sitt arbeid på alvor

Lege: Seif Ahmad Skrevet

Tar seg god tid til å lytte og forstå hele bildet. Han er oppriktig og ærlig. Gir gode råd og tilbyr videre undersøkelser når det trengs, men også dersom jeg opplever usikkerhet og frykt. Han tar faget på alvor, men er tydelig bestemt dersom han mener forespørselen og forventningene ikke er forsvarlig. Dette gjør at jeg føler meg trygg som hans pasient.

Anbefales på det sterkeste

God lege

En fantastisk god lege.
Helt klart en lege som bryr seg om pasienten.
Sender deg videre til spesialist ved den minste tvil.
Anbefales på det varmeste.

Lyttende

Lege: Seif Ahmad Skrevet

Har gått til Seif mens min egen fastlege har vært i vikariat. Dette gjaldt sønnen min hvor vi hadde vært inne et og et halv år tidligere hos en annen vikar fordi jeg hadde mistanke om at han hadde cøliaki. Den gangen møtte vi en nedlatende holdning om at "men hvis han hadde hatt cøliaki, så hadde han hatt masse vondt i magen, osv, osv" . Når vi skulle inn til møte med Seif var jeg forberedt på å måtte krangle meg til en blodprøve, men det slapp vi. I stedet sa han at det var ikke sikkert at han hadde det, siden sønnen min ikke hadde det som var typiske symptomer, men at vi kunne ta blodprøvene slik at jeg kunne få slått meg til ro.

Jeg har opplevd Seif som lyttende og rolig, og kan varmt anbefale ham som lege.

Svært ubehagelig!

Lege: Seif Ahmad Skrevet

Jeg har aldri i mitt møte med helsevesenet opplevd å bli så forhåndsdømt og dårlig behandlet. Spydige tilsvar, nedlatende holdning og generelt lite villig til å finne en løsning som fungerer. Gikk fra legekontoret og følte meg liten og direkte tråkket på. Alle kan lese seg til en bestått, men når man i faget sitt møter mennesker i sårbare posisjoner så sitter man faktisk ikke og himler med øyene, sukker og stønner. Jeg er direkte rystet over behandlingen og frustrert over at jeg ikke kan bytte lege umiddelbart pga fastlegemangel. Forhåndsdømming er generelt lite flatterende hos en praktiserende lege, og formidlingen har VELDIG mye å si i denne spesifikke situasjonen. Dette var en gjennomgående kjip opplevelse og jeg sitter igjen med en klump i magen og følelsen av å ikke bli tatt seriøst. Et brudd på tilliten jeg har hatt til legesenteret jeg har gått til i en årrekke som igjen gjør at jeg gruer meg mer enn noe annet til at både meg og barna mine må forholde oss til vedkommende i fremtiden, noe som dessverre er uunngåelig. Anbefaler å ta et kurs i formidling og terapeutisk møte med pasienter for dette var mildt sagt ubehagelig for alle involverte.