Fenring legesenter

Kleppevegen 17 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av behandlere ved Fenring legesenter

Beste legen jeg har møtt!

Lege: Turid Vrålstad Skrevet

Etter å ha oppsøkt legevakten flere ganger ila en helg, fikk jeg time hos Turid da min fastlege var vekke. Hun er fantastisk! Endelig en lege som så hvor syk jeg var og henviste meg til sykehuset(hvor jeg ble innlagt i tre uker). Hun lytter, bryr seg og er veldig effektiv. Satt meg selvsagt på venteliste etter å ha møtt henne. Denne legen er god!

TRYGT MØTE M VIKARLEGEN

Lege: Arild Iversen Skrevet

Meget hyggelig lege,god behandling.Følte meg trygg.Godt ivaretatt.Godt å få rask hjelp.
Ser gjerne at jeg får fortsette hos legen på Fenring legesenter.Meget godt inntrykk.
Takker for en god og radk behandling.Lyttet til meg og virket interessert i mitt pronlem idag.

Utrolig behagelig

Lege: Hågen Vatshelle Lexander Skrevet

Utrolig behagelig lege som lytter. Får deg til å føle deg mottatt og ivaretatt.
For en som sliter med angst og komplekst sykdomsbilde så føler jeg at har en lege som lytter, forstår, og viser tillit til pasienten.

Flink fastlege

Lege: Arild Iversen Skrevet

Dr Iversen er en dyktig og flink lege,tar deg på alvor og følger deg opp.Lytter til det du har og si og er imøtekommende.

Erfaren men vanskelig å få tak i

Lege: Jon Terje Larsen Skrevet

Du får hjelp, men det er vanskelig å få en time. Selv om du får en time, så kan du regne med ekstra vente tid. Legen er flink, systemet på fernring er forferdelig.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.