Fenring legesenter

Kleppevegen 17 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Fenring legesenter

God og dyktig lege!

Lege: Hågen Vatshelle Lexander Skrevet

Hyggelig, imøtekommende og dyktig.
Jobber raskt og effektivt samtidig som han tar seg tid når det trengs.
Er behjelpelig og undersøkende uansett problemstilling.
God og kyndig kompetanse, både innen det fysiske og det psykologiske.
Har blitt fortalt at han også har ekstrautdanning bl.a innen rus og med barn.

Lege: Lise Christine Fredriksen Skrevet

Fikk henne som lege for noen år tilbake da jeg var meget langt nede etter en traumatisk barndom. Hun har reddet livet mitt og gitt meg ett verdig liv og leve. Hun har stilt opp i møter med Nav, arbeidsgiver og sendt henvisning etter henvisning. Hun har følgt meg tett opp og passet på meg over en lang periode og alltid vert like hyggelig og pålitelig. Etter nært 50 konsultasjoner vil jeg påstå hun prioriterer sine pasienter og tar tid til og lytte. Litt forsinkelser men det er bedre enn og komme inn til en lege som ikke lytter eller kan sitt yrke.
Dessverre har legekontoret hun jobber ved litt lang telefonkø, men det er ikke hennes problem.

Veldig fornøyd med denne legen

Lege: Thomas Hetland Skrevet

Han er alltid høflig og vennlig. Han ser deg inn i øynene når du snakker med ham. Han har hjulpet med med vanskelig smerteproblematikk ved nøye utredning og viderehenvisning til spesialisthelsetjenesten. Er nå helt smertefri etter å ha hatt store plager. En stor takk for god helse rettes til denne flinke og greie legen!

God oppfølging og behandling

Lege: Arild Iversen Skrevet

Iversen er en lege som tar seg tid til å gå gjennom det du lurer på og litt mer. Han kjente lite av saken min fra før av, men satt seg godt inn i det mellom timer og har gitt oppfølgingen jeg trenger. Han lytter og kommer med gode råd. Om det er noe som må tas opp så gjør han det på en måte som ikke skremmer pasienten, og er støttende.
Det kan være noe vanskelig å få time på kort tid, men da legen bruker e-konsultasjon via helsenorge så er kommunikasjonen lettere. Kan sende inn spørsmål til legekontoret eller legen, og få svar mellom et par timer til en dag etter.

Bør bli flinkere med folk

Lege: Thomas Hetland Skrevet

Han virket ikke interessert og ikke så god til å verken lytte eller snakke med meg. Hadde med min lille sønn, 2 år, som egentlig ikke var så syk, men jeg ville sjekke om han kanskje hadde noen av de plagene jeg hadde. (Vanskelig å vite når de er så små) Men syntes ikke han var flink med barn og forstår godt skepsisen til min sønn, da han ikke ville gape og si A for han. Legen spurte ingenting om symptomer eller hvor vondt jeg faktisk hadde det. Følte mæ stakkarslig og sytete, for han var så sikker i sin sak bare ved å se på meg virket det som. Høy smerteterskel har jeg hørt at jeg har, og er generelt dårlig på å klage(Hvem gidder å høre på klaging) Så han sa at det sikkert er et virus, men sender dere inn på blodprøve bare for å bekrefte det.
Hun som tok blodprøven sa overraskende: du er virkelig ganske så syk du. Der jeg svarte: jo takk, det er jeg fullstendig klar over ellers hadde jeg ikke vært her. Antibiotika fikk jeg, og det fikk min sønn tilbud om og, men jeg takket nei, ettersom han ikke hadde så høye verdier. Jeg håper jammen medisinen fungerer snart. Før ører og hals eksploderer!