Thomas Hetland

Fenring legesenter

2004

Fenring legesenter Telefonnummer56 15 83 1056 15 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kleppevegen 17 5300 Kleppestø
Thomas Hetland er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Thomas Hetland

Veldig fornøyd med denne legen

Han er alltid høflig og vennlig. Han ser deg inn i øynene når du snakker med ham. Han har hjulpet med med vanskelig smerteproblematikk ved nøye utredning og viderehenvisning til spesialisthelsetjenesten. Er nå helt smertefri etter å ha hatt store plager. En stor takk for god helse rettes til denne flinke og greie legen!

Bør bli flinkere med folk

Han virket ikke interessert og ikke så god til å verken lytte eller snakke med meg. Hadde med min lille sønn, 2 år, som egentlig ikke var så syk, men jeg ville sjekke om han kanskje hadde noen av de plagene jeg hadde. (Vanskelig å vite når de er så små) Men syntes ikke han var flink med barn og forstår godt skepsisen til min sønn, da han ikke ville gape og si A for han. Legen spurte ingenting om symptomer eller hvor vondt jeg faktisk hadde det. Følte mæ stakkarslig og sytete, for han var så sikker i sin sak bare ved å se på meg virket det som. Høy smerteterskel har jeg hørt at jeg har, og er generelt dårlig på å klage(Hvem gidder å høre på klaging) Så han sa at det sikkert er et virus, men sender dere inn på blodprøve bare for å bekrefte det.
Hun som tok blodprøven sa overraskende: du er virkelig ganske så syk du. Der jeg svarte: jo takk, det er jeg fullstendig klar over ellers hadde jeg ikke vært her. Antibiotika fikk jeg, og det fikk min sønn tilbud om og, men jeg takket nei, ettersom han ikke hadde så høye verdier. Jeg håper jammen medisinen fungerer snart. Før ører og hals eksploderer!

Behagelig og kunnskapsrik

Positiv overrasket. Grundig undersøkelse. Flink til å lytte. Ga god informasjon om sykdommen. Følte meg ivaretatt.

Ikke interessert

Har bare negativ erfaring desverre. Ikke interessert i å undersøke symptomer, lite villig til å diskutere eller komme med mulige tiltak. Han virker generelt veldig lite interessert i hva som plager meg, hvorfor jeg er der, eller hva som kan gjøres for at jeg skal bli bedre. Han sjekket heller ikke sykdomshistorikken min eller tidligere resepter, så jeg måtte selv gjøre ham oppmerksom på flere ting og foreslå hvordan jeg skulle behandles.

Lite engasjert og tafatt lege

Mitt totalinntrykk etter å ha besøkt denne legen er at han er svært lite intetessert i å finne ut hva som feiler deg som pasient, og finne tiltak hva som kan hjelpe. En må selv være svært "på hugget" og vite mye om egen tilstand for å få hjelp. Lite imøtekommende da også. Er helsepersonell selv og rystet over å ikke bli tatt mer på alvor. Hyggelig mann, nikker og smiler, men det er det.