Solveig Bolstad

Arna Legekontor DA
Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Solveig Bolstad er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Solveig Bolstad

Verdens beste lege! Tar deg på alvor. Bryr seg om pasientene. Veldig dyktig og grundig. Tar seg alltid tid! Medmenneskelig og god! Man føler seg ivaretatt, og jeg stoler 100% på henne!

Utrolig god lege

Dr.Bolstad har jeg gått til helt siden jeg var et lite barn, og hun har alltid hatt den egenskapen at hun ser deg - og du føler deg ikke i det minste til bry. Solveig hjelper raskt, men grundig. Jeg flyttet fra Arna for 9 år siden, men har fortsatt å gå til Solveig. Dette er jeg veldig glad for, fordi Solveig vet hva hun driver med og er i tillegg veldig lett å prate med. All ros til denne legen!

Hun er veldig dyktig. Tar ting på alvor og er nøye. Hun er forståelsesfull. Veldig god på å se hele mennesket. veldig fornøyd med henne som fastlege.

Utrolig fornøyd.

Har hatt Bolstad som familielege siden 2000, og har alltid vært fornøyd. Tar seg god tid til å sette seg inn i problemstillingene man kommer med. Har aldri opplevd henne som stresset eller travel, selv når man kommer med "ekstra problemer" som tar lengre tid enn forventet. Henviser til spesialist med grundige forklaringer når det trengs, og følger godt opp med prøvesvar og lignende. Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege er fordi jeg flytter bort. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk dyktig lege, som virkelig bryr seg om pasientene sine samt oppfører seg meget profesjonell.
Tar seg god tid til å finne ut hva som er problemet og hvordan det kan løses.
Er flyttet fra Arna, men reiser lett en time for å beholde henne som lege.