Solveig Bolstad

Autorisasjon (1992)

Arna Legekontor DA Telefonnummer55 24 04 6055 24 04 ...
Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Solveig Bolstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Solveig Bolstad

Fantastisk lege

Empatisk, kunnskapsrik og forståelsesfull lege, som tar deg seriøst og man føler seg aldri til bry. Har hatt henne som lege omtrent hele livet, og det føles trygt uansett hva man kommer inn på legekontoret for. Hun er grundig, og nøler ikke med å henvise til spesialist om hun tror det er grunn til det. Lett å snakke med, tar seg tid selvom det kanskje er travelt og ser deg som menneske. Flere i familien har henne som fastlege, og de skryter henne også opp i skyene. Ofte litt ventetid, men det gjør ingen verdens ting da hun heller bruker litt ekstra tid på pasientene sine for å gi de best mulig behandling - inkludert meg.

Fantastisk lege.

Hatt Bolstad i flere år. Utrolig flink lege med masse kunnskap. Svarer hurtig på konsultasjoner og tar deg seriøst.

Fantastisk lege

Verdens beste lege! Tar deg på alvor. Bryr seg om pasientene. Veldig dyktig og grundig. Tar seg alltid tid! Medmenneskelig og god! Man føler seg ivaretatt, og jeg stoler 100% på henne!

Utrolig god lege

Dr.Bolstad har jeg gått til helt siden jeg var et lite barn, og hun har alltid hatt den egenskapen at hun ser deg - og du føler deg ikke i det minste til bry. Solveig hjelper raskt, men grundig. Jeg flyttet fra Arna for 9 år siden, men har fortsatt å gå til Solveig. Dette er jeg veldig glad for, fordi Solveig vet hva hun driver med og er i tillegg veldig lett å prate med. All ros til denne legen!

Fantastisk lege

Hun er veldig dyktig. Tar ting på alvor og er nøye. Hun er forståelsesfull. Veldig god på å se hele mennesket. veldig fornøyd med henne som fastlege.