Roger Borge

Tlf: 55 11 78 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Roger Borge er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Roger Borge

Bra og dyktig lege

Enkel, dyktig, imøtekommende, og tar deg på alvor. Fokus på jobben sin og gjør den bra. Ikke alt annet dill
Veldig fornøyd.

Meget tilfredsstillende

Har ved et par anledninger fått time raskt hos ham grunnet ferie hos fastlegen min ved samme kontor. Dette både for meg og min datter. Han er lyttende, høflig, imøtekommende og tar pasienten og mine bekymringer på alvor. Veldig fornøyd!

Mye bra, men mye kan bli bedre

Det som er bra:
Du får rask time ved bestilling.
Henviser raskt til spesialist ved behov.

Det som kan bli bedre:
Det er ofte lang ventetid på venterommet (45 - 60 minutter)
Han roter litt med reseptene.
En må spørre for å få svar på blodprøver o.l.

For en med kroniske sykdommer er han kanskje ikke den rette.
For et normalt friskt menneske er han helt OK.

Uinteressert

Lite kunnskap på typiske kvinnesykdommer.
Uendelig lang ventetid.
Dårlig oppfølging.
Anbefales ikke.

Den beste legen jeg har hatt :-)

Roger Borge er en fantastisk flink lege. Han er menneskelig lyttende og tar seg alltid godt tid til meg når han mener det er behov for det. Jeg er strålende fornøyd med han som fastlege. Ja hva mer kan man si. Du er fantastisk Roger Borge. Ta vare på deg selv Roger :-)

Flylege

Som pilot er det viktig for meg å få en grundig og solid sjekk en gang i året for å bekrefte at man oppfyller kriteriene for piloter! Roger viste god og bred kunnskap om diverse sertifikater og innehar også alt av utstyr forå kunne gjennomføre en full medisinsk sjekk i henhold til luftfartstilsynets regler!
i meg så har han fått seg en fast kunde i årene som kommer! !!

Beste legen jeg har hatt!

Fokusert på meg som pasient, åpen for kommunikasjon, effektiv, dyktig !

Fantastisk lege og person

Det var kun en tilfeldighet som førte til at Roger ble min fastlege. Men jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Han er utrolig trivelig, han tar deg på alvor og undersøker alt som undersøkes og dersom det ikke finnes ut av sender han videre så man blir sjekket skikkelig og sist men ikke minst- han er fantastisk lett og snakke med om vanskelige ting som tynger en.
Har virkelig følelsen av å bli ivaretatt på beste måte. Han kan til tider virke veldig travel og det kan medføre noe venting men det er verdt det.
De som sitter i resepsjonen er også utrolig hyggelige og man blir alltid møtt med smil og hyggelige ord.

Flink lege

Dr Borge er en dyktig lege og jeg har 100% tillit til han. Et minus er at jeg oppfatter han som veldig travel og får følelsen av at han vil få unna konsultasjonen så fort som mulig.

Sykepleierene/resepsjonistene som jobber der er helt fantastiske. Veldig imøtekommende og blide. Det har aldri vært problemer med å f.eks få akutt-time.

Meget bra lege, imøtekommende og lytter.

Sender deg videre, dersom han ikke er 100% sikker på diagnosen.Det gir en god trygghet

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Borge er en lege som lytter, han kan noen ganger ha litt lang kø på gangen. Men da tenker jeg at da har han en pasient inne hos seg som trenger mer tid en det som er oppsatt. Det er i seg selv betryggende, for neste gang er det kanskje jeg som trenger litt ekstra tid.

Super lege :)

Han er den beste legen jeg har hatt. Fantastisk lege og menneske. Han er grundig, lyttende og hyggelig. Jeg føler meg alltid meget godt i varetatt etter hvert besøk.

Tar deg på alvor

Har dessverre flyttet fra Bergen, men hadde Borge som fam.lege i mange år. Han lytter, og tar deg på alvor, sender deg videre til spesialister om han selv er i tvil. Han mener at det er pasienten som kjenner kroppen sin og merker fort om det er noe galt . Savner han veldig, Føler meg langtfra så trygg nå som da.

Utmerket fastlege

Dr R Borge er en utmerket Lege, dersom han er i tvil så sender han deg umiddelbart videre eks en spesialist/ røntgen..
Har ikke noe negativ å si om dr Borge, han har vært min fastlege i 7 år.