Kokstad medisinske senter

Kokstadvegen 23 5257 Kokstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kokstad medisinske senter

fantastisk lege

Lege: Torstein Ljones Skrevet

alltid blid og hyggelig,faglig kjempe dyktig,er han i tvil sender han deg videre med en gang,har hatt denne legen i mang år,hele legesentere er fantastiske

En lege som viser respekt og tar seg tid

Lege: Anders Westgaard Lund Skrevet

Min beste fastlege hittil. Kommer lett til, aldri ventet mange minuttene over avtalt tid. Tar deg på alvor og har tid til deg når du er inne hos han.

Dyktig lege, utrolig grundig og med glimt i øye

Lege: Anders Westgaard Lund Skrevet

Anders er en unik lege. Utrolig grundig, tar seg god tid og alltid i godt humør og med glimt i øye. Har aldri vært mer fornøyd med en lege.

En veldig god lege

Lege: Anders Westgaard Lund Skrevet

Jeg er heldig å ha ham som min fastlege de siste tre årene. Han er empatisk, hyggelig og effektiv. Har får litt helseplager siste året og har så langt fått veldig god oppfølging.

Et fantastisk menneske

Lege: Amalie Løvik Andersen Skrevet

Amalie er en kjempeflink og grei lege. Hun tar seg alltid tid til å høre og undersøke det man evt skulle være bekymret for. Jeg føler meg alltid hørt og er aldri redd for å komme med dumme spørsmål jeg kan finne på å stille. Hun viser god forståelse for både psykiske og fysiske plager og henviser videre om det trengs. Jeg håper hun forblir min fastlege til dagen hun pensjonerer seg eller til dagen jeg ligger i kisten :-) :-) :-)