Roger Borge

Petroleumslege

Roger Borge er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Roger Borge

Flylege

Som pilot er det viktig for meg å få en grundig og solid sjekk en gang i året for å bekrefte at man oppfyller kriteriene for piloter! Roger viste god og bred kunnskap om diverse sertifikater og innehar også alt av utstyr forå kunne gjennomføre en full medisinsk sjekk i henhold til luftfartstilsynets regler!
i meg så har han fått seg en fast kunde i årene som kommer! !!

Beste legen jeg har hatt!

Fokusert på meg som pasient, åpen for kommunikasjon, effektiv, dyktig !

Fantastisk lege og person

Det var kun en tilfeldighet som førte til at Roger ble min fastlege. Men jeg kunne ikke vært mer fornøyd!
Han er utrolig trivelig, han tar deg på alvor og undersøker alt som undersøkes og dersom det ikke finnes ut av sender han videre så man blir sjekket skikkelig og sist men ikke minst- han er fantastisk lett og snakke med om vanskelige ting som tynger en.
Har virkelig følelsen av å bli ivaretatt på beste måte. Han kan til tider virke veldig travel og det kan medføre noe venting men det er verdt det.
De som sitter i resepsjonen er også utrolig hyggelige og man blir alltid møtt med smil og hyggelige ord.

Flink lege

Dr Borge er en dyktig lege og jeg har 100% tillit til han. Et minus er at jeg oppfatter han som veldig travel og får følelsen av at han vil få unna konsultasjonen så fort som mulig.

Sykepleierene/resepsjonistene som jobber der er helt fantastiske. Veldig imøtekommende og blide. Det har aldri vært problemer med å f.eks få akutt-time.

Meget bra lege, imøtekommende og lytter.

Sender deg videre, dersom han ikke er 100% sikker på diagnosen.Det gir en god trygghet