Christina Elisabeth Brudvik

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Christina Elisabeth Brudvik er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Christina Elisabeth Brudvik

Fantastisk lege.

Har hatt Christina som lege hele livet, under graviditet og nå også til min sønn. Har bare fine ting å si, blir alltid tatt godt vare på og lyttet til. Sette utrolig stor pris på å ha en så dyktig og snill lege :)

Meget dyktig lege

Christina Brudvik er en meget dyktig lege som setter seg godt inn i pasientens problemstilling. God oppfølging og henvisning om nødvendig. Hun er også veldig lett å snakke med, og alltid smilende og blid.

Veldig dyktig!

Dr. Brudvik er en meget dyktig lege som tar meg på største alvor, lytter til meg og gir nødvendig oppfølging. Hun er også behjelpelig med råd og veiledning.
Noe ventetid må nok påregnes da hun tar seg tid til å lytte til oss pasienter, noe jeg setter pris på!

Jeg kunne ønske at det fantes en e-post-adresse til Fana Legekontor, hvor man f.eks. kunne be om fornying av resepter.
Nå finner jeg kun SMS muligheter.

Uinteressert, lytter ikke

Virker ikke som hun hører etter, selv etter gjentatte beskrivelser av problem. Ikke interessert i å løse pasientens situasjon. Henviser ikke videre.

Veldig fornøyd!

Har alltid fått komme til akutt dersom påkrevd, dersom dr Brudvik ikke er tilstede så til en annen lege på kontoret noe som er veldig positivt. Har alltid følt å bli tatt på alvor og trygg på behandlingen som blir gitt. Lite forsinkelser inn til time. Litt ventetid på å komme gjennom på telefonen men greit køordningsystem som informerer din køplass på telefonen. Kan anbefales.