Fana Legekontor DA

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana

Siste vurderinger av behandlere ved Fana Legekontor DA

Du får den hjelpen du trenger, men det er alltid en lettelse å forlate bygget.

Lege: Geir Skogland Skrevet

Jeg har hatt Geir som fastlege siden barndommen, men så meg dessverre nødt til å bytte nå. Har aldri betvilt kompetansen, men savner empati, forståelse og evnen til å lytte. Flere av de ansatte er svært greie. Dessverre møtes man ofte i resepsjonen med en sur og nedlatende tone, og man får inntrykk av at man skal føle seg heldig for å få time der. Lang telefonkø og forsinkelser på timene har også blitt en vane. Syntes legesenteret er midt på treet. Du får den hjelpen du trenger, men det er alltid en lettelse å forlate bygget.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christina Elisabeth Brudvik Skrevet

God lege, har fått masse god hjelp. Lyttende og forståelsesfull. Har hatt henne som fastlege i mangen år. Vil ikke bytte fastlege men flytter nå til en annen by.

Flink og nøye. Noe hastig av og til.

Lege: Geir Skogland Skrevet

Geir Skogland har vært legen min i 18 år, jeg er nå 28. Han har vært til god hjelp med diverse sykdom og plager oppigjennom.
- Fornøyd med helsehjelpen ved Fana Legekontor.

Minuset er ansatte rsepsjonen. Enkelte er uten evne for empati. Man blir ofte møtt med en ubehagelig krass tone.
Ringer man resepsjonen får man såvidt forklart problemet før de avbryter deg..

Meget dyktig og flink.

Lege: Christina Elisabeth Brudvik Skrevet

Jeg har hatt Kristina Brudvik som lege i over 20 år, blant annet gjennom mine graviditeter. Jeg føler meg alltid trygg på hennes kompetanse, og hun lytter og tar meg på alvor som pasient. Veldig fornøyd med oppfølgingen gjennom alle disse årene. Har flyttet til andre siden av byen, men er så fornøyd at jeg har valgt å beholde tilknytningen til Brudvik.

Forferdelig!!!

Lege: Geir Skogland Skrevet

Jeg ønsket ambulanse til min syke mor (72år) så hun kom seg til Sykehus. Jeg fulgte veilednig fra internett og kontaktet fastlegen først. Damen der sa hun skulle ordne med ambulanse. Da den kom var det før å kjøre henne ned til legekontoret!! Der ble mamma sittende og vente på venterom og så på laboratoriet og da jeg ringte igjen timen etter var hun inne hos legen. Jeg skulle ringe igjen om en halvtime. Jeg ringte innenfor telefontiden deres, men fikk beskjed om at telefonen var stengt. Jeg måtte nå vente i nesten to timer før de åpnet igjen. Mamma ringte meg heldigvis fra akutten på Haukeland og sa de tok godt vare på henne der, men at turen til legekontoret hadde vært en stor påkjenning. Hun hadde kastet opp og fikk til slutt ligge på skaderommet deres imens de ventet på ambulansen til sykehuset.
Jeg har enda ikke hørt noe fra de om at mamma er sendt til sykehus. Telefonen er fortsatt stengt.