Ove Ullensvang Bårtvedt

Arkaden Legesenter DA

2000

0 av 2000

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Arkaden Legesenter DA
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Tlf: 56 31 59 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ove Ullensvang Bårtvedt er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Ove Ullensvang Bårtvedt

Tar ikke folk på alvor

Jeg byttet fastlege etter mange år hos han. Når man ikke blir tatt på alvor,og man ikke føler seg hørt. Det var mange ganger jeg gikk derfra mer frustrert etter enn før timen. Ofte konkluderte han med noe uten en gang å ha tatt hverken blodprøver eller ha tatt en pasient undersøkelse. Det virker som om han tror han kan alt og skjelden henviser videre til spesialister. Har byttet fastlege.

Meget dyktig og lydhør

Dyktig og effektiv. Lytter til det jeg sier og gir øyekontakt og bekreftelse på at han har forstått min forklaring. Empatisk og fin personlighet.

Beste legen!

Har hatt Bårtvedt som fastlege siden før fastlegeordningen kom! Har bodd i flere ulike kommuner, men beholdt han uansett reisetid. Han tar seg god tid til å høre på deg og er alikevel effektiv. Han kjenner meg og min sykehistorie (og den er lang...) og tar meg alltid seriøst og kommer med løsninger uansett hva det gjelder!

Dyktig lege!

Hyggelig og dyktig. Flink til å forklare, ta seg tid til pasientene, og man føler seg trygg på hans kunnskaper og ærfaringer.
I tillegg har han en flink kollega, Zakeri, som ofte vikarierer når han selv er borte.
Har holdt meg til Bårtveit i mange år, kommer aldri til å bytte frivillig.

Dyktig og fantastisk lege!

Er så glad jeg får gå til Bårtvedt. For meg så er han en "perfekt" lege, han tar meg på alvor, tar seg tid til å høre og han gjør tingene på en ordentlig og flott måte. Han fortjener all den rosen han kan få!! Jeg stoler på han og han har gitt meg god hjelp.

Den beste

Fantastisk lege og menneske.Glad for at jeg er pasient hos han.
Han bytter jeg nok ikke bort.Veldig flinke kontorsøstre også og altid så vennlige

En flott lege

Jeg har hatt ham som fastlege siden ordningen startet og kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg, og ungene, kommer alltid til for akuttimer dersom vi ringer kl 8 og ellers syns jeg ikke det er urimelig lang ventetid. Han tar seg alltid god tid og er omsorgsfull og lyttende. Han bryr seg om pasientene sine, det er helt tydelig. Jeg får alltid veldig god oppfølging av ham og han henviser videre dersom det er nødvendig uten å stusse. En fantastisk lege og et veldig bra legekontor med flinke folk.

Helt fantastisk lege!

Han er en helt fantastisk lege som viser omsorg og empati. Tar seg god tid til å prate med pasientene, og prøver å finne den beste løsningen. Om jeg skulle sagt noe negatvit, må det være tilgjengelighet, og at det tar litt lang tid for kontoret å svare telefonen.

Meget bra

Han lytter og har tid til å høre hva du har å si. Virker interessert i dine problemstillinger,
og henviser gjerne videre til eksperter hvis det er aktuellt. Kommer ikke til å bytte lege så lenge han er tilgjengelig. Meget fornøyd.

Meget godt fornøyd

Har hatt en svårt syk datter og fått fantastisk oppfølgning av Dr.Bårtvedt. Kunne ikke vart mer fornøyd.
Damene som utfører blodprøver og lignende er veldig hyggelige og flinke!

faglig dyktig lege.med empati

Her er det bare positivt å si.utrolig dyktig lege.som yter omsorg og empati..han er utolig dyktig.flotte ogomsorgsfulle kontordamer har arkadenlegesenter.

har byttet fra han...

Han er vanskelig å få time hos og når du først får time er han stort sett ikke der.
En helt ordinær lege, som ikke gjør en forskjell...

Hører hva du har å si.Troverdig.

Veldig fornøyd.Bruker den tiden han må.Lytter på hva du har å si.

Ein lege som er lett å snakke med

Eg er ikkje så ofte til lege tross mine 68 år, men opplever Bårtvedt som ualminnelig omtenksom og lyttande. Det finns ikkje fnugg av nedlatande haldningar i denne legen. Kontorpersonalet er i særklasse! Ver så snill og bli verande på Arkaden Legesenter!!

Beste legen som finnes

Snill og omtenksom, hører på deg. Og ikke minst fantastiske sekretærer.

Den beste legen jeg noen gang har vært borti :)

Han er en fantastisk lege som hører/lytter til deg som pasient og han stoler på det du sier. Hvis du ringer og lurer på noe ringer han veldig ofte opp igjen til deg el man får time. Han er grundig og undersøker deg nøye og henviser deg videre til undersøkelser og spesialister.