Arkaden legesenter

Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume

Siste vurderinger av Arkaden legesenter

Perfekt

Lege: Ida Nipen Egeland Skrevet

Liker alt ved hennes personlighet som lege.

Jeg føler hun bryr seg,
Sjekker opp på deg,
Formidler alt på en forståelig måte og vil undersøke og sjekker alt om nødvendig for å sjekke at du har det bra.

Tar seg også god tid til deg, og det er slik det burde være!

Kompetent og effektiv

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Det store problemet med han er at han har blitt for populær, så det tar tid å få time, og det er litt for ofte forsinkelser.

Rent bortsett fra det, er han rask, flink til å stille diagnose, og lydhør for mine behov som pasient, ink. å ta prøver og overføre til spesialist.

Jeg har hatt han i 18 år, og håper å kunne ha han framover

Ingen hjelp å få.

Lege: Kees Niklas Ihlhaug Skrevet

Har vært pasient hos arkaden legesenter hele livet, men har nylig måttet bytte til et annet legesenter pga. flytting. Jeg var hjemme i Bergen i ferien da jeg fant ut at en av de blå reseptene mine var gått ut. Denne informasjonen ble ikke sendt til det mye legesenteret så de kunne dessverre ikke hjelpe meg med fornying av resept og sa at dette var noe jeg måtte ta opp med arkaden. Jeg ringte og forklarte og fikk beskjed om at dette ikke var en problem og at jeg kunne hente medisinene mine etter jobb. Etter jobb gikk jeg for å hente medisinene og da jeg fikk beskjed om at resepten var slettet. Av en lege jeg aldri har hørt om. Min gamle lege, Dr. Bårdtvedt, var på ferie så forespørselen ble sendt til en annen lege. Hadde denne andre legen, Dr. Kees Ihlhaug , faktisk tatt seg tid til å se på journalen min så hadde jeg sluppet å bruke 1 uke av ferien min på å få tak i en medisin som jeg har brukt hver dag i 8 år! Og jeg hadde sluppet å betale 400 kr for å få overført den ***** journalen min for andre gang. Betalte en gebyr for overføring om min personlige informasjon da jeg først byttet legekontor, så skjønner ikke hvordan dette har skjedd i utgangspunktet! Rett skal være rett. Legesekretæren var like hyggelig som alltid, men å først love meg at det ikke skal være et problem også i ettertid få meg til å fikse dette problemet selv syns jeg er dårlig gjort. Måtte ringe de 3 ganger før sekretæren fra arkaden tok på seg ansvaret og ringte det nye legekontoret selv. Jeg er utrolig skuffet over denne opplevelsen da jeg aldri har opplevd en slik uhyggelig hendelse gjennom det norske helsevesenet. I alle mine år som pasient hos Arkaden legesenter har jeg aldri vært misfornøyd før nå.

Upassende oppførsel

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Første gang vi gikk til han virket han veldig hyggelig og serviceinnstillt. Kjempeflink med datteren min. Ca 3. besøk strøk han meg på korsryggen. Jeg var så sjokkert at jeg sa ingenting. Datteren min stod ved siden av meg. Ga beskjed til legesekretær og byttet lege rett etter.

Overfladisk og lite interessert

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Adel Zakeri er en ambisiøs mann. Målet for han er at du skal bruke kortest mulig tid hos han. Da maksimerer han sin profitt.

Hvordan han er fagmessig som lege er det ikke godt å si, jeg har byttet vekk fra han. Men som medmenneske og omsorgsperson så står han til stryk. Over 5 minutter så snakker han deg ut døren om du har fått sagt det du vil eller ikke. Ser inni pcen og er lite interessert i å se meg som pasient.

Når jeg skiftet lege så fikk jeg erfare hvor finke dagens unge leger er. Det var en ny hverdag.