Arkaden legesenter

Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Fantastisk flink

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Har hatt zakeri som fastlege i snart 5 år. Og kommer aldri til å bytte til noen andre.
Han har alltid vært der for meg når jeg har trengt han, sluppet meg inn uten timebestilling ved akutte situasjoner .
Han har vært rask med å henvise meg til spesialister og kjempe flink å følge opp.
Og ikke minst er han lett å kommunisere med og har god humor.

Føler meg som oftest bedre når jeg er allerede på vei ut fra legekontoret :-)

Imøtekommende, faglig dyktig, oppfølgende

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Zakeri tar situasjonen på alvor, lytter, spør og undersøker grundig.
Han søker tiltak som har varig virkning.
Han oppleves som svært kunnskapsrik, velorientert og faglig nysgjerrig.
Dessuten er han behagelig i møte med pasienten, og har god humor.
Han har en viss aksent i språket, som gjør at han kan være litt vanskelig å forstå i starten - men dette går seg til fort når du blir vant til det.

Til tider en kjempe god lege

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Hatt Zakeri som lege i et par år.

I starten spesielt husker jeg han som en blid, morsom og empatisk lege, som absolutt ville pasienten sitt beste.

Han nøler ikke med å henvise videre til spesialist, og finner ofte raskt ut hva problemet er. Zakeri er ganske direkte i måten han kommuniserer på, noe jeg liker.

Dessverre er jeg litt lei tendensen han kan ha til å glemme forskjellige ting, og det at han gjerne misforstår kommunikasjon og situasjoner. Har da måtte gått syk i perioder.

Savner også mer oppfølging fra hans side, da han har glemt dette noen ganger.

Til tider virker han ikke spesielt blid, og opplever da det kan være noe ubehagelig å ha time hos han.

Må gjerne vente et kvarter til en halvtime før en slipper til, men det har aldri vært et problem for meg.

På en god dag er Zakeri en super lege med lite negativt å si om.

Utrolig dyktig fastlege med enormt høyt kunnskapsnivå

Lege: Kees Niklas Ihlhaug Skrevet

Har aldri vært så fornøyd med en lege før!
Dr. Ihlhaug har vært min fastlege nå i noen år, han er presis, sympatisk, nøye, trygg og lyttende - veldig faglig sterk, oppdatert og kompetent på mange områder. Man får rask time, lite venting, og er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Man føler seg ivaretatt som pasient og har alltid fått kjempegod og rask hjelp hvor han tar seg tid til å forklare hva som foregår i kroppen, og svare på spørsmål.
Jeg har tidligere vært veldig plaget med sporadiske smerter i kroppen i over 15 år som ingen andre leger eller behandlere har klart å hjelpe meg med, annet enn å anbefale smertestillende, ei heller har de klart å utrede riktig diagnose. Har tidligere vært hos 5 andre leger og blitt henvist til både MR, ultralyd og tester på sykehus uten hell, vært hos fysio etc. for å finne ut av tilrettelegging uten at noe var til hjelp. Etter mange år hadde jeg til og med gitt opp og innstilt meg på at dette var smerter jeg bare måtte leve med. Etter jeg byttet fastlege, og fikk time tok det Dr. Ihlhaug fem (!) minutter å finne ut av plagene mine, som ingen andre har vært i nærheten av å finne ut av – hvor det viser seg at med riktig medisinering ble kroppen smertefri og helt frisk takket være denne legen. Er utrolig takknemlig og må sterkt anbefale ham som fastlege.

Lite interessert

Lege: Adel Zakeri Skrevet

Virket lite interessert i mine problemer. fikk lite oppfølging av fastlege. Måtte bare bytte snarest