Thomas Bøe

Autorisasjon (2004)

Ågotnes Legekontor Telefonnummer56 31 39 9056 31 39 ...
Skjergardsvegen 1376 5363 Ågotnes
Thomas Bøe er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Thomas Bøe

Meget dyktig og folkelig lege

Har kun gode erfaringer med dr. Thomas Bøe, han lytter, inkluderer og tar gode avgjørelser for mitt beste. Han har vært en super støtte ved mine kroniske sykdommer i mange år og jeg anbefaler han på det sterkeste.

Imøtekommende og medmenneskelig

Aldri har jeg hatt større tillit til et helsepersonell enn jeg har Thomas Bøe. Graden forståelse og et helt tydelig og oppriktig ønske om å hjelpe sine pasienter har vært uhørt for meg før jeg fikk han som fastlege. Doktor Bøe hører ikke bare på deg, han føler med deg og respekterer deg, og han har en helt unik evne til å la problemer og symptomer komme til overflaten før det blir psykiatrien sine problemer. Jeg er helt sikker på at Thomas ikke bare har forhindret psykiske lidelser, men også begrenset negative konsekvenser fra naturlige livskriser med sine vise ord og gjennomtenkte spørsmål. Der andre bruker et par minutter på å skrive ut omstridte resepter, og henviser til omstridte praktikanter, vil Thomas velge å heller la legetimen overlappe med sin egen lunsjpause for å finne ut om dette virkelig er det beste alternativet for pasienten sin. Om du bare har lyst på en pakke Valium eller andre former for «plaster på såret» på et par minutter «no questions asked», eller ønsker å bli stemplet som ufør eller psykisk syk på tynt og spekulativt grunnlag, bør du leite videre, for Thomas vet bedre enn som så, og ønsker deg alt vel både her og nå og frem i tid.

Dykktig og imøtekomende

Dr Bøe har stor forståelse og en god evne til og sette seg inn i din situasjon. Han skiller fort i mellom reelle og ureelle problemstillinger og tar deg virkelig på alvor. Han er dykktig i sitt fag med stor kunskap og stiller fort riktig diagnose eller sender deg fort videre til rette instans for videre utredning vist han ser behov for det.
Seriøs, oppegående og dykktig lege!

Fastlegen alle burde ha

Alle fastleger burde tatt seg et kurs hos Bøe om hvordan man behandler pasienter. Både som lege og medmenneske. Lyttende, forståelsesfull, løsningsorientert er bare noen av hans kvaliteter👍🏻

Ein herleg lege

Thomas er smilande, lyttande og engasjert. God med folk, vaksne som barn. Gjer deg trygg med det same han møter deg.