Thomas Bøe

Ågotnes Legekontor

2004

Ågotnes Legekontor Telefonnummer56 31 39 9056 31 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ågotnes legekontor 5363 Ågotnes
Thomas Bøe er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Thomas Bøe

Arogant og selvgod

Hadde ikke så mange besøk hos han gjennom de årene han var min fastlege, men de jeg hadde var bortkastet og sørget bla for at jeg ble stående et år i kø for operasjon. Grunnen til dette er, etter min mening, at han sendte meg til feil utredning siden han ville gjøre det motsatte av det jeg mente. Inntrykket er at ingen må belære han eller vite bedre selv hvor skoen trykker. Jeg har byttet fastlege og er nå meget fornøyd

Dykktig og imøtekomende

Dr Bøe har stor forståelse og en god evne til og sette seg inn i din situasjon. Han skiller fort i mellom reelle og ureelle problemstillinger og tar deg virkelig på alvor. Han er dykktig i sitt fag med stor kunskap og stiller fort riktig diagnose eller sender deg fort videre til rette instans for videre utredning vist han ser behov for det.
Seriøs, oppegående og dykktig lege!

Fastlegen alle burde ha

Alle fastleger burde tatt seg et kurs hos Bøe om hvordan man behandler pasienter. Både som lege og medmenneske. Lyttende, forståelsesfull, løsningsorientert er bare noen av hans kvaliteter👍🏻

Ein herleg lege

Thomas er smilande, lyttande og engasjert. God med folk, vaksne som barn. Gjer deg trygg med det same han møter deg.

Den beste legen jeg har hatt

Kommer raskt til behandling ved behov. Lytter, god til å veilede. Får gode henvisninger og får utskrevet medikamenter som fungerer. Vi har god dialog, spesielt rundt artrose som har utviklet seg de siste tre år og som nå er behandlet.