Thomas Bøe

Tlf: 56 31 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thomas Bøe er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Thomas Bøe

Fastlegen alle burde ha

Alle fastleger burde tatt seg et kurs hos Bøe om hvordan man behandler pasienter. Både som lege og medmenneske. Lyttende, forståelsesfull, løsningsorientert er bare noen av hans kvaliteter👍🏻

Ein herleg lege

Thomas er smilande, lyttande og engasjert. God med folk, vaksne som barn. Gjer deg trygg med det same han møter deg.

Den beste legen jeg har hatt

Kommer raskt til behandling ved behov. Lytter, god til å veilede. Får gode henvisninger og får utskrevet medikamenter som fungerer. Vi har god dialog, spesielt rundt artrose som har utviklet seg de siste tre år og som nå er behandlet.

Best

Du føler deg velkommen. Møter deg med et smil.
Han er behjelpelig og dyktig i faget sitt.
Viktigst av alt er att han lytter til pasienten.
Vi et bare super fornøyd.
Takk 😃

Han er den beste legen jeg har hatt ever.

Thomas Bøe er en person du blir fortrolig med. Han er flink å lytte og jeg føler jeg blir tatt på alvor. Han er en super lege som jeg anbefaler til alle. Ha en fin dag. Mvh Meibel

Veldig flink

Thomas Bøe tar seg alltid tid til å lytte. Han har ordnet opp i en del ting som min forrige fastlege ikke klarte. Han tar prøver når det trengs og sender henvisninger uten å nøle.
Han anbefales som fastlege!

Seriøs og bra lege

Godt inntrykk av Thomas. Har hatt han som fastlege I mange år og kommer ikke til å bytte ham ut. Litt kluss med lang ventetid på telefon og rare åpningstider på telefonen.

ting kunne vert bedre

Lege må se helhet, og få et helhets bilde av pasient for å kunne hjelpe pasient. Følte dette ble veldig feil for meg, så byttet lege. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte, etter lang sykdom.

Beste legen jeg har hatt.

Har aldri blitt behandlet så bra og blitt fulgt opp så godt som etter jeg fikk Thomas som fastlege. Har vært feilmedisinert i over 10 år og når jeg fikk han som lege ble nye prøver og henvisninger tatt omgående. Og den medmenneskeligheten han viser er bare topp. Kommer aldri til å bytte lege. Håper vi får beholde han for alltid :-)

Meget behagelig lege

Thomas e alltid effektiv og ser deg som menneske. Du slapper av med en gang du tar han i hånden. Å gå til lege er ikke så kjekt, men etter han ble min nye lege kvir jeg meg ikke lenger.

Fantastisk Lege!

Thomas er en lege som tar seg tid, bryr seg om, og liker jobben sin. Han brenner for legeyrket, og det merker man som pasient. Han ønsker det beste for sine pasienter, og bruker tid på å lytte og å sette seg inn i deres hverdag. Han kan få deg til å le, når du minst ville trodd du skulle le. Smittende latter, som gjør at du som pasient går ut med godt humør, og en visshet om å ha blitt tatt på alvor! Definitivt DEN BESTE LEGEN EVER!

Sympatisk og dyktig

Faglig dyktig. Sympatisk. Effektiv. Menneskekjenner. Humoristisk. En svært bra lege!

Flink fastlege

Thomas er en veldig flink lege. Han har tid til deg, og lytter godt. Han er faglig veldig dyktig og løsningsorientert .
Fastlegekontoret han jobber ved er et kontor som har leger med meget lang erfaring og den faglige dyktigheten er meget høgt. Jeg er veldig trygg og blir tatt godt vare på av Thomas, kommer aldri til å bytte lege.
Damene/sekretærene på kontoret og lab yter den beste servicen jeg har opplevd, smiler uansett hvor travelt og stor pågang det er. De er alltid hyggelige på tlf og en blir tatt meget godt vare på hver gang.
Kompetansen på sekretærerene er høg her og skulle gjerne gitt dem en stor utmerkelse om det hadde vert mulig. Det er et meget travelt kontor, men det er aldri sure miner eller ansikter å se ! Takk for at dere er der, stå på

Meget bra Lege

Thomas er en meget omgjengelig kar som hører etter hva du sier, slipper å diskutere med han om ting heller han som kommer opp med ideer og ting en kan prøve. Har aldri angret på valget av han som fastlege.

Fantastisk lege som er genuint interresert i deg

Har alltid tid, bryr seg om å høre på deg og er effektiv og nøyaktig i behandlingen sin.