Yarlini Devairakkam

Autorisasjon (1996)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Yarlini Devairakkam er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Yarlini Devairakkam

Svært fornøyd med legen

Jeg har aldri opplevd en fastlege som har brydd seg mer om min helsetilstand. Hun er etter min mening veldig dyktig og grundig. Føler meg trygg og godt ivaretatt med henne som fastlege.

Den beste legen jeg har hatt!

Og det er sant. En svært grundig lege som er interessert i deg som person og uoppfordret setter seg inn i din helsesituasjon selv om du er en helt ny pasient for henne. Og alltid godt humør.

"Tenk på at det er nokon her i verda som har det verre enn deg"

Eg har slitt med meir eller mindre kronisk kvalme i eit par år, som vart verre medan eg budde i Bergen. Eg vart henvist vidare til spesialist, som er veldig bra. Men då dei ikkje fann noko og eg kom tilbake, fekk eg beskjed om at ho ikkje visste kva det kunne vere, som i og for seg er greitt, ein kan jo ikkje vite alt. Det eg reagerte sterkast på var at eg fekk beskjed om at eg kunne tenke på at "det er nokon her i verden som har det verre", og at eg "tross alt" hadde ein familie og materielle goder, og at det kanskje ikkje var så ille likevel. Dette opplevde eg som svært fornærmande og nedlatande, og eg vil ikkje anbefale ho. Det er berre ikkje noko ein seier til nokon som har vore sjuke lenge og ikkje vil noko anna enn å ikkje gå rundt og vere dårleg heile tida.

Er blitt en bedre lege.

Helt totalt ubrukelig i starten, hun selv bare pratet i veg om hva hun gjorde forrige gang. Lyttet ikke til hva jeg ville si. Måtte ikke avbryte henne. Da timen var omme, lurte hun på hva problemet var. Det ble et lite "oppgjør", og vi har nå en fin dialog. Hun står på for å hjelp. Tror hun selv var veldig nervøs i starten og jeg hadde mye sykdom. Vi har det fint sammen som lege-pasient nå og har bare godt å si om henne. Hun blir hjertelig anbefalt av meg :) En god dialog er alfa omega når det gjelder lege-pasient.

Lyttet ikke, forsto ikke

Lyttet ikke til meg og var helt sikker på sin sak på tross at jeg forsøkte protestere, og det ble ikke bra.