Yarlini Devairakkam

Autorisasjon (1996)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Yarlini Devairakkam er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Yarlini Devairakkam

Flink

Yarlini er høflig, glad, hyggelig, varm, empatisk, og autoritær på positivt vis.
Hun er ikke ikke dum snill, ikke lett lurt, men grundig og konkret.

Har hatt henne i endel år nå, hun har blitt bedre på å lytte.

Hun snakker like raskt som hun tenker, og det er noen ganger litt vanskelig å henge med, for en med lav psykomotorisk oppfattelses evne,(les: treig i pappen). Det må være det eneste jeg vet som kan trekke ned.
Har ingen problemer med å anbefale henne som fastlege.

Veldig OK lege

Yarlini er samvittighetsfull og grundig, Hun er omhyggelig, opptatt av ditt velvære, din helse og dine muligheter. Vennlig og profesjonell.

Kjempeflink

Forståelsesfull og veldig hjelpsom. God tilgjengelighet og løsningsorientert.

Gjør jobben

Vet hva hun driver med. Får ting gjort og er effektiv! Har hun ikke nok tid til deg den timen, setter hun opp en ny time.

lytter ikke godt nok og hopper til konklusjoner

Yarlini er en veldig hyggelig person, men jeg ble skuffet over behandlingen. Jeg har lest det her i flere vurderinger, og må dessverre bare si meg enig i at hun virket veldig nervøs og utålmodig de gangene jeg har vært hos henne. Jeg fikk intrykket at hun hoppet til konklusjoner uten god grunnlag, fordi hun snakket mer enn hun lyttet, og undersøkte ikke meg grundig nok for å kunne stille diagnoser. Det er viktig for meg som pasjent å bli tatt på alvor og bli møtt med respekt. Hun er sikker, sjapp og bra på konkrete lidelser med tydelige symptomer, men kanskje ikke den beste på kroniske sykdommer der symptomene er diffuse. Der burde hun bli nøyere og grundigere, og eventuelt heller ta en utelukkende tilnærmelse enn å bare hoppe på en sak.