Sandviken Legesenter

Sandviken legesenter Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sandviken Legesenter

Seriøs, engasjert og empatisk!

Lege: Swatantra Bharat Tiwari Skrevet

Pga. flytting må eg dessverre byte til ein anna lege. Utruleg vemodigt, då Tiwari har vore heilt fantastisk!
Han har svart på meldingar på Helsenorge på både laurdags- og søndagskveldar, og strekker seg langt. Han tek alle problemstillingar alvorleg, og nøler ikkje med å henvise vidare.
Ein mann med forståelse, respekt og empati. Anbefalast.

Veldig trygg og støttende

Lege: Swatantra Bharat Tiwari Skrevet

En lyttende lege. Får alltid god hjelp og innsikt i hva symptomene gjelder og god hjelp med råd og tips.

Ikke for meg

Lege: Torunn Perstølen Skrevet

Jeg hadde Torunn som lege i mange år. Synes alltid hun virket interessert og var hyggelig i samtale med meg, men jeg følte meg sjelden tatt på alvor. Jeg opplevde at ting ble løst med tilbud om medisinering heller enn henvisning til noen som hadde spesialkompetanse, selv når jeg ba om henvisningen selv. Dette gjorde at jeg slet med å få tillitt til henne, og kjente at jeg vegret meg for å faktisk fortelle henne hvorfor jeg var hos henne. Noen ganger opplevde jeg også å få "personlige" råd eller spørsmål som ble stilt på en måte som gjorde meg ukomfortabel. Jeg tror aldri hun mente noe vondt, men da jeg opplevde relasjonen til henne som utfordrende gjorde det vanskelig for meg å ha tillitt til henne som lege.

Lege: Swatantra Bharat Tiwari Skrevet

Jeg og barna mine har hatt Tiwari som lege i 10 år. Han er omsorgsfull og profesjonelt i sitt arbeid. Han ser deg, og har tid til å høre på deg. Veldig service innstilt. Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Verdens beste lege!

Lege: Torunn Perstølen Skrevet

Torunn Perstølen er en kunnskapsrik og medmenneskelig lege. Hun lytter, gir ærlige råd, og viser forståelse. Jeg har 100 % tillit til henne. Helsen min kunne ikke vært i bedre hender.