Yarlini Devairakkam

Autorisasjon (1996)

Sandviken Legesenter Telefonnummer55 33 57 4055 33 57 ...
Ladegårdsgaten 67 5033 Bergen
Yarlini Devairakkam er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Yarlini Devairakkam

Omtenksom og realistisk

Yarlini er en lege som virkelig bryr seg om sin pasient, hun har en hjertevarme som er unik. Eg har hatt henne som lege lenge og er veldig fornøyd. Hun nøler ikke med å henvise videre til spesialist. Hun bidrar med et realistisk og praktisk syn på helsesituasjonen.

Uempatisk og uinteressert

Har henvendt meg til henne ved 2 anledninger i Bergen og gått gråtende ut begge ganger. Opplever å aldri komme til ordet, for så at hun blir oppgitt for at det hun har skrevet ned ikke stemmer.

Måtte også henvende meg til henne for å få sykemelding for perioden i isolasjon pga covid-19.
var syk, tungpustet og redd på telefonen. Ble møtt med å igjen bli snakket i munnen på, informasjon om hva det vil koste og at hun skulle på ferie. Ingen god bedring, informasjon om forløpet eller betryggende ord. Jeg har aldri før dette vært sykemeldt, så er ikke den som kommer til fastlegen hyppig.

Trygg, bestemt og tar meg alltid seriøst.

Jeg har gått til Yarlini i mange år nå, og er kjempe fornøyd. Har tidligere hatt mange forskjellige leger, men aldri vært så fornøyd før som nå. Yarlini tar seg alltid tid til å sjekke grundig opp i problemet, og jeg har aldri opplevd å bli sendt hjem uten å ha fått et svar eller henvisning videre for å finne ut av ting. Dette er en effektiv dame som vet hva hun driver med.

Svært dyktig lege

Kunne ikke vært mer fornøyd med Yarlini. Særdeles dyktig i sitt fag. Beste fastlegen jeg har hatt. Lett og behagelig å snakke med.

God og omsorgsfull

Ser pasienten og tar deg på alvor. Jeg er meget fornøyd. Hun ønsker å bli kjent med pasienten for å lage en helhetsvurdering av det som eventuelt kan påvirke deg og ditt helsebilde.