Anders Ragnvald Bugge

Autorisasjon (2013)

Anders Ragnvald Bugge er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Ragnvald Bugge

Dyktig

Alltid like imøtekommende. Alltid godt forberedt. Med hans bakgrunn i geriatri og indremedisin føler jeg meg og vet jeg at jeg er tryggere enn hos noen tidligere fastleger.

Hold deg unna

Ser at flere av omtalene på denne nettsiden beskriver Anders som dyktig og det skal han ha. Han virker som han kan utrolig mye og jobber hardt som en fastlege.

Med det nevnt er det noen sider ved han som jeg har opplevd i flere av mine besøk som nå får meg til å bytte fastlege og skrive dette innlegget:

1. Han antar hva situasjonen er før du får forklart deg ferdig og dette ender ofte i at han bagateliserer det du ønsker å ta opp. Når han gjør dette virker han ikke omtenksom og effektiv. Neida, han er genuint oppgitt over deg som pasient og vil gjøre alt han kan for å avfeie problemene dine.

2. Han forklarer visse ting på en støtende måte med vulgært ordbruk. Eksempler kan ikke skrives her for å ikke bryte med retningslinjene.

3. Han svarer kort på meldinger på pasientsky uten å sette seg inn i situasjonen.

Trygg og kunnskapsrik

Anders Bugge er en super fastlege. Han følger opp, lytter og behandler på upåklagelig vis.
Grunnet lang reisevei til dette legesenteret, har jeg måttet bytte til en ny fastlege i mitt nærområde,
men jeg er veldig takknemlig for den tiden jeg har hatt Anders Bugge som fastlege. Som person er han behagelig og hyggelig og som medisiner er han meget kunnskapsrik.
Jeg anbefaler Anders Bugge på det varmeste.

Bryr seg ikke

Med så mye fokus om at menn må komme seg til legen, så er det pinlig å komme til Anders. Han gir null forståelse og sikrer at du ikke kommer tidlig i sykdomsforløpet neste gang.

Dyktig og forståelsesfull

Veldig fornøyd!
Tar deg på alvor. Forstår situasjoner og prøver å finne god og rask løsning (som feks kan være en god henvisning til det du trenger videre)
Kunnskapsrik, hyggelig og bryr seg om kvinnehelse. Tar seg god tid til hver pasient og flink til å lytte. Gir gode råd videre! Om han er syk, er det også dyktige vikarer på huset.
Svarer på PasientSky app innen max tre dager.