Khoa Duong

Autorisasjon (1997)

Khoa Duong er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Khoa Duong

Anbefales på det sterkeste!

Jeg kan med trygghet si at dette er den beste fastlegen jeg noengang har vært borti. Duong er en lege som virkelig setter pasienten i sentrum og tar seg tid til å lytte. En lege som har forståelse og kunnskap. Anbefaler han på det sterkeste.

Arrogant og nedlatende

Jeg ble tildelt denne legen etter at den forrige brått sluttet, og har hatt kontakt med denne legen to ganger. Begge gangene har jeg blitt møtt av en arrogant lege som tilsynelatende ikke bryr seg om tidligere legers arbeid med meg og hva jeg har å si. Jeg går heller til et privat legekontor enn tilbake til denne legen mens jeg står på venteliste til en annen fastlege.

Dr Khoa

Han har alltid vært flink og hjelpsom. Hører på deg, tar seg tid. Stoler 100% på han. For meg: den beste legen.

Glimrende valg som fastlege

I en tid der mangelen på fastleger er overveldende byttet jeg til Khoa fordi han tilfeldigvis hadde ledig plass på listen. Det angrer jeg ikke ett sekund på.

Khoa er empatisk, tillitsvekkende, høflig som person. I tillegg er han nøye som lege, han er kunnskapsrik og ikke minst uvanlig tilgjengelig.

Dersom du trenger en fastlege som ser hele deg og ikke bare et navn på listen, er dette legen for deg.

Mine varmeste anbefalinger.

Topp lege etter min vurdering..

Her får du en lege med EMPATI, forståelse og er utrolig flink til å lytte. Har hadt mange lege som bare klikke i vei på tasteturen uten å ser på deg engang, Koah er veldig flink, og ikke slapphent med resepter.. Beste lege eg har hadt, og stille alltid i møte med NAV osv.