Khoa Duong

Fromreide Legesenter Mann, 46 år

Autorisert1997
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 14 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Khoa Duong

En god lege

Imøtekommende, forståelsesfull, lytter, tar seg tid, henviser videre, kort ventetid, hyggelige og hjelpsomme damer i resepsjonen

Ingen over, ingen ved siden.
Han er rett og slett fantastisk. Har brukt han i alle år, både jeg og min familie.

Vi har vert borti en del leger, men siden 2005 når vi fikk han så har vi aldri vurdert å bytte. Jeg har gått en del til lege siste årene og jeg har fått fantastisk hjelp.

Aldri ventetid, og all dialog foregår på mail når det er nødvendig.
Håper virkelig han blir pensjonist der han er, for jeg vil ha han så lenge som overhode mulig.

Anbefales på det varmeste

Jeg har hatt ham som fastlege i mange år, men pga av flytting må jeg nå dessverre bytte lege.
Khoa tar seg god tid, og man føler seg virkelig hørt. Hyggelig og vennlig, tar en alltid på alvor.
Lett å åpne seg for, og han er til å stole på.
Følger nøye opp langt utover det man kan forvente.
Svært Kunnskapsrik. Henviser videre om han er i stuss.
Legesekretærene er også dyktige og alltid i godt humør.

En utrolig flink lege, god lytter og flink med mennesker. Han jobber også en dag i uken på helsestasjon og er flink med barn og unge.
Han er forståelsesfull, hyggelig, empatisk og høflig. Han hjelper så godt han kan på alle måter.

Jeg har hatt Khoa som fastlege i nesten hele mitt liv, og har aldri vurdert å bytte, selv om jeg nå må kjøre to timer til legesenteret.

Anbefaler Khoa til alle! Kunne ikke vært mer fornøyd.

En fantastisk lege, ett utrolig medmenneske

Har hatt flere leger i mitt liv, men dette er den første legen jeg føler at virkelig bryr seg. Han er samvittighetsfull, og gir deg den oppfølging som trengs.. Her har du typen som hadde kjørt hjem til deg om du hadde trengt det..

Så lenge en gir Khoa respekt, så får du respekt tilbake..