Khoa Duong

Fromreide Legesenter

1997

Siste vurderinger av Khoa Duong

Passiv i beste fall

Har hatt denne legen som fastlege nå i snart ett år og jeg klarer ikke å forstå de lovprisninger andre gir her. Helt sikkert en snill mann, men det er total mangel på tilbakemelding og svar på spørsmål, ingen henvisninger eller forsøk på å bidra til at pasienten skal få det bedre.

Her må du selv foreslå hva du ønsker og hvis du stiller enkle spørsmål og ber om en vurdering eller på annet vis etterlyser dialog, må du belage det på å gå i fulllstendig uvisshet og uro over de minste ting.

Tar seg god tid når en først har fått time, men disse går det gjerne en måned mellom hver gang og lege kan plutselig finne på å avlyse en time fordi han skal reise på kurs. Bedagelig anlagt, tar seg god tid til å lytte, men de færreste går til legen for å snakke og opplevelsen minner litt om en hengemyr - tunggrodd og detaljer i henvisninger, sykemeldinger o.l som har store konsekvenser for pasienten, er ikke så viktig for denne legen.

Men sikkerog god lege dersom du bare trenger en resept. Ønsker å utstårle tillit, forstå og sette seg inn i situasjonen, men dette altså på bekostning av at noe faktisk skjer. Dersom lege ikke vet svarene, må du belage deg på at han insisterer på at han selv skal forstå hva enn han han lurer på, men hva han faktisk lurer på, holder han for seg selv. Tilbyr digitale tjenester på helsenorge, men velger å la være å bruke disse til å svare på enkle spørsmål.

Positivt er at legekontoret ligger i fine omgivelser, hyggelige damer i resepsjonen

En god lege

Imøtekommende, forståelsesfull, lytter, tar seg tid, henviser videre, kort ventetid, hyggelige og hjelpsomme damer i resepsjonen

Ingen over, ingen ved siden.
Han er rett og slett fantastisk. Har brukt han i alle år, både jeg og min familie.

Vi har vert borti en del leger, men siden 2005 når vi fikk han så har vi aldri vurdert å bytte. Jeg har gått en del til lege siste årene og jeg har fått fantastisk hjelp.

Aldri ventetid, og all dialog foregår på mail når det er nødvendig.
Håper virkelig han blir pensjonist der han er, for jeg vil ha han så lenge som overhode mulig.

Anbefales på det varmeste

Jeg har hatt ham som fastlege i mange år, men pga av flytting må jeg nå dessverre bytte lege.
Khoa tar seg god tid, og man føler seg virkelig hørt. Hyggelig og vennlig, tar en alltid på alvor.
Lett å åpne seg for, og han er til å stole på.
Følger nøye opp langt utover det man kan forvente.
Svært Kunnskapsrik. Henviser videre om han er i stuss.
Legesekretærene er også dyktige og alltid i godt humør.

En utrolig flink lege, god lytter og flink med mennesker. Han jobber også en dag i uken på helsestasjon og er flink med barn og unge.
Han er forståelsesfull, hyggelig, empatisk og høflig. Han hjelper så godt han kan på alle måter.

Jeg har hatt Khoa som fastlege i nesten hele mitt liv, og har aldri vurdert å bytte, selv om jeg nå må kjøre to timer til legesenteret.

Anbefaler Khoa til alle! Kunne ikke vært mer fornøyd.

En fantastisk lege, ett utrolig medmenneske

Har hatt flere leger i mitt liv, men dette er den første legen jeg føler at virkelig bryr seg. Han er samvittighetsfull, og gir deg den oppfølging som trengs.. Her har du typen som hadde kjørt hjem til deg om du hadde trengt det..

Så lenge en gir Khoa respekt, så får du respekt tilbake..

Snill og faglig dyktig lege. Oppdatert og løsningsorientert

Har benyttet meg av Khoa i snart 13 år,aldri vurdert å bytte. Har en service utenom det vanlige,yter alltid litt ekstra.

ok,men ikke noe mer.

Imøtekommende,men er for lite forklarende,burde opplyse pasienten bedre.
Burde ta seg bedre tid til pasienten.

Kjempegod lege

Har kun gode ting å si om min lege gjennom mange år.
Han har gode holdninger, fremtidsrettet ved å bruke en del mail, sms.

Han er helsestasjonslege 1 dag i uken, altså god kunnskap om barn og unge.

OK, men ikke mer

Generelt grei og god i møte med pasienten, men har også opplevd at han har oversett ting jeg føler han burde fanget opp.

Lyttende på en god måte og gir gode forklaringer.

Kan foreta bestilling av time pr. e-post og legen er flink til å lytte og gi gode forklaringer tilbake. Gir også akupunktur.