Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttuntorget legesenter

Forferdelig lege

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Avbryter når du forklarer sykdomsforløp. Kverulerer og motsier tiltak som er diskutert med andre praktiserende leger. Sta og står på sit og blir sur og øker stemme volum. Bruker finger og peker på deg når han snakker. Dårlig til å kommunisere og forklare. Sender ikke henvisninger eller prøvesvar. I fremtiden går jeg heller til en privat praksis for å få kyndig og faglig hjelp. Ikke gå til denne legen!

Usympatisk, lite empati

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Oppleves som kald, uempatisk og lite interessert/lydhør. Kun dårlige opplevelser hos denne legen og har gått fra time i dårligere forfatning enn før time (Long covid sen plager)

Trygg og kunskap

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Det er med stor glede at jeg anbefaler doktor Sissel Holmen. Gjennom 14år har jeg hatt gleden av å ha henne som min lege, også vært fastlegen til begge sønnene mine helt siden de var i mammas mage. Hennes omsorg og profesjonalitet har vært enestående. Doktor Holmen viser en dyp forståelse for sine pasienters behov og gir alltid grundig og empatisk oppfølging.

Jeg har hatt tillit til doktor Holmen og hennes medisinske råd har vært uvurderlige. Jeg er takknemlig for den omsorg og støtte hun har vist meg, og vil sterkt anbefale henne til andre som søker en dedikert og kompetent lege.

Det er med tungt hjerte at jeg nå må bytte til en annen lege grunnet flytting til en annen kommune.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Khoa Duong Skrevet

Jeg kan med trygghet si at dette er den beste fastlegen jeg noengang har vært borti. Duong er en lege som virkelig setter pasienten i sentrum og tar seg tid til å lytte. En lege som har forståelse og kunnskap. Anbefaler han på det sterkeste.

Arrogant og nedlatende

Lege: Khoa Duong Skrevet

Jeg ble tildelt denne legen etter at den forrige brått sluttet, og har hatt kontakt med denne legen to ganger. Begge gangene har jeg blitt møtt av en arrogant lege som tilsynelatende ikke bryr seg om tidligere legers arbeid med meg og hva jeg har å si. Jeg går heller til et privat legekontor enn tilbake til denne legen mens jeg står på venteliste til en annen fastlege.