Nesttuntorget legesenter

Telefonnummer55 92 02 2055 92 02 ...
Nesttunveien 98 5221 Nesttun

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttuntorget legesenter

Elendig oppfølging

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Bruker uendelig lang tid på enkle ting som feks henvise, oppfølging, osv. Må purre og følge opp selv. Har svært lite tillit til fastlegen.

Hyggelig og lyttende, men for sein.

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Fastlege gennom mange år. Hyggelig og lyttende. Men oppfølging uteblir gjentatte ganger. Må til stadighet purres opp i forhold til enkle ting som tilbakemeldinger eller henvinsinger dersom det er aktuellt.

Kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Oddbjørn Bertheussen Skrevet

Var henvist til lege Oddbjørn B pga min fastlege ikke hadde ledig time, jeg slet med nakke smerter og fikk time hos han i stedet.

Jeg ønsker å uttrykke min dypeste takknemlighet for den omsorgen og profesjonaliteten du viste under mitt siste besøk. Du tok deg god tid til å forklare alt grundig, noe som gjorde meg trygg og godt informert om min helsesituasjon. Din dyktighet og dedikasjon var tydelig gjennom hele konsultasjonen, og jeg følte meg virkelig godt ivaretatt. Tusen takk for enestående behandling og omsorg. Du er en fantastisk fastlege!

Forferdelig lege

Lege: Terje Nysæther Skrevet

Avbryter når du forklarer sykdomsforløp. Kverulerer og motsier tiltak som er diskutert med andre praktiserende leger. Sta og står på sit og blir sur og øker stemme volum. Bruker finger og peker på deg når han snakker. Dårlig til å kommunisere og forklare. Sender ikke henvisninger eller prøvesvar. I fremtiden går jeg heller til en privat praksis for å få kyndig og faglig hjelp. Ikke gå til denne legen!

Usympatisk, lite empati

Lege: Sissel Holmen Skrevet

Oppleves som kald, uempatisk og lite interessert/lydhør. Kun dårlige opplevelser hos denne legen og har gått fra time i dårligere forfatning enn før time (Long covid sen plager)