Olav Ervik

Eidsvåg Legekontor

1986

0 av 2000

Eidsvåg Legekontor Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane
Olav Ervik er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Olav Ervik

Trygg og alltid på tilbudssiden, sikker og nøyaktig.

Min fastlege helt fra ordningen ble innført , ja før det. Etter flere skift av leger , gjorde han en formidabel ryddejobb. Han overlater ikke noe til tilfeldigheter og jeg får utsagn på sykehus , dyktig fastlege. Han er flink og kommunisere , møter blikket og med lun humor blir et legebesøk alltid en positiv opplevelse. Samtidig vil jeg rose alle på Eidsvåg legekontor , de er alltid klar for å hjelpe, om fastlegen er bortreist.

Utidig og ufin

Ble ikke møtt respekt og verdighet, og svarte tilbake med samme mynt. Av journalen ser jeg at Dr. Ervik har konstruert en annen virkelighet, og omformulert spørsmålet han stilte meg, samt min respons. Frarådes på det sterkeste.

Tar deg på alvor. Handlingsdyktig

Kunnskapsrik med en fantastisk god erfaring. Ser hele menneske. Svært handlingsdyktig og får en videre i systemet raskt om det er noe tvil.
Er kjempefornøyd

Grundig og kompetent

Grundig, tek oss på alvor. Rask å sende vidare dersom han ikkje finn ut av det. Har vår fulle tillit. Veldig hyggelig mann.

Useriøs lege

Lytter verken til hva jeg sier og behandler meg ikke med respekt. Tar seg ikke tid til å høre på hva jeg sier, og ser overhode ikke meg som person. Har blitt utrolig lei meg etter samtaler med han.