Olav Ervik

Tlf: 55 39 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olav Ervik er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Olav Ervik

Grundig og kompetent

Grundig, tek oss på alvor. Rask å sende vidare dersom han ikkje finn ut av det. Har vår fulle tillit. Veldig hyggelig mann.

Useriøs lege

Lytter verken til hva jeg sier og behandler meg ikke med respekt. Tar seg ikke tid til å høre på hva jeg sier, og ser overhode ikke meg som person. Har blitt utrolig lei meg etter samtaler med han.

Svært dårlig

Tar seg aldri tid til å lytte deg ut. Fremstår som hastig, og ønsker å få inn flest mulig pasienter på en dag.

Ikke å anbefale denne legen.

Lite seriøs lege som ikke tar tilbakemeldinger fra pasient på alvor og gjør tiltak i forhold til det. Foreslår å skifte fastlege umiddelbart

Gratulerer med nytt , stilig legekontor, dere er best !

Dr. Ervik og alle på legekontoret er ganske enkelt helt supre! Min fastlege i mange år, og som kronisk syk og fysisk funksjonshemmet gir jeg mitt aller beste skussmål. Det at mange ønsker å ha fastlegen sin her på Eisvåg Legekontor er helt naturlig!

En meget god lege

En meget god og dyktig lege. Tar deg på alvor, gjør det som skal gjøres og er rask med prøvesvar.
Hyggelig og blid når det kreves og lyttende og alvorlig når det kreves.

Veldig hyggelige flinke medarbeidere

Tar deg på alvor.

Meget dyktig. Føler at man blir tatt på alvor. Får svar på det en lurer på. Er saklig, men er samtidig kvikk og positiv, med glimt i øyet.

Eneste negative jeg har å si om legekontoret (ikke Ervik spesielt) er at det til tider er lang ventetid både på telefon og for å få time. I tillegg er det ikke et spesielt pasientvennlig venterom, da "luken" er midt i rommet, og man føler man utleverer seg til hele venterommet når man henvender seg i luka.

Smilende og blide helsesekretærer.

Meget dyktig lege

Flink og effektiv lege med menneskelig innsikt. Han er åpen og er flink til å lytte samtidig som han er effektiv og får fort frem poenget eller grunnen for at en er der. Virker som han er kvikk og følger godt med. Får raskt svar på prøver. En lege jeg stoler på. Viktig er det også at han ikke sykeliggjør folk og er positiv