Kristin Dale Fehn

Autorisasjon (2010)

Bønes Legesenter Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ...
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes
Kristin Dale Fehn er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Dale Fehn

hyggelig lege

En lege som tar seg tid til å lytte og er oppmerksom når en forklarer symptomer osv... Litt passiv i etterkant. kommer ikke med synspunkter eller forslag til vei videre. Føler en må komme med dem selv.

Men hyggelig og grei. Raskt å komme til.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg begynte egentlig å gå til en annen fastlege på Bønes legesenter etter at jeg flyttet til Bønes.

I en periode der mine barn var mye syk, og vår fastlege ikke var tilgjengelig for akutt-time, kom vi til hos Kristin. Disse møtene med Kristin var nok til at jeg skiftet for å få henne som fastlege for meg og barna mine.

Kristin er vennlig, grundig, faglig dyktig og veldig behagelig. Vi føler oss alltid godt ivaretatt hos Kristin. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Super lege både for meg og barna!

Kristin er ei fantastisk dame som alltid tar imot deg med eit smil! Eg har lest mange "totalinntrykk" av ulike leger og man blir alltid usikker på om man bør ta denne legen eller ikkje, men Kristin anbefaler eg virkelig!

Når eg ringer å spør om å få prate med fastlegen min så ringer ho alltid opp igjen iløpet av dagen!

Vi hadde mykje problemer første tiden med vårt første barn, og Kristin stilte med time på dagen for oss! Så vi er veldig fornøyd!

Litt vanskelig å komme igjennom for å bestille time, men dette er faktisk blitt bedre.

Grei lege

Dr. Fehn oppleves som rolig og avbalansert, god til å lytte til det du sier. Når det er sagt vil jeg si at hun er dårligere til å følge opp sine pasienter, og har i løpet av de tre årene som min fastlege blitt erstattet av flere vikarer (ikke alltid like flinke).

Valgte å skifte fastlege da jeg har hatt dårligere opplevelser med kontordamene som roter med timer, lang ventetid på telefon og innblander seg i konfidensielle saker.

Meget kompetent og imøtekommende

Kristin er bunnsolid i sin praksis og gir deg ikke opp som pasient selv om noe ikke ser ut til å virke. Hun er lydhør og vennlig.
Hun er også rolig og avbalansert og tar den tiden hun trenger med pasienten selv på travle dager.
Et godt samarbeid med legesekretærene gjør også at selve legekontoret føles trygt og imøtekommende mot meg som pasient.
Beste legen!