Kristin Dale Fehn

Bønes Legesenter

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bønes Legesenter Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes
Kristin Dale Fehn er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Dale Fehn

En dyktig lege i møte med mennesker med utviklingshemming.

En fastlege som er flink til å møte mennesker med utviklingshemming, med tolmodighet, respekt og gode samtaler. Hun er grundig, og tar det pasienten kommer med på alvor.

God fastlege.

Er veldig fornøyd med Fehn som fastlege til både meg selv og barna mine.
Hun er hyggelig, ordentlig og nøye.

hyggelig lege

En lege som tar seg tid til å lytte og er oppmerksom når en forklarer symptomer osv... Litt passiv i etterkant. kommer ikke med synspunkter eller forslag til vei videre. Føler en må komme med dem selv.

Men hyggelig og grei. Raskt å komme til.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Jeg begynte egentlig å gå til en annen fastlege på Bønes legesenter etter at jeg flyttet til Bønes.

I en periode der mine barn var mye syk, og vår fastlege ikke var tilgjengelig for akutt-time, kom vi til hos Kristin. Disse møtene med Kristin var nok til at jeg skiftet for å få henne som fastlege for meg og barna mine.

Kristin er vennlig, grundig, faglig dyktig og veldig behagelig. Vi føler oss alltid godt ivaretatt hos Kristin. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Super lege både for meg og barna!

Kristin er ei fantastisk dame som alltid tar imot deg med eit smil! Eg har lest mange "totalinntrykk" av ulike leger og man blir alltid usikker på om man bør ta denne legen eller ikkje, men Kristin anbefaler eg virkelig!

Når eg ringer å spør om å få prate med fastlegen min så ringer ho alltid opp igjen iløpet av dagen!

Vi hadde mykje problemer første tiden med vårt første barn, og Kristin stilte med time på dagen for oss! Så vi er veldig fornøyd!

Litt vanskelig å komme igjennom for å bestille time, men dette er faktisk blitt bedre.