Helse Pluss Legesenter AS

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helse Pluss Legesenter AS

Unngå.

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Min opplevelse av Deisz er at hun er en fastlege som aktivt jobber mot pasienten. Hun har en vane av å komme med nedlatende kommentarer og virker ikke interessert i å forstå situasjonen til pasientene sine. Jeg opplevde det som at jeg måtte krangle meg til å bli tatt på alvor.

jeg vet ikke riktig hvem Deisz kan være en god fastlege for, men sliter du med noe som ikke vises på blodprøver, eller spesielt hvis du sliter med noe psykisk, ville jeg unngått denne fastlegen.

Imøtekommende

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Anne er lite vennlig og har vel med personlighet å gjøre. Selv med et lite barn er hun ikke vennlig. Kunnskapsrik føler jeg ikke. Skifter til annen lege asap.

Godt pasientfokus,faglig dyktig.

Lege: Marianne Warloe Skrevet

Min nye fastlege Marianne Warloe
gir meg trygghet som pasient.
Faglig dyktig,meget god dialog med meg som pasient.Følger opp pasientens behov gjennom en meget god konsultasjon gjennom en travel hverdag.
Jeg gir min fastlege mine beste anbefalinger.
Mvh
[Navn fjernet av moderator]

Flink og trygg lege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Får alltid svar når jeg spør og hjelper til med de trenger uten at trenger spørre 100 ganger. Blid og hyggelig

Den perfekte fastlege

Lege: Marianne Warloe Skrevet

Marianne er hyggelig, imøtekommende og omtenksom. Hun tar seg god tid og ser deg som person. Kan virkelig anbefale Marianne!
Det er ganske lang ventetid på å få time, men hun svarer fort på digitale forespørsler.