Ottar Rakoto Fjose

Vangstunet legesenter

1999

1 person

Vangstunet legesenter Telefonnummer56 51 24 1056 51 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vangsgt. 27 5700 Voss
Ottar Rakoto Fjose er en av 17 fastleger i Voss

Siste vurderinger av Ottar Rakoto Fjose

Helt OK

En helt ok fastlege. Har normal kunnskap om almenmedisin, altså kan litt om alt.
Har av og til problemer med kommunikasjon med andre behandlere som kan gå ut over pasienten.

Dårleg tid?

Har annan fastlege på same kontor og har vore til Fjose nokre gonger, uhøfeleg og tok seg ikkje tid til meg som pasient, kjendes ut som om han berre ville ha timen over og eg reiste utan å ha fått tilstrekkeleg hjelp med problemet eg kom med.
Har også vore til Fjose på legevakta der eg heller ikkje vart tatt alvorleg og hadde same oppleving av at det var om og gjere å få meg ut døra fortast mogleg.

Flink og tolmodig lege

Han er ein rolig, dyktig og vennlig lege. Han har god tid til pasientane, og er oppriktig interessert i korleis pasienten har det, utan å verte for personlig. Han stiller spørsmål, og om ein har spørsmål svarar han etter beste evne eller finn svar i tilgjengelige ressursar. Han legg opp til ein god lege-pasient relasjon og viser innsikt i pasientens sjukehistorikk, og gjev god rettleiing.

Sitt ansvar bevisst

Fjose stiller med den nødvendige oppmerksomhet, interesse, respekt og innsikt som er avgjørende for en god pasient/ lege-relasjon. I godt monn.

Har forbedringspotensiale

virker uengasjert og lite interessert til tider.