Terje Grøttum

Autorisasjon (2020)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Terje Grøttum er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Grøttum

Veldig profesjonell lege

Dr. Grøttum er til tross for sin unge alder en veldig profesjonell lege. Han følger meg opp, er lyttende, analyserende og forklarende. Jeg føler meg veldig trygg hos Dr. Grøttum og kan anbefale denne legen på det høyeste.

En omsorgsfull og grundig fastlege for hele familien

Dr. Terje Grøttum: Lyttende, rolig og grundig lege, spesielt flink med barn. Trygg og presis. Anbefales!

DYKTIG FASTLEGE - ANBEFALES

Jeg byttet til Frogner Helesenter fordi jeg hadde behov for et legekontor nærmere min bopel i Oslo. Dr.Terje Grøttum har gjort mye for meg og fulgt godt opp på forhold som periodevis kan være komplisert og tidkrevende. Dessuten er han lyttende, empatisk og hyggelig, hvilket teller meget positivt. Dette er en dyktig fastlege jeg akter å beholde i årene som kommer. Han holder tidsskjema greit, noe som er fordel både for meg og øvrige pasienter. Det er forholdsvis lett å få kontakt med øvrig personale på kontoret, som jeg ellers opplever som både imøtekommende og vennlige. To tomler opp herifra!!

Anbefaler ikke

Er ikke interesert å høre på hva jeg forteller.
Dårlig kommunikasjon, lege svarer ikke på spørsmålene. Unsylder deg at han har dårlig tid, uten å tilby ny time i forsvarlig tid. Lang ventetid til resepsjon tar telefon. Etter min erfaring anbefaler ikke.

Helhetlig, godt orientert, medmenneskelig og løsningsorientert

Fått hjelp og behandling innen både psykisk og fysisk helse av Terje Grøttum. Terje har vært eksepsjonelt flink til å følge meg opp både som pasiert og person, og bidrar med medisinsk tyngde, som trygg samtalepartner og med gode råd generelt. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt; om alle fastleger hadde vært som Terje hadde verden vært et bedre sted. :)