Hans Georg Flågøy

Autorisasjon (2004)

Hans Georg Flågøy er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Hans Georg Flågøy

Drivende dyktig lege

Meget godt fornøyd med Hans Georg Flågøy!

Imøtekommende med stor grad av forståelse for sykdomsbilde og dens effekt på pasient og andre pårørende, famillie/jobb osv. Anbefales.

Lite tillitsvekkende

Jeg synes dette er en lite tillitsvekkende og arrogant lege. Ønsker ikke å gå til ham flere ganger. Anbefales ikke.

En uhøytidelig lege

Med beina plantet godt på jorden gir han deg saklige og velmenende råd til de ulike problemene man går til fastlegen er. Når det har vært noe jeg har syntes har vært vanskelig å snakke om og flaut, så har han tatt seg god tid og ikke blitt utålmodig. Jeg vet han er travel, men han har alltid tid til å håndhilse skikkelig og høre godt på meg. Synd han avviklet praksisen sin, ellers hadde jeg ikke byttet.

Han er en virkelig dyktig fastlege som gir deg henvisninger dersom han ser det nødvendig, og faktisk ber deg ta tiden til hjelp når han ser dette er forbigående.

Fantastisk lege

Hans Georg Flågøy har "reddet" mitt livsmot. Jeg har vært fryktelig langt nede, og han har ved hjelp av galgenhumor, et rørende engasjement både faglig og mellommenskelig hjelpet meg ut av en livssituasjon som var uutholdelig. Han er en god samtalepartner. Han "jatter" ikke med og stiller kritiske spørsmål der det trengs.

Jeg går fra hans legekontor lettere til sinns, hovedsakelig fordi jeg får inntrykk av at han "ser" meg. Empati kalles det vel

En lege som tar seg tid til deg

Har alltid følt meg ivaretatt og blitt tatt på alvor. Har ikke en "ovenfra og ned"-holdning, men er opptatt av å finne løsninger som kan passe. Er ærlig og direkte og har en god porsjon humor. Veldig fornøyd.