Hans Georg Flågøy

Autorisasjon (2004)

Hans Georg Flågøy er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Hans Georg Flågøy

Beste legen

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt. Måtte dessverre bytte pga flytting. Han tar deg på alvor og hører på deg.

Fantastisk lege!

Jeg og min familie har hatt Hans som lege nå en god stund. Han har møtt oss med den største respekt og hjulpet oss med alt vi har trengt. Om det har vært å lytte slik at hjertet fikk lettet seg, henvise videre eller gå i dybden for å finne problemet, han står støtt i det og hjelper med det du har behov for. Han er ærlig, men det er viktig. Han er ærlig på en god måte og tar seg alltid tid til å lytte selv om pasient listen er lang.

Arrogant

En meget arrogant lege. Viser ingen interesse for å lytte. Latterliggjør pasienten. Snakker på inn og utpust, og vil rett og slett ikke lytte til hva pasienten vil si. Avbryter pasient midt i setning, og konkluderer før pasientens første setning er fullført. Svært ubehagelig fremtoning. Stoler overhode ikke på legens vurderinger.

Trygg og kunnskapsrik

Ein av få legar eg har opplevd faktisk les journalen din og set seg inn i sjukdomsbiletet. Vennleg og interessert, henviser kjapt vidare.

Nebbete og Arrogant

Nebbete og arrogant. Hører aldri etter på pasienten. "Jeg vet best" holdning. Man kan ikke vite best når man ikke tar seg tid til å høre på hva pasienten faktisk sier til deg. Avbryter pasienten midt i setninger. Oventil og ned holdning. Nedlatende tone. Trenger ett kurs i hvordan man snakker og oppfører seg rundt pasienter. Hatt legen i flere år men velger nå å bytte. Det går ikke ann å oppføre seg slik. Kan ikke på noen måte anbefale denne legen. Er også vanskelig å få timer og evig lang telefonkø på gjeldende legesenter. Alltid forsinkelser, og når man slipper til hos lege skal man fortest mulig ut døren