Hans Georg Flågøy

Øygarden Legekontor

2004

Øygarden Legekontor Telefonnummer56 38 21 1056 38 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ternholmvegen 2 5337 Rong
Hans Georg Flågøy er en av 4 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Hans Georg Flågøy

Lite tillitsvekkende

Jeg synes dette er en lite tillitsvekkende og arrogant lege. Ønsker ikke å gå til ham flere ganger. Anbefales ikke.

En uhøytidelig lege

Med beina plantet godt på jorden gir han deg saklige og velmenende råd til de ulike problemene man går til fastlegen er. Når det har vært noe jeg har syntes har vært vanskelig å snakke om og flaut, så har han tatt seg god tid og ikke blitt utålmodig. Jeg vet han er travel, men han har alltid tid til å håndhilse skikkelig og høre godt på meg. Synd han avviklet praksisen sin, ellers hadde jeg ikke byttet.

Han er en virkelig dyktig fastlege som gir deg henvisninger dersom han ser det nødvendig, og faktisk ber deg ta tiden til hjelp når han ser dette er forbigående.

Hans Georg Flågøy har "reddet" mitt livsmot. Jeg har vært fryktelig langt nede, og han har ved hjelp av galgenhumor, et rørende engasjement både faglig og mellommenskelig hjelpet meg ut av en livssituasjon som var uutholdelig. Han er en god samtalepartner. Han "jatter" ikke med og stiller kritiske spørsmål der det trengs.

Jeg går fra hans legekontor lettere til sinns, hovedsakelig fordi jeg får inntrykk av at han "ser" meg. Empati kalles det vel

En lege som tar seg tid til deg

Har alltid følt meg ivaretatt og blitt tatt på alvor. Har ikke en "ovenfra og ned"-holdning, men er opptatt av å finne løsninger som kan passe. Er ærlig og direkte og har en god porsjon humor. Veldig fornøyd.

Positiv og løsningsorientert

En dyktig lege som er opptatt av at du skal føle deg bedre. Får meg til å le når jeg dukker opp "dødssyk" med høy feber, og gir meg medisinen jeg trenger for å bli rask frist uten unødvendig lidelse. Flott fyr!