Jarle Gallefoss

Sætremarka 2 5943 Austrheim
Jarle Gallefoss er en av 2 fastleger i Austrheim

Siste vurderinger av Jarle Gallefoss

Mangler sosial kompetanse

Har hatt denne legen i flere år, men får lite og ingen hjelp. Han ser deg ikke. Han har sitt fokus mot datamaskin. Eg føler meg liten og dum når eg e der. Etter 3 år med samme plager har han fortsatt ikke gjort noe nytt.Han sender deg ikke videre til spesialister. Jeg begynte å gå til turnuslege, etter bare få samtaler var eg videresendt, og har no endelig fått diagnose. Jeg har skreve ut min journal, der sto det veldig mange feil og mistolkinger. Han lytter ikke, og tåler ikke forslag fra pasient. Får da beskjed om at det er han som er lege, eg kan ikkje komme her å diktere hva han skal gjøre. Eg er en person som lett tar til tårer, spesielt viss eg e frustrert eller sint, men det tolker Gallefoss bare som depresjon.

Trur ikkje på det som vert fortalt han

Legen trur ikkje alltid på det som vert fortalt til han.
Når han ikkje finn ei løysing, så seier han " Noen plager skal man jo ha ".
Tilbakemeldingar / "Kritikk" taklar han svært dårleg.
Då vert han tydeleg sint / irritert, og seier : " Slike uttalelser finner jeg meg ikke i, du har fått en forsvarlig behandling"

Frekk og arrogant

Gallefoss er umulig å snakke med og viser ingen forståelse. Vanskelig å få time hos også. En så frekk og arrogant lege håper jeg det ikke finnes maken til.

Litt arrogant

Bør respektere pasientane og opptre meir vennleg. Har opplevd han som litt arrogant.

Vanskelig å ha en mening, når man aldri får snakket med fastlegen!

Dette er visst ett legekontor der turnuslegene råder...man kommer aldri til hos fastlegen og må hver gang forklare alt om igjen... Ikke er jeg ofte hos legen,men likevel ønsker jeg en tilgjengelig fastlege. Turnuslegene vet nemlig ikke alltid best!