Erik Garstad

Autorisasjon (2010)

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ...
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Erik Garstad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erik Garstad

Fortåelsesfull og behjelpelig

Jeg er veldig fornøyd med Erik som min fastlege, han har alltid truffet med diagnosene sine så jeg har blitt raskt frisk. Han er og veldig behagelig å ha med å gjøre, flink til å lytte.
Annet som er positivt er at det har vært veldig kort ventetid på å komme inn for å få hjelp

Arrogant

Jeg har gått til han i mange år, var tidligere veldig fornøyd. De siste gangene jeg var der gadd han ikke å undersøke meg, bare skrev på pc. Jeg synes han er blitt arrogant. Behandler pasienter som et nummer i rekken. Kan ikke anbefales, jeg skiftet fastlege

Flink og hyggelig

Etter dårlig erfaringer med fastleger som ikke har brydd seg om meg som pasient, var det veldig fint å komme til Garstad. Han tar seg tid, lytter til meg som pasient og virker trygg i sitt fag. Jeg gikk til han under mitt andre svangerskap, og hadde kun positive opplevelser. Kjekt at han har muligheter til å gjøre ultralydundersøkelse på sitt kontor :-) Må dessverre bytte lege grunnet flytting. Kan trygt anbefale han videre.

Utrolig flink😍😍

Dette er en lege som setter mennesket i fokus 😊😊. Han har hjulpet meg og jeg hadde ikke vært her jeg er i dag uten ham👏❤️👏. Kan anbefale ham på det varmeste❤️

Svært fornøyd!!

Rolig, sikker og kunnskapsrik. Behagelig å snakke med, virker som om han lytter til det jeg sier. Føler også det er greit å få time innen rimelig tid. Veldig greit med mulighet for elektronisk timebestilling!