Erik Garstad

Tlf: 55 39 30 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Garstad er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erik Garstad

Utrolig flink😍😍

Dette er en lege som setter mennesket i fokus 😊😊. Han har hjulpet meg og jeg hadde ikke vært her jeg er i dag uten ham👏❤️👏. Kan anbefale ham på det varmeste❤️

Superflink!!!

Han er så behagelig å snakke med, flink å uttrykke seg. Lytter og gir gode råd. Beste legen jeg og min familie har hatt noensinne. Kan virkelig anbefale han til alle.

Svært fornøyd!!

Rolig, sikker og kunnskapsrik. Behagelig å snakke med, virker som om han lytter til det jeg sier. Føler også det er greit å få time innen rimelig tid. Veldig greit med mulighet for elektronisk timebestilling!

Styr unna

Jeg er meget misfornøyd med Erik Garstad. Har slitt en del med depresjoner, og ønsket en henvisning til psykolog. Jeg fikk sagt to setninger om hvorfor jeg ønsket profesjonel hjelp, før jeg etter 5 min var kastet ut. Du har ingenting her å gjøre, gå til NAV og be de gi deg en jobb....!!!!

Tilbakeholden

Legen er hyggelig og gir inntrykket av at han hører etter, men er veldig tilbakeholden. Virker ikke som om han har erfaring med eller ønske om å ha andre problemer enn de mest vanlige og enkle. Er ellers effektiv. Har en abnormt lang venteliste. Det tar 1-1,5 mnd ventetid å få time hos legen.
Akuttimer på kontoret har de visst ikke tid til. Av de 4 årene jeg har hatt denne fastlegen har jeg forsøkt å få akuttime 3 ganger. Alle tre gangene fikk jeg beskjed om at de ikke hadde tid og at jeg måtte gå på legevakten i stedet. Dette er jeg aller mest misfornøyd med.

Slik en lege skal være

Garstad er en lege som man merker med en gang at han bryr seg. Grundige undersøkelser. Flink til å spørre og forklare. Engasjert, høflig og imøtekommende. Får mine beste anbefalinger.

Imøtekommende!

En fastlege som for det meste holder seg innenfor rimelig tid til timen, lite forsinkelse. Hyggelig og behagelig å snakke med. Forstår hva pasienten prøver å formidle. Flink med både voksne og barn. Tar tester og sender svarene til pasienten. Henviser videre om han er i tvil selv. Meget fornøyd!

Meget dyktig og hyggelig lege

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt til nå. Er ikke en av de som er så veldig glad i å gå til legen, men med Erik Garstad som fastlege er det ikke noe problem. Han er hyggelig å prate med og prater akkurat passe mye. Han har funnet den perfekte balansen mellom faglig og løst prat. Han gir alltid inntrykk av å lytte og å høre etter på det en sier, og man føler at alt man sier blir tatt like alvorlig. Det er ingenting å si på legen.

Det er verre med legekontoret som en helhet.

Den beste legen jeg har hatt..

Han er utrolig flink,han hører på deg og tar deg på alvor..
Kan anbefale på det sterkeste....
Jeg er heldig som har han som fastlege.....

ryddig holder frister

alltid blid. Tar ofte prøver og sender resultat med kommentar til pasient..