Erik Garstad

Åsane Legekontor

2010

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Erik Garstad er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erik Garstad

Arrogant

Jeg har gått til han i mange år, var tidligere veldig fornøyd. De siste gangene jeg var der gadd han ikke å undersøke meg, bare skrev på pc. Jeg synes han er blitt arrogant. Behandler pasienter som et nummer i rekken. Kan ikke anbefales, jeg skiftet fastlege

Flink og hyggelig

Etter dårlig erfaringer med fastleger som ikke har brydd seg om meg som pasient, var det veldig fint å komme til Garstad. Han tar seg tid, lytter til meg som pasient og virker trygg i sitt fag. Jeg gikk til han under mitt andre svangerskap, og hadde kun positive opplevelser. Kjekt at han har muligheter til å gjøre ultralydundersøkelse på sitt kontor :-) Må dessverre bytte lege grunnet flytting. Kan trygt anbefale han videre.

Utrolig flink😍😍

Dette er en lege som setter mennesket i fokus 😊😊. Han har hjulpet meg og jeg hadde ikke vært her jeg er i dag uten ham👏❤️👏. Kan anbefale ham på det varmeste❤️

Superflink!!!

Han er så behagelig å snakke med, flink å uttrykke seg. Lytter og gir gode råd. Beste legen jeg og min familie har hatt noensinne. Kan virkelig anbefale han til alle.

Svært fornøyd!!

Rolig, sikker og kunnskapsrik. Behagelig å snakke med, virker som om han lytter til det jeg sier. Føler også det er greit å få time innen rimelig tid. Veldig greit med mulighet for elektronisk timebestilling!