Erik Garstad

Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Erik Garstad er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erik Garstad

Utrolig flink😍😍

Dette er en lege som setter mennesket i fokus 😊😊. Han har hjulpet meg og jeg hadde ikke vært her jeg er i dag uten ham👏❤️👏. Kan anbefale ham på det varmeste❤️

Superflink!!!

Han er så behagelig å snakke med, flink å uttrykke seg. Lytter og gir gode råd. Beste legen jeg og min familie har hatt noensinne. Kan virkelig anbefale han til alle.

Svært fornøyd!!

Rolig, sikker og kunnskapsrik. Behagelig å snakke med, virker som om han lytter til det jeg sier. Føler også det er greit å få time innen rimelig tid. Veldig greit med mulighet for elektronisk timebestilling!

Styr unna

Jeg er meget misfornøyd med Erik Garstad. Har slitt en del med depresjoner, og ønsket en henvisning til psykolog. Jeg fikk sagt to setninger om hvorfor jeg ønsket profesjonel hjelp, før jeg etter 5 min var kastet ut. Du har ingenting her å gjøre, gå til NAV og be de gi deg en jobb....!!!!

Tilbakeholden

Legen er hyggelig og gir inntrykket av at han hører etter, men er veldig tilbakeholden. Virker ikke som om han har erfaring med eller ønske om å ha andre problemer enn de mest vanlige og enkle. Er ellers effektiv. Har en abnormt lang venteliste. Det tar 1-1,5 mnd ventetid å få time hos legen.
Akuttimer på kontoret har de visst ikke tid til. Av de 4 årene jeg har hatt denne fastlegen har jeg forsøkt å få akuttime 3 ganger. Alle tre gangene fikk jeg beskjed om at de ikke hadde tid og at jeg måtte gå på legevakten i stedet. Dette er jeg aller mest misfornøyd med.