Olav Gautestad

Fjellsdalen 1 5155 Bønes
Olav Gautestad er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Olav Gautestad

En fantastisk lege!

Olav er en person du tror du har kjent halve livet etter første møtet. Han ser hele deg og finner løsninger som virker.
Jeg fikk tildelt Olav som fastlege for noen år siden, og tenkte da at jeg skulle bytte til en lege som holder til nærmere meg. Men så trengte jeg en akuttime, fikk det på dagen, og møtte ham for første gang. Jeg gikk ut fra den timen og tenkte at jeg aldri skal bytte fastlege noen sinne!

Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til Olav som min fastlege. En hyggelig og god lege. Lytter og svarer. Alltid i gode hender. Profesjonell lege med mye humor og kunnskap. Anbefales på det sterkeste om man vil ha god oppfølging og hjelp. Skal aldri skifte fastlege.

Flink, seriøs og en lyttende lege

Gautestad får beste karakter fra meg. Han lytter, sender deg videre om det er noe han ikke kan hjelpe med.

Epostløst legesenter - med 50%-telefonbetjening!

Jeg er godt fornøyd når jeg først når fram til legene i Fjellsdalen, men: Noen som kjenner epostadressen deres? Ikke jeg. Og - de har 7,5 timer åpningstid hvor telefonen bare er betjent i 3,5 time pr dag. Og sms-opplegget deres kan ikke brukes av oss som har reservasjon mot innholdstjenester, og oppleves som en utidig tilleggsavgift. Derfor bør egentlig Fjellsdalen legesenter tildeles en eller annen "Utilgjengelighetspris".

Det er jo også en litt spesiell følelse og stå der i ekspedisjonsluken og legge ut om sine mest intime problemer, med hele venteværelse som lytterskare 2 meter bak seg...... (Det er jo også en bygningsmessig bagatell å dele venteværelset av fra eksped.luken med en glassvegg m/ dør).

En meget god lege og ett godt medmenneske

Å komme til Gautestad er som å besøke en venn. Han er alltid vennlig og forståelsesfull, og følelsen av at han er en meget dyktig lege.