Olav Gautestad

Autorisasjon (1997)

Olav Gautestad er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Olav Gautestad

Mistet piffen

Jeg har hatt Olav Gautestad som fastlege i over 20 år. Syntes nå at det virker som han har mistet piffen. Tar ikke tak i problemene og bagatelliserer det jeg kommer med.
Jeg har vært veldig fornøyd, helt til corona kom. Det virker på meg som at det har tatt piffen av han.

En lege som gir deg full tillit og faktisk lytter på deg.

Jeg har hatt flere fastleger de siste 5 årene. Olav er desidert den beste fastlegen jeg noengang har møtt. Han lytter på deg, man kan komme meg egne forslag og man får god informasjon om dette.

Han er også utrolig hyggelig og klarer å komme med flotte eksempler på forskjellige medisiner og problemer.

Å bytte fastlege til Olav er noe jeg ikke angrer et sekund på.

Grei lege, dårlig service og tilgjengelighet

Lege Olav Gautestad er en flink og hyggelig lege, men må vente i to mnd for å få ordinær time! Veldig dårlig og lite hyggelig service på telefon med resepsjonen. Veldig vanskelig å komme gjennom på telefon.

En lyttende, respektfullt lege.

Han er en lege som ser deg som pasient. En som respekterer ditt utgangspunkt, og dine grenser. En som lar deg beholde ansvaret for egen helse, og som lytter til dine tanker, synspunkter og vurderinger. Han svarer informativt på spørsmål.

God lege!

Olav Gautestad er en grei lege. Jeg har ikke noe å utsette på ham. Tilgjengelighet er derimot ikke god! Må vente nærmere to måneder for å få en ordinær time. Det er for dårlig og jeg føler meg nedprioritert!