Olav Gautestad

Fjellsdalen 1 5155 Bønes
Tlf: 55 12 18 18 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Olav Gautestad er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Olav Gautestad

Grei lege, dårlig service og tilgjengelighet

Lege Olav Gautestad er en flink og hyggelig lege, men må vente i to mnd for å få ordinær time! Veldig dårlig og lite hyggelig service på telefon med resepsjonen. Veldig vanskelig å komme gjennom på telefon.

En lyttende, respektfullt lege.

Han er en lege som ser deg som pasient. En som respekterer ditt utgangspunkt, og dine grenser. En som lar deg beholde ansvaret for egen helse, og som lytter til dine tanker, synspunkter og vurderinger. Han svarer informativt på spørsmål.

God lege!

Olav Gautestad er en grei lege. Jeg har ikke noe å utsette på ham. Tilgjengelighet er derimot ikke god! Må vente nærmere to måneder for å få en ordinær time. Det er for dårlig og jeg føler meg nedprioritert!

En fantastisk lege!

Olav er en person du tror du har kjent halve livet etter første møtet. Han ser hele deg og finner løsninger som virker.
Jeg fikk tildelt Olav som fastlege for noen år siden, og tenkte da at jeg skulle bytte til en lege som holder til nærmere meg. Men så trengte jeg en akuttime, fikk det på dagen, og møtte ham for første gang. Jeg gikk ut fra den timen og tenkte at jeg aldri skal bytte fastlege noen sinne!

Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til Olav som min fastlege. En hyggelig og god lege. Lytter og svarer. Alltid i gode hender. Profesjonell lege med mye humor og kunnskap. Anbefales på det sterkeste om man vil ha god oppfølging og hjelp. Skal aldri skifte fastlege.