Toril Teoline Gjedrem

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen
Toril Teoline Gjedrem er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toril Teoline Gjedrem

God lege!

Toril er en god lege og har ingen dårlige opplevelser fra mine besøk hos henne. Hun er god på å stille spørsmål og mener vi har god tid til å snakke sammen (men nå har ikke jeg et behov for så mye snakk utenom mitt spesifikke sykebehov ved time).

Gleder meg til digital dialog er oppe å går, da vil alt utenom - som bestilling av legetime, fornying av resept etc. gå raskere!

Som pasient er jeg meget fornøyd med hvordan jeg (og min sønn) blir møtt med forståelsesfull dialog og vi blir tatt godt i mot, vi har gode diskusjoner rundt sykdomstilfeller og jeg opplever ellers god oppfølging!

helt OK

Toril Gjedrem er en helt OK fastlege. Jeg opplever å få time raskt dersom det haster. Hun konfererer gjerne med spesialister dersom hun er usikker.

Da min datter på 1 år skulle undersøkes, opplevde vi at Gjedrem ikke var spesielt god med barn noe som førte til at hun ikke fikk undersøkt henne skikkelig og dermed måtte henvise oss til barneklinikken for nærmere sjekk.

En formidabel lege!

Jeg har hatt mange leger, men aldri en som har tatt seg så mye tid til å høre på deg. Hun er grundig, men av alt liker jeg at hun lytter og er til stede. Æ være deg for det!

Tilgjengelig og grundig

Litt lang ventetid på legekontoret, men hun er alltid tilgjengelig ved akutte behov. Hyn lytter alltid og gjør grundige undersøkelser.

Anbefales overhodet ikke

Jeg vet at Toril prøver å være en god lege, men det er dessverre ikke slik jeg oppfatter henne. Som de fleste andre leger prøver hun å overholde tiden men er likevel alltid forsen. Å lytte er langt i fra hennes beste egenskap, da Toril er mer opptatt av å belyse sin egen side av saken. Hun viser svært lite forståelse, empati og medfølelse. Toril smiler sjeldent og fremstår som tafatt, skeptisk og mistroende. INGEN må føle seg påtvunget til å ha en lege som ikke forstår ens situasjon.
Legesekretærene er derimot alltid blide og imøtekommende :) Telefontiden er kun 09-11 mandag-fredag, utenom det må man bruke en SMS-tjeneste som ikke er døgnåpen.