Monika Grimsgaard

AMS AllmennMedisinsk Senter DA

1995

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

AMS AllmennMedisinsk Senter DA
Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Monika Grimsgaard er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Monika Grimsgaard

Kunnskapsrik, empatisk og tilstede

Jeg har hatt henne som lege i minst 20 år, og føler meg alltid sett, hørt, forstått og henvist videre når det har vært nødvendig. Jeg stoler fullt og helt på henne og ville ikke byttet lege om noen ba meg

Kunnskapsrik og hyggelig

Jeg følte meg veldig velkommen hos denne legen og jeg fikk god hjelp til det jeg trengte. Det var ikke lang ventetid. De på laboratoriet og i resepsjonen var også veldig hyggelige og hjelpsomme.

Trygg og flink

Jeg har hatt Grimsgaard som fastlege i 15 år, men trengte ikke lege før jeg ble kronisk og veldig syk for 8 år siden. Hun strekker seg langt og hjelper med kommunikasjon mot både haukeland og nav. Setter alltid av tid til å høre pasienten, og både henviser og skriver ut resepter når det er det rette å gjøre. Ville aldri byttet fastlege. Hun er populær så til tider lang tid å vente på time, men når jeg kommer til føler jeg meg både trygg og ivaretatt.

Tar seg tid til pasienten

Lytter og viser ekte interesse for pasienten.
Gir gode forklaringer og er vennlig.
Man føler seg personlig godt ivaretatt hos denne legen.

Hyggelig dame men får ikke god nok hjelp

Hyggelig lege, aldri uhøflig. For helt enkle ting som har et forløp som forventet fungerer det fint. Sekretærene i ekspedisjon er hyggelige og effektive. God tilgjengelighet på timer, enten hos fastlegen eller en kollega ved behov for rask time.

Problemet er at ved kompliserte ting vil hun nødig henvise videre eller konferere, som ender med time etter time etter time for samme problem - og ofte må jeg til slutt gå på legevakten eller Volvat for å få hjelp. Dette bidrar til unødig lang sykdomstid, komplikasjoner og unødige plager.

Er på jakt etter ny fastlege.

En lege å stole på

Har vært pasient hos Monica i snart 15 år og det med god grunn. Hun er et funn både som lege og menneske. Har aldri opplevet henne trøtt eller uinteressert i meg som pasient. Hun henviser raskt å har aldri bommet på en diagnose. Stoler et 100 prosent på henne å er det opp til meg vil jeg aldri bytte fast lege.

Dyktig lege som er til å stole på

Hatt Monika Grimsgaard som lege i flere år. Hun tar seg tid til å lytte. Følger opp i ettertid hvis det er noe hun er usikker på. Samvittighetsfull.

hyggelig og flink

flink lege som tar seg tid til pasientene .og hører på dem. er kjempefornøyd .både jeg og resten av familien....

Forståelsesfull og hyggelig lege

Monika er flink til å høre etter, sjekke hvor smerten/vondten er. Eneste negative jeg har og si er at hun har en tendens til å virke litt surrete, ting tar litt tid. Hun er flink til å forklare hvorfor hun gir ut akkurat den resepten, og hører på hva du har og si.

Monika har en varm og fin (passende til situasjonen) humor og ett vesen som gjør at hvertfall jeg får lyst til å fortelle henne om småting.

En lege jeg er helt trygg på

Hun lytter til hva du sier, setter seg inn i problemstillinger og forstår hva du sier og hva som er galt. Jeg har gått til henne med både fysiske og psykiske plager, og dette er en lege som tar seg tid og prøver å hjelpe deg på best mulig måte. Jeg føler meg alltid trygg på at jeg blir hørt, forstått og behandlet på riktig måte

Dårligste legen jeg noen gang har hatt.

Jeg må si meg utrolig irritert og lei av denne fastlegen her. Har aldri kommet ut av det kontoret der og følt jeg har fått den hjelpen jeg ville.
Har måtte gå til både legevakten og volvat etter jeg har vært hos henne for å komme noen vei.
Må si jeg er utolig skuffet over at hun bare har sendt meg hjem uten å henvise meg videre til spesialist som hun burde. Er glad jeg har byttet og kvitt denne damen som ikke har hjulpet meg med noe som helst. Har endelig funnet en lege som tar meg på alvor og som faktisk følger opp og henviser videre om det er det som må til.

Veldig dyktig!

Hun er veldig dyktig, og empati for pasientene sine.
Hun er flink med både voksne og barn. Selv har jeg to små jenter, som også går til henne, og liker henne god.

En dyktig lege, den beste jeg har hatt

Grimsgaard er et funn, har hatt henne som lege i snart 12 år. Dyktig fagelig og et menneske med empati for sine pasienter. Her har mange andre leger mye å lære.

Dyktig lege

Dyktig og tar seg tid til å lytte. Tar pasienten på alvor.