Monika Grimsgaard

AMS AllmennMedisinsk Senter DA Kvinne, 50 år

Autorisert1995
Ledige plasser 11 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

AMS AllmennMedisinsk Senter DA

Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Monika Grimsgaard er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Monika Grimsgaard

Tar seg tid til pasienten

Lytter og viser ekte interesse for pasienten.
Gir gode forklaringer og er vennlig.
Man føler seg personlig godt ivaretatt hos denne legen.

Hyggelig dame men får ikke god nok hjelp

Hyggelig lege, aldri uhøflig. For helt enkle ting som har et forløp som forventet fungerer det fint. Sekretærene i ekspedisjon er hyggelige og effektive. God tilgjengelighet på timer, enten hos fastlegen eller en kollega ved behov for rask time.

Problemet er at ved kompliserte ting vil hun nødig henvise videre eller konferere, som ender med time etter time etter time for samme problem - og ofte må jeg til slutt gå på legevakten eller Volvat for å få hjelp. Dette bidrar til unødig lang sykdomstid, komplikasjoner og unødige plager.

Er på jakt etter ny fastlege.

En lege å stole på

Har vært pasient hos Monica i snart 15 år og det med god grunn. Hun er et funn både som lege og menneske. Har aldri opplevet henne trøtt eller uinteressert i meg som pasient. Hun henviser raskt å har aldri bommet på en diagnose. Stoler et 100 prosent på henne å er det opp til meg vil jeg aldri bytte fast lege.

Dyktig lege som er til å stole på

Hatt Monika Grimsgaard som lege i flere år. Hun tar seg tid til å lytte. Følger opp i ettertid hvis det er noe hun er usikker på. Samvittighetsfull.

hyggelig og flink

flink lege som tar seg tid til pasientene .og hører på dem. er kjempefornøyd .både jeg og resten av familien....