Monika Grimsgaard

Monika Grimsgaard er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Monika Grimsgaard

Rolig atmosfære

Er veldig fornøyd
Lytter til meg, og forklarer det jeg lurer på. Virker avslappet og fokusert. God kontakt

Lyttende og forståelsesfull, men ikke godsnill!

Har alltid vært fornøyd med Monika Grimsgaard som min fastlege i ca. 15 år. Føler alltid det er tilpasset behandling etter hva jeg kommer med og er rask med å konferere med spesialister og evt. henvise videre. De fleste gangene også flink til å 'bagatellisere' og 'vente ut' det som èn selv føler er verre enn det viser seg å være. Noen ganger føler jeg det er litt stress, men det er jo ikke rart når alle konsultasjoner må være over på 20 minutter.

Tusen takk for at du er en god lege, uten å gi for lett etter for pasientens forhåpninger!

Fantastisk lege!

Har hatt Grimsgaard som min fastlege i 10+ år nå, og kunne ikke tenkt meg en annen fastlege. Hun lytter, forklarer og tar en på alvor, uavhengig av hvorfor en er der. Føler meg alltid godt ivaretatt og det er en trygg stemning på kontoret. Kan noen ganger være vanskelig å få time, men det trekker ikke ned. Henviser videre om hun er usikker. Anbefales på det sterkeste

Kunnskapsrik, empatisk og tilstede

Jeg har hatt henne som lege i minst 20 år, og føler meg alltid sett, hørt, forstått og henvist videre når det har vært nødvendig. Jeg stoler fullt og helt på henne og ville ikke byttet lege om noen ba meg

Kunnskapsrik og hyggelig

Jeg følte meg veldig velkommen hos denne legen og jeg fikk god hjelp til det jeg trengte. Det var ikke lang ventetid. De på laboratoriet og i resepsjonen var også veldig hyggelige og hjelpsomme.