Monika Grimsgaard

AMS AllmennMedisinsk Senter DA

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

AMS AllmennMedisinsk Senter DA
Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Monika Grimsgaard er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Monika Grimsgaard

Fantastisk lege!

Har hatt Grimsgaard som min fastlege i 10+ år nå, og kunne ikke tenkt meg en annen fastlege. Hun lytter, forklarer og tar en på alvor, uavhengig av hvorfor en er der. Føler meg alltid godt ivaretatt og det er en trygg stemning på kontoret. Kan noen ganger være vanskelig å få time, men det trekker ikke ned. Henviser videre om hun er usikker. Anbefales på det sterkeste

Kunnskapsrik, empatisk og tilstede

Jeg har hatt henne som lege i minst 20 år, og føler meg alltid sett, hørt, forstått og henvist videre når det har vært nødvendig. Jeg stoler fullt og helt på henne og ville ikke byttet lege om noen ba meg

Kunnskapsrik og hyggelig

Jeg følte meg veldig velkommen hos denne legen og jeg fikk god hjelp til det jeg trengte. Det var ikke lang ventetid. De på laboratoriet og i resepsjonen var også veldig hyggelige og hjelpsomme.

Trygg og flink

Jeg har hatt Grimsgaard som fastlege i 15 år, men trengte ikke lege før jeg ble kronisk og veldig syk for 8 år siden. Hun strekker seg langt og hjelper med kommunikasjon mot både haukeland og nav. Setter alltid av tid til å høre pasienten, og både henviser og skriver ut resepter når det er det rette å gjøre. Ville aldri byttet fastlege. Hun er populær så til tider lang tid å vente på time, men når jeg kommer til føler jeg meg både trygg og ivaretatt.

Tar seg tid til pasienten

Lytter og viser ekte interesse for pasienten.
Gir gode forklaringer og er vennlig.
Man føler seg personlig godt ivaretatt hos denne legen.