Canh Le Nygaard

Stallbakken Legesenter DA

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stallbakken Legesenter DA
Stallbakken 1 2005 Rælingen
Tlf: 64 80 29 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Canh Le Nygaard er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Canh Le Nygaard

Grei og hyggelig Lege

Har hatt Nygaard i 7 år nå og har fått masse hjelp. Han er veldig koselig og imøtekommende. Men er kansje lite oppdatert på kroniske kvinnesykdommer. Jeg sliter med dette fordi jeg bare blir sykere. Nå skifter jeg lege pga flytting da det blir for langt med min tilstand. Anbefaler legen. Noe annet er det med kontordamene. For ca 2 år siden var det utrolig koselige damer. Nå er de sure og lite hyggelige. Tror de vet bedre enn legen og jeg har kranglet med flere. Jeg er stort sett ikke vanskelig å ha med å gjøre. De må huske det er syke pasienter de møter. Dette lærer de i utdanningen /pasientservice. Jeg har rett og slett måttet reise opp til senteret pga avvisning på tlf. Derfor ikke 5 stjerner. Men takker legen for fine år.

Rot i hodet og papirene

Jeg har et omfattende sykdomsbildet som krever tid og forståelse, og ikke minst oversikt. Ingen av disse tingene har Nygaard. Han konfrontert han flere ganger med spørsmål om han har kapasiteten til en pasient som meg, får alltid ja, men likevel skjer det intet. Har vært mye kluss med papirene, journalføring, manglende blodprøver og glemte tester. Erklæringer, attester og journal har jeg ikke kunnet stole på han med (da han skriver kort og feilaktig) og har kostet meg dyrt i andre sammenhenger... Anbefales ikke om man faktisk trenger støtte og hjelp for å kjempe for en bedre hverdag. Veldig lite løsningorientert og utålmodig når jeg har prøvd å forslå handlinger videre.

Han er en god lege for de som bare er forkjøla og trenger en ekstra stor pilleboks med paracett....

Er ikke så imponert lenger

Han er på mange måter forståelsesfull og hører på det du sier som pasient. Men det er likssom ikke mer enn det.
Har fått grei behandling når jeg er der men det virker som det stopper med det.
Han er på en måte tafatt og virker ikke helt engasjert selv om han hører på deg og det du har å si.
Hadde et problem jeg fikk beskjed jeg måtte leve med av legen og at det ikke var noe å gjøre med. MR viste ingen skade. Jeg gikk til en spesialist for å få hjelp på en eller annen måte da smertene var kraftige og hemmet meg i det daglige.. Det resulterte til en operasjon som fjernet størstedelen av problemet. MR påviste ikke skaden da bildene ble tatt liggende på ryggen mens denne type skade vises best på MR liggende på magen.
Fortalte dette til legen som sa "Å ja" og ikke noe mer enn det.
Har vært et par slike episodere til pluss at oppfølgingstimer han vil jeg skal ha med han, så husker han ikke eller har satt seg inn i hvorfor jeg er der. Må da starte timen med å fortelle han hvorfor jeg er der på oppfølgingstime.
Disse opplevelser gjør at jeg vurderer bytte av fastlege.

Den beste legen

Den beste legen jeg noensinne har hatt til meg og min familie.
Og jeg anbefaler han videre på det sterkeste :)

Blir mer og mer misfornøyd.

Dårlig oppfølging og dårlig til å informere videre gang i prosessen. Lite forståelse for pasient.

Helt OK

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Jeg har gått til Canh i 10-år. Selvsagt har jeg vært svært fornøyd. Man bruker ikke samme lege så lenge hvis man ikke føler at man får hjelp og blir tatt på alvor. Men mitt intrykk er at han har blitt litt mindre interessert ettersom årene har gått. De første årene hadde han en glød som jeg ikke ser lengre, han gjorde alt for å finne ut årsaken til smertene mine, nå virker det som om han har gitt litt opp.
Men for all del, det kan godt være at han har sett seg litt blind i mitt tilfelle, og at det er årsaken til at jeg føler manglende interesse.

Det går stort sett fort å få time, SMS tjenesten til kontoret er i utgangspunktet fin. Jeg har likevel flere ganger opplevd å ikke få tildelt time når jeg har benyttet denne tjeneste, det finner jeg provoserende.
Kontoret der sliter også med å ta blodprøver av barna mine (vet de har tynne årer.) Dette er selvsagt ikke legens skyld, men det teller inn i helhets inntrykket av legebesøket.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt flere fastleger tidligere, men denne legen skal jeg beholde. Han er svært dyktig, tar seg god tid og lytter til hva en har å si. Han har empati, tar pasientene sine på alvor og nøler ikke med henvisninger om man trenger det.

God lege, anbefales!

Rolig og fin fyr, lite stresset. Vennlig. Lett å kommunisere med, han er rask på å forstå problemstilling. Henviser videre uten noe om og men. Foreskriver gode resepter. Den beste legen jeg har hatt.

Kjempeflink

Blir tatt på alvor, er kjapp med å henvise videre om det trengs. En man kan snakke med, tar seg tid, stresser ikke.