Canh Le Nygaard

Autorisasjon (2003)

Canh Le Nygaard er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Canh Le Nygaard

Kunnskapsrik.

Fastlege som har mye kunnskap. Blir fulgt godt opp. Er trygg! Bruker også kommunikasjon på mail. Er veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

Dårlig

For å få henvisning til en spesialist som jeg brukte fra før, må bestilles time. Det er kun for å si hei og ha det og at legen skal tjene penger for den timen som var bestilt. Dette har skjedd flere ganger. Skal bytte fastlegen som vil hjelpe og ikke bare se på konto.

Imøtekommende og dyktig

Har kun positive opplevelser med denne legen. Han virker å ha forståelse og gjør uten tvil sitt beste, noe som er langt unna visse fastleger. Kontoret er fint, flotte muligheter med pasientsky. Minuset måtte ha gått til de ansatte bak skranken.
Anbefales!

Grei og hyggelig Lege

Har hatt Nygaard i 7 år nå og har fått masse hjelp. Han er veldig koselig og imøtekommende. Men er kansje lite oppdatert på kroniske kvinnesykdommer. Jeg sliter med dette fordi jeg bare blir sykere. Nå skifter jeg lege pga flytting da det blir for langt med min tilstand. Anbefaler legen. Noe annet er det med kontordamene. For ca 2 år siden var det utrolig koselige damer. Nå er de sure og lite hyggelige. Tror de vet bedre enn legen og jeg har kranglet med flere. Jeg er stort sett ikke vanskelig å ha med å gjøre. De må huske det er syke pasienter de møter. Dette lærer de i utdanningen /pasientservice. Jeg har rett og slett måttet reise opp til senteret pga avvisning på tlf. Derfor ikke 5 stjerner. Men takker legen for fine år.

Rot i hodet og papirene

Jeg har et omfattende sykdomsbildet som krever tid og forståelse, og ikke minst oversikt. Ingen av disse tingene har Nygaard. Han konfrontert han flere ganger med spørsmål om han har kapasiteten til en pasient som meg, får alltid ja, men likevel skjer det intet. Har vært mye kluss med papirene, journalføring, manglende blodprøver og glemte tester. Erklæringer, attester og journal har jeg ikke kunnet stole på han med (da han skriver kort og feilaktig) og har kostet meg dyrt i andre sammenhenger... Anbefales ikke om man faktisk trenger støtte og hjelp for å kjempe for en bedre hverdag. Veldig lite løsningorientert og utålmodig når jeg har prøvd å forslå handlinger videre.

Han er en god lege for de som bare er forkjøla og trenger en ekstra stor pilleboks med paracett....