Canh Le Nygaard

Autorisasjon (2003)

Canh Le Nygaard er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Canh Le Nygaard

STYR unna

1.Glemte å sende inne papirer til inntakskontoret så datter mistet skoleplass.
2. Lovte å henvise videre til spesialist for en kronisk sykdom. Ikke gjort .
3.Vet ALDRI hvorfor du har bestilt legetime. Forventer legen leser hvem pasient som kommer og hvorfor de har bestilt time.
4. Glemte å sende sykemelding så jeg måtte få dette av en annen lege.
5.Useriøs, uengasjert, ingen forståelse, ingen oversikt.
6.Datter måtte bestille time for å få ut journal.
7.Ikke innkalt til time for å snakke om henvisning fra helsetjenesten.Dette skulle han tilfeldigvis ta opp under time som datter bestilte for å få ut journal!!!Som er sykdomshistorie de 5 flere år tilbake i tid.En 18 åring har ikke dette klart foran seg uten å bli forberedt eller innkalt av legen om dette.
Har du eller familiemedlem en kronisk/langvarig sykdom STYR UNNA

Kunnskapsrik.

Fastlege som har mye kunnskap. Blir fulgt godt opp. Er trygg! Bruker også kommunikasjon på mail. Er veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

Dårlig

For å få henvisning til en spesialist som jeg brukte fra før, må bestilles time. Det er kun for å si hei og ha det og at legen skal tjene penger for den timen som var bestilt. Dette har skjedd flere ganger. Skal bytte fastlegen som vil hjelpe og ikke bare se på konto.

Imøtekommende og dyktig

Har kun positive opplevelser med denne legen. Han virker å ha forståelse og gjør uten tvil sitt beste, noe som er langt unna visse fastleger. Kontoret er fint, flotte muligheter med pasientsky. Minuset måtte ha gått til de ansatte bak skranken.
Anbefales!

Grei og hyggelig Lege

Har hatt Nygaard i 7 år nå og har fått masse hjelp. Han er veldig koselig og imøtekommende. Men er kansje lite oppdatert på kroniske kvinnesykdommer. Jeg sliter med dette fordi jeg bare blir sykere. Nå skifter jeg lege pga flytting da det blir for langt med min tilstand. Anbefaler legen. Noe annet er det med kontordamene. For ca 2 år siden var det utrolig koselige damer. Nå er de sure og lite hyggelige. Tror de vet bedre enn legen og jeg har kranglet med flere. Jeg er stort sett ikke vanskelig å ha med å gjøre. De må huske det er syke pasienter de møter. Dette lærer de i utdanningen /pasientservice. Jeg har rett og slett måttet reise opp til senteret pga avvisning på tlf. Derfor ikke 5 stjerner. Men takker legen for fine år.