Canh Le Nygaard

Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen
Canh Le Nygaard er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Canh Le Nygaard

Er ikke så imponert lenger

Han er på mange måter forståelsesfull og hører på det du sier som pasient. Men det er likssom ikke mer enn det.
Har fått grei behandling når jeg er der men det virker som det stopper med det.
Han er på en måte tafatt og virker ikke helt engasjert selv om han hører på deg og det du har å si.
Hadde et problem jeg fikk beskjed jeg måtte leve med av legen og at det ikke var noe å gjøre med. MR viste ingen skade. Jeg gikk til en spesialist for å få hjelp på en eller annen måte da smertene var kraftige og hemmet meg i det daglige.. Det resulterte til en operasjon som fjernet størstedelen av problemet. MR påviste ikke skaden da bildene ble tatt liggende på ryggen mens denne type skade vises best på MR liggende på magen.
Fortalte dette til legen som sa "Å ja" og ikke noe mer enn det.
Har vært et par slike episodere til pluss at oppfølgingstimer han vil jeg skal ha med han, så husker han ikke eller har satt seg inn i hvorfor jeg er der. Må da starte timen med å fortelle han hvorfor jeg er der på oppfølgingstime.
Disse opplevelser gjør at jeg vurderer bytte av fastlege.

Den beste legen

Den beste legen jeg noensinne har hatt til meg og min familie.
Og jeg anbefaler han videre på det sterkeste :)

Blir mer og mer misfornøyd.

Dårlig oppfølging og dårlig til å informere videre gang i prosessen. Lite forståelse for pasient.

Helt OK

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Jeg har gått til Canh i 10-år. Selvsagt har jeg vært svært fornøyd. Man bruker ikke samme lege så lenge hvis man ikke føler at man får hjelp og blir tatt på alvor. Men mitt intrykk er at han har blitt litt mindre interessert ettersom årene har gått. De første årene hadde han en glød som jeg ikke ser lengre, han gjorde alt for å finne ut årsaken til smertene mine, nå virker det som om han har gitt litt opp.
Men for all del, det kan godt være at han har sett seg litt blind i mitt tilfelle, og at det er årsaken til at jeg føler manglende interesse.

Det går stort sett fort å få time, SMS tjenesten til kontoret er i utgangspunktet fin. Jeg har likevel flere ganger opplevd å ikke få tildelt time når jeg har benyttet denne tjeneste, det finner jeg provoserende.
Kontoret der sliter også med å ta blodprøver av barna mine (vet de har tynne årer.) Dette er selvsagt ikke legens skyld, men det teller inn i helhets inntrykket av legebesøket.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt flere fastleger tidligere, men denne legen skal jeg beholde. Han er svært dyktig, tar seg god tid og lytter til hva en har å si. Han har empati, tar pasientene sine på alvor og nøler ikke med henvisninger om man trenger det.