Stig Tore Guntveit

Skjærgardsvegen 1376 5363 Ågotnes
Stig Tore Guntveit er en av 18 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Stig Tore Guntveit

Veldig dyktig

Han kan virkelig sine saker og er ikke redd med å gi klare beskjeder om hva som bør gjøres eller hva som kan skje.

Men samtidig er han veldig dyktig til å la valget være mitt. Han forteller meg feks farene ved røyking, men gjør det klart at han ikke kan tvinge meg til å slutte. Det er det jeg som gjør.

God lege men liten tid

har brukt han som fastlege hele livet.
bruker han forsatt selv om jeg bor på 50 min unna.

Negativt:
-jeg opplever at han er 10-40 minutter (har opplevd å måtte vente en time) forsinket på alle timene jeg har hatt.
-det er vanskelig å få en rask time.
-noen ganger virker det som han vill ha deg ut så fort som mulig siden han ofte ligger bak tidsskjema

Positivt:
-er utrolig imøtekommende
-lytter ordentlig på problemer og kommer med løsninger som er tilfredsstillende
-lett å snakke med
-flink til å få meg til å føle meg trygg på at han vet nøyaktig hva han holder på med

jeg vil anbegale Guntveit som en lege fordi han har mye kunnskap og alltid et svar. jeg vil ikke anbefale han til de som ikke har tid til en mulig 30 min forsinkelse.

legekontoret er åpent fra 08:00-15:15 på hverdager og guntveit har (som jeg har forstått det) 3 dager der han kan ta imot deg som passient.

dette har ikke noe med legen og gjøre men når det kommer til legekontoret tar de i skranken seg heller tid til å snakke med en kollega enn å hjelpe de som står i skranken og har spørsmål. Når det gjelder en små saker så er det ikke mulig å få snakket med en annen lege selv om den legen har ledig tid.
min totalopplevelse av kontoret er at de ikke er serviceinnstilte.

Den beste legen

Har hatt Guntveit som lege i alle år siden jeg ble født! Er superfornøyd med han! tar seg tid til å lytte osv. Bruker god tid på pasienter og følger godt opp. Er Kjempe fornøyd.

verdens beste fastlege!

En helt super lege! Altid tid til både meg og barna. Han er også veldig barnevennlig lege. Veldig flink

Dyktig lege

Hadde ham som fastlege da jeg bodde på Sotra, var veldig fornøyd :-). Tok seg alltid god tid, flink til å lytte og følge opp :-)