Stig Tore Guntveit

Tlf: 56 31 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stig Tore Guntveit er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Stig Tore Guntveit

Tar pasienten på alvor.

Dr Guntveit er en kunnskapsrik og erfaren fastlege som er flink til å lytte til pasientene sine og som utreder grundig om det er nødvendig. Med Guntveit som fastlege føler man seg trygg, forstått og ivaretatt.

Kjempeflink

Jeg har hatt Guntveit hele livet, uansett om jeg har flyttet rundt. Hele familien min har han, har mange venner som har han og alle sier det samme. Han er flink, snill, forståelsesfull og effektiv. Det går gjerne litt tid å vente men det er bare fordi han tar seg tid til pasientene sine. Jeg venter gjerne fordi jeg syns det er viktig.

Faglig dyktig, en handlingens mann

Stig er en lege som bryr seg om hele mennesket. Faglig dyktig. Har tid til å lytte. Opplever ikke Stig som overfladisk. Han har evnen til å følge opp etter en legetime.

Veldig dyktig

Han kan virkelig sine saker og er ikke redd med å gi klare beskjeder om hva som bør gjøres eller hva som kan skje.

Men samtidig er han veldig dyktig til å la valget være mitt. Han forteller meg feks farene ved røyking, men gjør det klart at han ikke kan tvinge meg til å slutte. Det er det jeg som gjør.

God lege men liten tid

har brukt han som fastlege hele livet.
bruker han forsatt selv om jeg bor på 50 min unna.

Negativt:
-jeg opplever at han er 10-40 minutter (har opplevd å måtte vente en time) forsinket på alle timene jeg har hatt.
-det er vanskelig å få en rask time.
-noen ganger virker det som han vill ha deg ut så fort som mulig siden han ofte ligger bak tidsskjema

Positivt:
-er utrolig imøtekommende
-lytter ordentlig på problemer og kommer med løsninger som er tilfredsstillende
-lett å snakke med
-flink til å få meg til å føle meg trygg på at han vet nøyaktig hva han holder på med

jeg vil anbegale Guntveit som en lege fordi han har mye kunnskap og alltid et svar. jeg vil ikke anbefale han til de som ikke har tid til en mulig 30 min forsinkelse.

legekontoret er åpent fra 08:00-15:15 på hverdager og guntveit har (som jeg har forstått det) 3 dager der han kan ta imot deg som passient.

dette har ikke noe med legen og gjøre men når det kommer til legekontoret tar de i skranken seg heller tid til å snakke med en kollega enn å hjelpe de som står i skranken og har spørsmål. Når det gjelder en små saker så er det ikke mulig å få snakket med en annen lege selv om den legen har ledig tid.
min totalopplevelse av kontoret er at de ikke er serviceinnstilte.

Den beste legen

Har hatt Guntveit som lege i alle år siden jeg ble født! Er superfornøyd med han! tar seg tid til å lytte osv. Bruker god tid på pasienter og følger godt opp. Er Kjempe fornøyd.

verdens beste fastlege!

En helt super lege! Altid tid til både meg og barna. Han er også veldig barnevennlig lege. Veldig flink

Dyktig lege

Hadde ham som fastlege da jeg bodde på Sotra, var veldig fornøyd :-). Tok seg alltid god tid, flink til å lytte og følge opp :-)

En god fastlege :)

En lege som knytter tillitt. Han ser deg, hører deg, og tar seg tid. Følger godt opp, og vifter deg ikke ut med en enkel løsning. Setter stor pris på å ha Guntveit til fastlege, man føler seg ivaretatt og trygg uansett hva man er der for - om det gjelder meg selv eller barna.

En av de bedre

Generelt meget gode erfaringer med legen. Lytter, kommer med gode spørsmål. Har system og tar regelmessige prøver for å følge opp ting. Høflig og imøtekommende. Har ingen negative erfaringer med denne legen.