Stig Tore Guntveit

Ågotnes Legekontor

1985

Ågotnes Legekontor Telefonnummer56 31 39 9056 31 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ågotnes legekontor 5363 Ågotnes
Stig Tore Guntveit er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Stig Tore Guntveit

God tillit

Har hatt han som fastlege siden 2001, og har aldri ønsket å bytte selv om jeg har flyttet litt rundt!

Han har fulgt meg i alle svangerskapene mine, og jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor.
Litt vente tid innimellom, men det må man jo regne med når man er hos legen!
Han er en populær lege, men man føler att man alltid blir fulgt opp.

Har ikke noe negativt å si.

Tar pasienten på alvor.

Dr Guntveit er en kunnskapsrik og erfaren fastlege som er flink til å lytte til pasientene sine og som utreder grundig om det er nødvendig. Med Guntveit som fastlege føler man seg trygg, forstått og ivaretatt.

Kjempeflink

Jeg har hatt Guntveit hele livet, uansett om jeg har flyttet rundt. Hele familien min har han, har mange venner som har han og alle sier det samme. Han er flink, snill, forståelsesfull og effektiv. Det går gjerne litt tid å vente men det er bare fordi han tar seg tid til pasientene sine. Jeg venter gjerne fordi jeg syns det er viktig.

Faglig dyktig, en handlingens mann

Stig er en lege som bryr seg om hele mennesket. Faglig dyktig. Har tid til å lytte. Opplever ikke Stig som overfladisk. Han har evnen til å følge opp etter en legetime.

Veldig dyktig

Han kan virkelig sine saker og er ikke redd med å gi klare beskjeder om hva som bør gjøres eller hva som kan skje.

Men samtidig er han veldig dyktig til å la valget være mitt. Han forteller meg feks farene ved røyking, men gjør det klart at han ikke kan tvinge meg til å slutte. Det er det jeg som gjør.