Kjetil Hagerup

Autorisasjon (1998)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Kjetil Hagerup er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

Mann i rett yrke!

Er så fornøyd med Kjetil Hagerup som lege. Jeg er flyttet ut av bydelen som han holder til i, men kjører mer enn gjerne ekstra lengre for å gå til han. Han er effektiv, han er dyktig og han lytter. En fantastisk lege!

Utrolig trygg og god lege

Føler meg alltid sett og tatt på alvor av Hagerup. Kommer raskt til og får god behandling. Veldig fornøyd.

Kjempefornøyd

Har hatt han som fastlege i 10 år og er superfornøyd. Kunnskapsrik, ser pasientene og jeg føler meg alltid veldig ivaretatt selv om det ofte er travelt. Beste fastlege jeg har hatt.

Svært godt

Han er alltid klar (lest epikriser)og har en inngående kjennskap til pasientene. En flink lege ikke narko lege som mange andre.(les. Ikke løs i reseptblokken) Foretar grundige undersøkelser og følger deg opp.

Faglig dyktig, ydmyk, hyggelig og pliktoppfyllende

Jeg har hatt Kjetil Hagerup som fastlege så lenge jeg kan huske (ca. 15-20 år(?)) og har bare godt å si om han. Han er faglig dyktig, men fremstår ikke være allvitende i egne øyne. I tilfeller der han ikke vet, eller kanskje er usikker, er han tydelig om dette også. Er det behov får man henvisning.

Jeg opplever at han er meget bevisst sitt etiske og moralske ansvar som lege, samtidig som han som person er lun og likandes.

Ved konsultasjoner føler man seg sett og hvis/når det er behov tar han seg de 2-3 minuttene som ofte gjør den store forskjellen. Prøvesvar og e-konsultasjoner besvares raskt og er det nødvendig tar han gjerne en telefon. Som andre skriver har jeg fått svar både i helger og på kveldstid.

Jeg ble relativt syk under koronaepidemien, og på tross av alt som pågikk i denne perioden ringte han flere ganger for å høre hvordan det gikk. For meg betød det mye.

Når jeg hører om enkelte andres opplevelser med fastlegeordningen er jeg sjeleglad for å ha Kjetil som fastlege.