Kjetil Hagerup

Helsetorget DA
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Kjetil Hagerup er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

resepsjonen fungerer ikke like bra

forsøker å bestille time online, men bare legetimer kan bestilles online. Laboratorietime for prøver kan ikke bestilles online. Og det er umulig å komme gjennom på telefonen.Så da blir det komplett misforståelse hver gang. dobbelbooking, hvor laboratorietime oppfattes som legekonsultasjon, og laboratorietime ikke blir ført opp, selv om det lar spesifisert i merknad for online-bestilling.

online-bestilling var jo et stort framskritt, da slipper man å sitte i telefonkø, i telefon-"vinduet".
Men man forventer jo at online web-henvendelse blir plukket opp og håndtert på vanlig måte.
nå sitter jeg og lurer på noen prøveresultater, men vet ikke hvordan jeg skal henvende meg for å etterspørre disse.

Slik skal en fastlege være

Kjetil er en lege jeg har hatt i noen år nå. Han er veldig enkel å prate med, han lytter og viser mye empati. Han følger opp på nye behandlinger langt over sin arbeidstid. Han viser også kjempe god tillit og man får virkelig delta i sin egen behandling. Han har mange pasienter og litt ventetid, men en hastetime får du på dagen om det trengs.

Veldig dyktig og effektiv

Han lytter, forstår og hopper rett på sak. Veldig effektiv og behjelpelig, både med meg selv og andre familiemedlemmer som også har han som fastlege. Veldig hyggelig og man føler seg trygg og tatt alvorlig og seriøst.

Fantastisk dyktig og empatisk lege

Han er fastlegen til min gamle far, gir tett oppfølging og vi føler oss godt ivaretatt. Han er tilgjengelig og gir god informasjon underveis. Vi føler oss trygge som pårørende og kan stole på at vår far er i gode hender med dr. Hagerup som sin fastlege!

En utrolig flott lege. Rett mann i rett yrke

Han er en fantastisk lege som ikke overlater noe til tilfeldigheter. Han har alltid tid. Lytter, tar prøver og henviser.
Er alltid tilgjengelig og kommer med tilbakemeldinger på den minste ting.
Jeg føler meg godt tatt vare på og tatt på alvor.