Kjetil Hagerup

Helsetorget DA

Autorisasjon (1998)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Kjetil Hagerup er en av 252 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

Respektfull.

Jeg kom til ham med et veldig delikat problem som jeg skammet meg noe voldsomt over. Så kom sent til legen, fordi jeg gruet meg til å fortelle hva som hadde skjedd. Skam er en sterk følelse. Kjetil Hagerup tok det på strak arm,ingen fordømmelse bare respekt. Så den legen kommer jeg til å tvilholde på ;) . Må også skryte av Unni Aanes som deltok i behandligen av meg. Hun var utrolig empatisk, og viste meg stor respekt og omtanke.

Fantastisk

En lege til å stole på. Passer på og undersøker skikkelig. Føler alltid at han er der for meg. Så heldig jeg er som har en sånn lege

Bergens beste

Kjetil Hagerup har vært både min og mine døtres fastlege. Hatt han i mer enn 18 år, og hatt en god del helseutfordringer. Han er grundig, kunnskapsrik, lydhør, «ser» pasienten og forsøker å finne løsninger. En helt unik lege jeg ikke ville byttet ut for alt i verden.

Dyktig og vennlig

Kjetil har alltid tid til å snakke, er vennlig og kunnskapsrik, og kjem med gode løysingar og råd. Han har vore fastlegen min i over femten år, og eg har kun gode ting å seie om behandlinga eg har fått der.

Grundig, effektiv og vennlig

Har vært fastlegen min i 13 år. Profesjonell, lyttende, løsningsorientert, ydmyk, og med en fin blanding av glimt i øyet og empati.