Kjetil Hagerup

Helsetorget DA

Autorisasjon (1998)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Kjetil Hagerup er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

Dyktig og vennlig

Kjetil har alltid tid til å snakke, er vennlig og kunnskapsrik, og kjem med gode løysingar og råd. Han har vore fastlegen min i over femten år, og eg har kun gode ting å seie om behandlinga eg har fått der.

Grundig, effektiv og vennlig

Har vært fastlegen min i 13 år. Profesjonell, lyttende, løsningsorientert, ydmyk, og med en fin blanding av glimt i øyet og empati.

Absolutt å anbefale

Har hatt Kjetil Hagerup som fastlege siden fastlegeordning ble innført. Kan anbefale han 100% etter de gangen jeg har vært hos han. Er seriøs og genuint interessert i problemet du måtte komme med.
"Helsetorget", som han er tilknyttet, har kjempe hyggelig og dyktige ansatte. Anbefalt.

Ekstremt dyktig!

En fantastisk lege som er punktlig og kunnskapsrik. Han ser deg som person og ønsker å hjelpe til i en hver situasjon. Hagerup er effektiv i jobben, og har alltid tid til det du måtte ønske å ta opp. Sier alltid at det bare er å ta kontakt om det skulle være noe, enten gjennom e-konsultasjon eller timebestilling. Legekontoret er ellers utrolig bra med hyggelige ansatte som skaffer time til annen lege ved "akutt sykdom". Hadde aldri byttet om jeg ikke var avhengig av å ha fastlegen min i nærheten. Vedkommende som får min plass blir nok ikke skuffet.

Profesjonell og dyktig fastlege

Har nå hatt Kjetil som fastlege i 8 år og er strålende fornøyd med både han og hele fastlegekontoret generelt.
Kjetil er veldig imøtekommende og sympatisk.
Av de jeg kjenner som har brukt Helsetorget som fastlegekontor har alle bare hatt positive opplevelser med samtlige ansatte.
Dette er absolutt et fastlegekontor å anbefale.