Kjetil Hagerup

Helsetorget DA

1998

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Kjetil Hagerup er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

Ekstremt dyktig!

En fantastisk lege som er punktlig og kunnskapsrik. Han ser deg som person og ønsker å hjelpe til i en hver situasjon. Hagerup er effektiv i jobben, og har alltid tid til det du måtte ønske å ta opp. Sier alltid at det bare er å ta kontakt om det skulle være noe, enten gjennom e-konsultasjon eller timebestilling. Legekontoret er ellers utrolig bra med hyggelige ansatte som skaffer time til annen lege ved "akutt sykdom". Hadde aldri byttet om jeg ikke var avhengig av å ha fastlegen min i nærheten. Vedkommende som får min plass blir nok ikke skuffet.

Profesjonell og dyktig fastlege

Har nå hatt Kjetil som fastlege i 8 år og er strålende fornøyd med både han og hele fastlegekontoret generelt.
Kjetil er veldig imøtekommende og sympatisk.
Av de jeg kjenner som har brukt Helsetorget som fastlegekontor har alle bare hatt positive opplevelser med samtlige ansatte.
Dette er absolutt et fastlegekontor å anbefale.

Fantastisk lege!

Har nå hatt Kjetil Hagerup som fastlegen i 14 år, han er veldig flink å følge opp. Han lytter og er ikke redd for og konsultere med andre, om han er usikker, han tar også den tiden man trenger Så du føler ikke at det bare er en og fortid. Kan absolutt anbefale Kjetil Hagerup som fastlege Jeg kommer ikke til å bytte.
Resten av Familien har også Kjetil som fastlege og vi er alle veldig fornøyd.

Enestående!

Kjetil har vært min og min samboers fastlege i drøye 5 år og vi er svært fornøyd. Han lytter, følger opp og tar seg god tid, både før og etter arbeidstid. Ser deg i øynene og tar et du sier på alvor. Empatisk og forståelsesfull med mye kunnskap. Nøler ikke med å henvise deg videre dersom det trengs. Stoler på meg som pasient og møter mine behov. Dersom man har behov for en telefonsamtale ringer han alltid opp for å oppklare og berolige. Han har blant annet hjulpet meg i kampen mot helseangst og henviste meg videre til Skandinavias fremste ekspert på området. Det var vanskelig for meg å bytte fastlege da jeg flyttet fra Bergen, og mine krav til den nye fastlegen er høye (!).

Fantastisk lege!

Kjetil er virkelig den beste legen jeg har hatt og møtt. Jeg føler meg ivaretatt. Som det blir nevnt i andre anmeldelser her, så føler han opp langt utenfor sin arbeidstid. Han er nøye, han lytter og bryr seg genuint om pasientene sine. Jeg blir alltid tatt seriøst. Han er flink til å berolige når egne bekymringer tar overhånd og dersom han er i tvil nøler han ikke med å rådføre seg med andre slik at du garantert får et godt svar og best mulig behandling. Vi snakket for en tid tilbake om angst og jeg tipset han om en bok. Siden dette var et tema han ville lære mer om ønsket han å lese denne. Det viser engasjement og vilje til å yte sitt beste. Jeg kan varmt anbefale Kjetil.