Kjetil Hagerup

Tlf: 55 55 92 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjetil Hagerup er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Hagerup

Enestående!

Kjetil har vært min og min samboers fastlege i drøye 5 år og vi er svært fornøyd. Han lytter, følger opp og tar seg god tid, både før og etter arbeidstid. Ser deg i øynene og tar et du sier på alvor. Empatisk og forståelsesfull med mye kunnskap. Nøler ikke med å henvise deg videre dersom det trengs. Stoler på meg som pasient og møter mine behov. Dersom man har behov for en telefonsamtale ringer han alltid opp for å oppklare og berolige. Han har blant annet hjulpet meg i kampen mot helseangst og henviste meg videre til Skandinavias fremste ekspert på området. Det var vanskelig for meg å bytte fastlege da jeg flyttet fra Bergen, og mine krav til den nye fastlegen er høye (!).

Fantastisk lege!

Kjetil er virkelig den beste legen jeg har hatt og møtt. Jeg føler meg ivaretatt. Som det blir nevnt i andre anmeldelser her, så føler han opp langt utenfor sin arbeidstid. Han er nøye, han lytter og bryr seg genuint om pasientene sine. Jeg blir alltid tatt seriøst. Han er flink til å berolige når egne bekymringer tar overhånd og dersom han er i tvil nøler han ikke med å rådføre seg med andre slik at du garantert får et godt svar og best mulig behandling. Vi snakket for en tid tilbake om angst og jeg tipset han om en bok. Siden dette var et tema han ville lære mer om ønsket han å lese denne. Det viser engasjement og vilje til å yte sitt beste. Jeg kan varmt anbefale Kjetil.

resepsjonen fungerer ikke like bra

forsøker å bestille time online, men bare legetimer kan bestilles online. Laboratorietime for prøver kan ikke bestilles online. Og det er umulig å komme gjennom på telefonen.Så da blir det komplett misforståelse hver gang. dobbelbooking, hvor laboratorietime oppfattes som legekonsultasjon, og laboratorietime ikke blir ført opp, selv om det lar spesifisert i merknad for online-bestilling.

online-bestilling var jo et stort framskritt, da slipper man å sitte i telefonkø, i telefon-"vinduet".
Men man forventer jo at online web-henvendelse blir plukket opp og håndtert på vanlig måte.
nå sitter jeg og lurer på noen prøveresultater, men vet ikke hvordan jeg skal henvende meg for å etterspørre disse.

Slik skal en fastlege være

Kjetil er en lege jeg har hatt i noen år nå. Han er veldig enkel å prate med, han lytter og viser mye empati. Han følger opp på nye behandlinger langt over sin arbeidstid. Han viser også kjempe god tillit og man får virkelig delta i sin egen behandling. Han har mange pasienter og litt ventetid, men en hastetime får du på dagen om det trengs.

Veldig dyktig og effektiv

Han lytter, forstår og hopper rett på sak. Veldig effektiv og behjelpelig, både med meg selv og andre familiemedlemmer som også har han som fastlege. Veldig hyggelig og man føler seg trygg og tatt alvorlig og seriøst.

Fantastisk dyktig og empatisk lege

Han er fastlegen til min gamle far, gir tett oppfølging og vi føler oss godt ivaretatt. Han er tilgjengelig og gir god informasjon underveis. Vi føler oss trygge som pårørende og kan stole på at vår far er i gode hender med dr. Hagerup som sin fastlege!

En utrolig flott lege. Rett mann i rett yrke

Han er en fantastisk lege som ikke overlater noe til tilfeldigheter. Han har alltid tid. Lytter, tar prøver og henviser.
Er alltid tilgjengelig og kommer med tilbakemeldinger på den minste ting.
Jeg føler meg godt tatt vare på og tatt på alvor.

Ein svært god lege.

Eg har hatt han som fastlege i 13 år, og kjem til å fortsette med det. Han ser meg, finn time til meg raskt om eg treng det, og ringer personleg med resultat etter prøver og denslags.

Eg har ingenting å utsette, eg stolar fullstendig på han.

Dyktig.

Kjetil Hagerup er dyktig, lyttende, tålmodig. Han har godt humør. Behandler pasientene med respekt. God på å henvise videre, dersom det er behov for det.

Den mest fantastiske fastlege du kan drømme om

Kjetil Hagerup har vært min fastlege i 15 år, og jeg skal ALDRI bytte. Er også lege til mine to døtre.
Han tar deg på alvor, henviser videre og utreder grundig. Han følger opp og ringer alltid tilbake om du har forespurt legesenteret om han kan gjøre det. Du kommer raskt til på hastetimer og han ordner resepter elektronisk der det ikke er nødvendig med konsultasjon.

Jeg kan ikke få rost min fastlege nok. Han har utgjort en stor forskjell for meg og min familie. Tenk om alle hadde vært som deg, Kjetil Hagerup.

God lege

Dyktig lege som følger grundig opp og henviser videre om han er i tvil. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege.

Den beste legen jeg har hatt.

Han hører på deg og man føler at han virkelig bryr seg om deg og vil ditt beste. Det er enkelt å få timebestillin. Og når jeg har enkle spørsmål om ting jeg ikke nødvendigvis behøver å bestille meg time til, så ordner han alltid med at reseptene blir lagt inn elektronisk.

Den beste

Kjetil Hagerup er en enestående lege. Han lytter og tar deg seriøst, henviser deg videre om han er usikker. Man føler seg ivaretatt og i trygge hender. Kjempeflink!

The man.

Kjetil er bare konge. Mannen har og hjelper både meg og min kone med våre "problemer" han har også hjulpet meg med og gå ned 42 kg. Spiller ingen rolle om han taster på tastaturet sitt. Så lenge han svarer meg på mine spørsmål og på ett språk jeg forstår. (Tidligere fastlege snakket alt til meg på latinsk)
Er bare ett problem med fyren. Han er Liverpool fan.

Ingen innsikt eller forståelse

På grunn av et veldig hektisk arbeidsmiljø i en 5 år periode kollapset eg totalt, kunne ikke utsette det lenger, eg måtte ha hjelp. Fikk time med fastlegen, forklarte tilstanden etter beste evne, ba om råd og hjelp. Han virket svært uinteressert. Legen forklarte at når han hadde det hektisk på jobb, tok han noen timer overtid som løste det hele. Eg vart sjokkert og trist over svaret eg fikk. Forsøkte å forklare at det var nok ikke så enkelt. Men her var det ingen innsikt å få. Eg gjekk der i fra og fikk veldig god hjelp og forståelse hos ny fastlege.

Den beste jeg har hatt

En fantastisk lege som tar ting på alvor. Han "kaster" ikke piller eller sykemelding etter deg!! Han undersøker grundig.

Dyktig

Han er utrolig dyktig, yter god service og har et helhetlig menneskesyn.

Fantastisk lege!

Dette er den mest engasjerte legen jeg har vært borti. Hjelper og er effektiv. Virker oppriktig interessert! Til å anbefales!

Engasjert og interessert!

Lege som gir svært god og tett oppfølging. Lett å få time. Rådfører seg med spesialister om det er noe han er usikker på. Også veldig hyggelige de som sitter i resepsjonen og de som tar blodprøver.

Kjempe bra fastlege

Jeg har hatt Hagerup som fastlege mens jeg har bodd i Bergen. Han lytter, hjelper og tar deg på alvor. Dessverre måtte jeg bytte lege når jeg flyttet fra Bergen. Vil absolutt anbefale han til andre, da han er den beste fastlegen jeg har hatt.